Del 1

338 11 3
                                    

Harry's pov:
"Kom igen Harry, vi vet att du vill träffa Tommo" sa Zayn
Tommo..TOMMO herregud vad jag älskar honom. Han är bara min, bara min daddy. Men det är så hemligt att han inte ens vet om det.
"Ne-jo men nej, jag kan inte! Han vet inte ens mig?" sa jag och kollade upp på mina tre bästa kompisar som satt och dog av skratt.
"HAHAH! Du skojar va? Han vet vem du är och vill jätte gärna träffa dig" sa Niall.
"Eller vill du inte se din daddy" sa Liam med en bebis röst.
"Kom igen sluta killar.." sa jag
Såklart vill jag se honom men jag är rädd tänk om han inte gillar mig? Tänk om han hatar gay? Eller nej för Liam och Zayn är ju ihop och de är bästa kompisar med Louis. Men nej aldrig att jag ska se honom.
"Jag ska dra hem nu killar vi ses imorgon. Ha kul med Louis. Älskar er!" jag gick till hallen och skulle ta på mig min jacka och mina skor.
"Men älskling ska du gå nu? Ska du inte stanna och äta med oss? Louis kommer snart och vi ska alla äta" jag log mot Zayn's mamma, Patricia "Tack så mycket men jag tror jag borde gå nu. Det är mörkt snart och ja det kommer bli kallt snart." ljög jag. Jag vill ju inte att hon ska veta att jag ska gå för att Louis och hon kanske kommer att tro att han mobbar mig eller så.
"Nej nej du ska inte dra. Vill du inte smaka på din favorit mat? Yaser kommer att köra dig hem och jag kan ringa din mamma och säga" "Tack så mycket..Jag går till killarna" sa jag och log
Toppen nu måste jag vara med Louis...
"Awwwh han ville se hans daddy" sa Niall och då slog jag honom med en kudde. "Nej!-"
"Hej killar!" sa en kille men jag känner igen rösten. Vem kan det va- nej nej nej neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej inte Louis.
Jag vände mig och tittade mot den vackra pojken. "Oh Harry hej!" sa Louis och log.
"H-hej" "Hej Louuu! Äntligen kom du jag blev så hungrig och ni vet hur jag kan bli" sa Niall och vi alla skrattade och gick och satte oss på stolarna. "Låt oss äta" sa Zayn's pappa, Yaser.
Louis sitter bredvid mig och varje gång vi råkar röra varandra så känner jag fjärilar i magen och vi kollar på varandra.
När vi var klara sa jag att jag kunde städa och såklart sa Patricia och Yaser nej men tillslut sa de okej. Jag ville bara inte vara med Zayn, Liam och Niall och Louis. Jag menar jag vill men det är pinsamt. Jag har alltid älskat Louis.
Varje gång jag ser honom så stirrar jag bara på honom tills Niall eller Liam eller Zayn retar mig på skoj. "Hej Harry" sa Louis "H-hej" kollade jag upp mot honom. "Får jag hjälpa dig?" herregud omg han vill hjälpa mig LOUIS TOMLINSON VILL HJÄLPA MIG "O-okej m-men s-ska du-u inte va-ra med ki-ll-ar-na." DUUUUMMMAAAAAA DU HARRYY "Jaha vill du inte att jag ska vara med dig" sa Louis och såg ledsen ut och skulle gå men jag
tog hans hand fort och sa "N-nej s-stanna" vi kollade på varandra. Hans blåa mot mina gröna och han kom närmare, närmare mig.

Sååå första kapitel!!!!! Hoppas ni gillar den!

Odödlig KärlekWhere stories live. Discover now