Del 2

263 9 0
                                    




Hans läppar var så nära mina och jag kände hans andedräkt och herregud vad han luktar gott!

"Hej Louis, vet du hur man-..."

jag flyttade fort och kollade bakom mig och såg att det var Liam.

"Hej Liam" sa Louis och log mot honom.

"Förlåt jag ska gå..ehh" "Nej stanna du" sa Louis fort ugh där ser man han gillar mig inte!!!!! Asså när jag vill inte vara ensam med Louis så kommer Liam,Niall eller Zayn INTE men såklart när LOUIS JÄVLA TOMLINON var nära att kyssa mig så kommer alltingen de alla tre eller en av de.

Louis kollade på hans mobil och sa "Förlåt måste svara....Ohh tjejer"

Vadå tjejer?!?! Ugh säg inte att han har en flickvän. "Tack Liam.." sa jag och kollade på Liam surt. "Harry.. Förlåt jag ehh visste inte att ni skulle kyssas" "Jaja vem bryr sig det är inte så han gillar mig" jag gick ut från köket innan Liam hann säga något.

Jag fattar inte om Louis är ihop med någon varför skulle han nästan kyssa mig? Louis verkar inte vara en person som är otrogen.. Jag stalkar honom varje dag och jag känner att han är inte en sån person. "Vad tänker du på Beautiful?" jag kollade upp och såg att det var Louis.. Han kallade... HOLY SHIT LOUIS TOMLINSON KALLADE MIG BEAUTIFUL!! "Ehm nä jag tänkte bara på hur jag ska komma hem.." ljög jag. "Oh jag kan köra dig hem" "nej nej Louis, det är okej men tack" han kollade på mig och såg ganska arg ut "När Tommo säger något så gör han det" sa Louis och log. HUR KAN MAN VARA SÅ SÖT?!?!?

-----

Vi alla satt i Zayn's rum.

"Vad ska vi göra nu?" sa Zayn

"Fifa"

"Sanning eller konka"

"Gå ut och spela fotboll"

"Äta" då kollade vi alla på Niall och vi sa alla samtidget "Niall vi har nyss ätit"

"Vem bryr sig?! Jag är fortfarande hungrig...Daaa i'm Niall Horan" vi alla dog av skratt. "Harry vad vill du göra?" sa Louis "Oh nej Harry suger på sånt" sa Niall retsamt "Heyy sluta Niall, jag tror att Harry har bra idéer!" sa Louis. Jag kollade ner för jag rodnade så mycket... Några sekunder senare märkte jag att killarna väntade på att jag skulle säga något.. "Ehm vi kunde ehh kolla på film" "Då blir det film" sa Louis bestämde. Liam, Zayn och Niall skrek ut "VA? MEN VI RÖSTADE ALDRIG" "Och? Om Harry säger film då blir det film" sa Louis.

"Han gillar absolut inte dig" "Nej det gör han inte Niall lägg avvv!" jag gick men jag fortfarande kunde höra Niall's skratt.

Jag såg Louis komma till mig occh han sa "Så Hazz vilken film vill du se?" "Ehm spelar faktiskt ingen roll" "Vi kollar på skräck" sa Liam "Är det okej för dig Hazzababy" holy shit Hazzababy!!!!! Men ugh hatar skräck men men.. "Ehm aha det är okej" "Ojjj Harry varför rodnar du?" sa Zayn och flinade.. "GÖR JAG INTE ALLS" "Haha okej killar lägg av" sa Louis.

----

Jag satt bredvid Louis och filmen var ugh såå läskig! Liam gosar med Zayn...Varför kan jag inte göra det med Louuu?

Oh neej nu kommer den läskiga delen och jag tappade min kontroll och fort satt jag på Louis' knä och kramade honom "Hey love är du okej" viskade Louis till mig, "Ehm förlåt...Tyckte bara att det var läskig.." sa jag och rodnade. Jag skulle gå upp men Louis tog min hand och sa "Nej sitt här baby, jag kan hålla dig tills filmen är slut sweetheart" jag log och satt på hans knä. "Tack" mumlade jag. Innan vi kollade på filmen igen så pussade han mig på kind...HERREGUD!!! Just nu ler jag som en idiot!!!!!!! Kanske var det inte dåligt att jag stannade

-------

Hejjj!!😚 Hoppas ni gillar den!  Skrev 630 ord så hoppas ni gillar den. Ha det braa😬🤗

Odödlig KärlekWhere stories live. Discover now