•11•

733 47 3
                                    

Arkadaşlar biliyorum bölüm aşırı aşırı geç oldu ama derslerim yüzünden pek wattpade de giremedim zaten yazacak bişey bulamadım ama sonunda bölüm geldi... İyi okumalar...

Barış'tan:
Barış'ın ağazından :
Eve geldiğimizde ayakkarımı hissetmiyordum.Kapıyı açtığımda her yer dağınıktı hemen yukarıya çıktım ve her tarafa baktığımda anladım ki eve hırsız girmişti...

Elçin'den:
Eve geldiğimizde her yer dağınıktı. Ben de Barışa polisi arayalım dedim. Tam arayacaktık ki o sırada Barış'ı biri aradı

Barış'tan:
Tam polisi arayacaktık ki birisi beni aradı.Ekrana baktığımda ARAYAN NUMARA YOK yazıyordu ben korkmadım ama Elçin biraz tırsmış gibiydi. Telefonu açtım ve hoperlore aldım:

B:Alo
X:Barış gördüğün gibi evin dağınık ama merak etme hiçbirşey çalınmadı evinden
B:Sen kimsin
X:Zamanı gelince öğreniceksin
B:Sen kimsin çabuk söyle yoksa polisi ararım!!
X:Sakın polisi arama!!
B:Tamam zaten polislik durum yok birşey çalınmadığına göre
X:iyi
B:Ama sakın bir daha bizi rahatsız etme!!!

Dedim ve kapattım.

Elçin'den:
Arayan kimse beni korkutmayı başarmıştı.Ama Barış hiç korkmamıştı artık o arayan kimse bizi rahatsız etmaz herhalde...

ERTESİ GÜN

Barış'tan:
Eve geldiğimizde zaten yorgun olduğumuzdan dün akşam ortalığı toplayamamıştık.(Ne kadar da üşengeç bir Barış).Bu yüzden sabah her taraf dağınıktı bu gün galiba evi temizlemekle uğraşacaktık...

Arkadaşlar başta dediğim gibi bölüm gerçekten aşırı aşırı geç geldi ve bunun için özür dilerim ve nolur vote ve yorumları yükseltelim benim için votedan çok yorum önemli.Bu arada kitabımız gittikçe büyüyor wattpade girdiğimde gerçekten çok mutlu oldum 4k olmuşuz kitabımı okuyan herkeze teşekkürler...

Değişik (Deföm-ElBar Fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin