7.Bölüm

53 7 0
                                    

CENK'İN AĞZINDAN

Güntaç'ın yüzüne telefonu kapattıktan sonra.

" Nisaaaaaa gelsene biiiiiiiii " dedim nisaya.

" Cenk, ikizim zaten yanındayım bağırıp da kulağımın içine etmesen nasıl olur " dedi nisa.

" Sus be slk ben hastayım hasta çirkefleşme bana, neyse annemi çağırsana bişey dicem " dedim.

" Cenk seslensene bunun için mi bağırdın " dedi nisa.

" Hastayım ben çağırsan ne olur haa ne olur, hastaya saygı biraz lütfen hastaya saygı " dedim.

" Üf ne abarttın alttarafı ayağın alçıda, görende vebalı hasta sanır tövbe yarabbi " dedi nisa.

" Çok konuşmada annemi çağır malaq " dedim. Nisa ayağa kalkıp mutfağa annemin yanına gitti. Bir iki dakika sonra annemle nisa yanıma geldi.

" Annem ne oldu biyerin mi acıyo, canın bişeymi çekti " dedi annem.

" Bişeyim yok nazan sultan ben sana şey diycektim, ne diycektim..... Heh güntaç' ın arkadaşı yağız vardı ya o evleniyomuş da nisayla beni düğüne çağırıyolar bizde babama soralım dedik de babamı sen ikna edebilirmisin diye sorcaktım "

" Ederim de sen bu ayakla nası gitcen annem " dedi annem.

" Anne zaten iki üç güne çıkar zaten kırık filan değil ikna et sen bkabamıda " dedim.

" Tamam annem ben babanı ikna ederim " dedi annem.

" Tamam nazan sultan haber verirsin bana " dedim.

*********************

Akşam babam eve gelince annem babamla konuşmak için yanına gitti.

" Ay benim kocişim gelmiş, günün nasıldı kocişim çekil kız şürdan çirkef " dedi annem nisaya.

" Nazan ne istiyosan çabuk söyle işler baya birikmiş çok yorgunum hemen yatcam " dedi babam.

" Ay kocişim ne bişey istemesi sadece bişey rica edecektim senden, kardeşimin oğlu güntaçın arkadaşı yağız vardıya o evleniyomuş da bizimkileri deçağırıyomuş düğününe gitsinler mi? Ha kocişim " dedi annem

" Nazan bizimkinin ayağı alçıda nası gitcekler " dedi babam.

" Kocişim zaten cenkin alçısı iki üç güne çıkacak gitsinler dimi " dideyip babamın kulağına bişeyler fısıldadı annem. Artık ne dediyse babamın gözleri ışıldadı yüzüne bi renk geldi. Birden ayağa kalkıp

" Gidin gidin hatta şimdi hastahaneye gidip alçını çıkarttıralım sabaha yola çıkın " dedi babam.

" Dur kocişim celallenme hemen sabah erkenden gider çıkarttırırız ordan da güntaçlara geçerler " dedi annem.

" Yok sabahın köründe gitmesin çocuklar hatta yanlız gitmeyin sizinkileri de al götür " dedi babam.

" Tamam baba ben bizimkilere haber veriyim sonra da güntaç' a mesaj atarım " diyip engin' i aradım. Engin telefonu açıp

"Efendim kardeeşim bisorunmu var " dedi.

" Yok kardeşim kuzenim güntaç varya onun arkadaşının düğünü var nisayla beni de davet etmiş gece yolançıkcaz bizimkilerle sizde gelin diye aramıştım bizimkilere de haber ver 12 gibi çıkarız ona gö hazırlanın " dedim.

" Kardeşim sorun olmasın " dedi engin.

" Yok sorun olmaz ben haber veririm güntaç'a hadi kapatıyom daha alçımı çıkarttırmaya gidicez haber verince havaalanına gelin " dedim. Hemen mesajlar kısmına girip güntaç' a " kuzenyavrum düğüne arkadaşlarım engin, ali, ece, berk, didem de gelcek sorun olmaz dimi? " yazıp gönderdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 30, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİZİM TAYFAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin