Kedves naplóm!
Annabella Diamond Dhamon vagyok s egyre többször érzem azt, hogy követnek mintha arra várnának,hogy mikor leszek egyedül. Többször is hallottam lépteket amíg megyek a buszmegálóhoz, de amikor hátra fordulok nincs ott semmi s senki. Sajnos egyedül élek mivel anyáék dolgoznak s csak nyáron van úgy, hogy haza jönnek. Na s most írok egy kicsit magamról.Amint már említettem Annabella Diamond Dhamon a nevem 17 éves gimnazista vagyok. A szüleim Nicolas Dhamon s s Cassandra Black üzlet vezetők a saját cégünknél. A bátyám Black Dhamon 2 hónapja halt meg, meggyilkolták a holtteste s a tettes még azóta sem került elő, a rendőrség 1 hónapig kereste s nem találták meg.
Elöször az eltüntek listájára került, majd megtalálták a kocsiját ami tiszta vér volt. Anyát viselte meg a legjobban. Azóta is magát hibáztatja, de most már nem annyira mint az elején, s hogy ne bántsa magát idegileg többet a munkába temetkezett teljesen.
Egy kicsit még magamról vérvörös hajam van amit nem festettek, ragyogó kék szemem s átlagon aluli a testmagasságom mindössze 164 centi. Igen sokan mondták már azt hogy olyan vagyok akár egy nagyszájú flegma minyon .
Ezzel be is fejeztem a naplóirást s mentem is fogat mosni, a ,,lakásom'' egy szobából egy fürdőszobábol egy nappaliból áll ami egyben van az ebédlővel. Bementem a kicsi fördőszobámba ahol gyorsan fogat mostam majd a szobámba mentem nyugovóra térve mivel holnap vagyis, ma mert hajnali 1 óra van. Születésnapi bulira kell mennem s még ruhám s az ajándékot sem vettem meg.
Amielőtt az álmok birodalmába zökkentem volna valami furcsa érzés kerített hatalmába, ami azt súgta hogy ha elmegyek a holnapi buliba valami történt fog valami rossz.
YOU ARE READING
Elraboltak
FantasyEz a történet egy tinédzser lányról fog szólni akit a elraboltak mint ahogy a címben is olvashatáttok. Lehetnek benne 18+-as jelenetek igy mindenki csak saját felelősségére olvassa. A könyvet szerzői jogok védik így nem szeretném máshol vissza olvas...