Het begon allemaal zo..
Ik had op een avond late dienst en ik liep naar het station ik zat zo in mijn telefoon dat ik niet door had dat ik tegen iemand aan zou lopen ik botste tegen iemand aan en viel op de grond ik wist dat het eigelijk mijn fout was maar ik ben ook zo koppig ik zei kijk is een keertje uit het gedaante waar ik tegen aanbotste begon telachen ik raakte licht geiriteerd en keek op ik keek in twee glinsterende ogen die me diep aankeken ik merkte dat ik verdwaald raakte in de groene ogen van de jongen waar ik zojuist tegen aanbotste en keek blozend naar de grond en mompelde zachtjes uh sorry hij staak zijn had uit en zei jouad ik kneep zachtjes in zijn hand en keek verlegen weg en liet zijn hand zachtjes los hij zei: jij bent wel echt geintreesrt in je telefoon nigh? Ik begon zachtjes telachen hij vroeg mijn naam en ik aantwoorde zachtjes emina hij zei prachtige naam voor een mooie dame ook ik moest weer blozen wow wat is er met mij aan de hand dacht ik normaal wordt ik altijd hayeck boos als een jongen zo praat maar ik weet niet hij deedt iets met mijn gevoel wat ik niet kon plaatsen mijn gedachtens waren diep verzonken en ondertussen vroeg hij men nummer ik twijfelde maar gaf hem maar uiteindelijk na lang twijfelen wat hij wou ik zei hem nog al laatst gedag en liep naar de trein stapte in en eenmaal aangekomen thuis ,was alles donker blijkbaar sliep iedereen toen al ...
Ik deedt mijn huisjurk aan dook mijn bed in diepverzonken gedachtes aan die glimlach en die glinsterende groene ogen die me op een een of andere manier betoverd hadden viel ik toen uiteindelijk in een diepe slaap ....~ het is maar een kort begin ik ben vanplan teprobere meer teschrijve er moet nog veel gebeuren aan dit verhaal haha weet ik maa als je meer vervolgen wilt zien stem dan en laat een reactie achter en hopelijk ga ik meer delen dan kunnen plaatsen♡