R.E.D. in ikinci serisine erken başladığımın farkındayım fakat bu seri biraz uzun sürecek bu yüzden hemen başlamak istedim.Yorum bekliyorum sizden :))
Eğlenceli*
Hayatımdaki boşluğu kimse dolduramaz...
Benim için hiçbirşey herşey..
Özlemek içime işlemiş , kanın damarlarımda akmasından daha fazla..
Ölüm sonsuz ve geri dönülemez...
***
Annem öldüğünde hayatımı geri kazanamamaktan çok korktum.Çünkü tamamen yalnız kalmıştım.Vane ve taylor anne boşluğunu ne kadar hızlı doldururlarsa bende bir o kadar hızda o boşluğu bitiriyordum.Onlar dolduruyordu ben döküyordum..
Bütün bu işler bittiğinde ve biz yarışmayı bıraktıkdan sonra kafamı dinlemek için yalnız başıma tatil yapmaya gitmiştim.Ve evet bugün dönüyorum.
Evlenmiş olarak..
Ben ve evlenmek? İkisi bir arada , evet. Hayatım tamamen değiştiğine göre benimde hayatıma göre şekil almam gerektiğini düşündüm ve ian la evlendim.Onunla orada tanıştık ve çok nazik biri.Eğlenceli..Birbirimizi tamamen tanımış değiliz ama birbirimizden hoşlanıyoruz ve geçirdiğimiz zamanlar mükemmel.. En azından bana mükemmel hissettiriyor ve bu isteyeceğim tek şey sanırım.
Dışarıyı izlerken telefonumun çalmasıyla çantama yöneldim.
"Ola?!""Bayan leydi ?"
"Vane! az kaldı demiştim 5 dakika önce aradığındada?"
Vanessa 5 dakikada bir arıyordu beni.Deli kelaynak!
"Seni çok özledik ve şu ian amcayı merak ediyoruz?"
İan amca? ian a vanessanın söyledikleri duydu mu diye baktığımda gülümsedi ve elimi tuttu.İanı taylor ın merak ettiğini sanmıyorum.Yüzdeyüz deli kelaynak sabırsızlanıyordur onu görmek için.
"5 10 dakikaya oradayız vane , tamam mı?" dedim ve kapattım.Telefonu tekrar çantama attım ve taksinin tozlanmış camını sonuna kadar açtım.
Güneş...
D vitamini..
Ben...
Sıcak ve yumuşak havayı içime çekerken ve derim d vitaminiyle bayram ederken kötü hatıraları hatırlamamaya çalıştım ama yapamadım.
Telefon çalıyor..
O sırada gençler fotoğraf çekinirlr ve çok eğlenirler..
Kızın annesi trafik kazası geçirmiş..
Annesinin dağılmış yüzünü zorla morg ta gören kız bayılır ve 2 ay boyunca tedavi görür..
Ardından tatile çıkar ve biriyle evlenir..
Annesini çok özlüyor..
Tüğlerimin diken diken titremesine mani olamadım ve ian a baktım.Birşeyler olduğunu sezdi ve elimi öperek fısıldadı"Herşey düzelecek sevgilim"gülümsedim ve yanağına bir öpücük kondurdum.
Taksici adamın gözlerinin hapsindeydik ve adam kocaman göbeğiyle sürekli olarak bizi dikizliyordu.
Kalın ve korkutucu sesiyle"Burası" dedi ve arabayı durdurdu.Vanessanın çığlıklar içinde taksiye koştuğunu ve taylorun ona hakim olmak için nasıl arkasından geldiğini gördüğümüzde ian biraz korkmuş görünüyordu. Dişlerim gözükerek güldüğümde "Hey korkma onlar zararsız" dedim."Sadece relax ol ve bir leydi eşi gibi davran".Dudağıma bir öpücük kondurdu ve arabadan indik.İan valizlerimizi alırken ve taksi parasını hallederken biran önce beni vanssanın kollarından kurtarması için dua ediyordum.Onu bende çok özledim.Deli kelaynak! Beni sadece fazla sıktı.
Hayatım bundan sonra nasıl yön verir bilmiyorum.Yaşadığım yere yeni döndüm ve beni neyin beklediğini bilmiyorum.
Taylorla sıkı bir sarılmadan sonra"Tamda bugüne denk geldiniz" diye hafifçe fısıldadı.
"Vanessa sana bahsetmedi moralin bozulur diye" . Meraklanmıştım " Ne oldu taylor?" dedim.
"Bizdeler" dedi.
"Kim? kim sizde..?"
"Drew ve ısabell"
"Ne var bunda?" dedim bu cevabıma çok şaşırdı biliyorum.Daha da şaşıracağı bir cevap daha verdim.
"Eşlerimiz birbirini tanımış olur , hiç sorun değil" dedim ve gülümseyerek ian ı vanessanın elinden kurtarmaya gittim.
Beni ne bekliyordu?..
*****
O yokken... Nasıl hisettiğimi unutmak istemiyorum..
Acı.. Oda tatmalı..
Bende yanlış olan nedir? Merak ediyorum..
Aşkın içinde kaderimle birlikte kalmak istiyorum ...
*****
+90 dan sonra yeni bölüm :** umarım beni yalnız bırakmasınız ve yorum yaparsınız <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E(ĞLENCELİ)
Teen FictionKendime hükmedemiyorum! Belkide ben bir leydi değilimdir..Belkide , karanlığa susamıştır çiçekler..Eğlenceli olmak hıçkırık tadında usandırcı olmaya başlamadan ..