PART3*

120 8 13
                                    

'Merhaba dre.w ?'

Şaşırmıştım onun burada ne işi vardı? Taylor un ianı balığa zorla götürmesini buradan çıkarabilirdi.Olamaz der gibi ağzınıı -o- şeklinde açarken drew araya girdi.

'Bi . bili yorum şaşırdın ama vanessa dedi kii'

'Bak drew buradan gitmelisin ian bizi böyle görürse yanlış anlayacak'

'İan uzun bir süre gelmeyecek daina'

'Demek bu senin planın dı drew.Konuşmak istemiyorum hiçbirşey istemiyorum senden herşey için çok geç artık buradan gitmelisin.'

'Hiçbirşey için geç falan değil! vanessa sana herşeyi anlatmış işte biliyorsun değil mi?'

'Demek bunlar onun işleri ben ona gösteririm'

dedim ve vanessayı aramak için telefonumu aramaya başladım drew arkamdan koştururken

'dinle beni ' dediğini duyabiliyordum.

'Vane seni ..' ne diyeceğimi tabiki bilmiyordum. Kolumun sımsıkıca tutulup çekilmesiyle ve telefonum elimden düşerken drew beni hızlıca kendine çekmiş gögüs gögüse kadar gelmiştik.

'Sadece beni dinleyeceksin , hiçbirşey için geç değil , bana karşı duygularında ap açık ortada sen bana deli oluyorsun' pis pis içten şekilde gülümsemeye ve kıkırdamaya başlayınca sinir dalgalarım oynuyordu benimde.

'Saçmalama ' dedim.' Beni bıraktığın günden beri aklıma bir defa geldiysen ne olayım'

'ŞŞttt biliyorum se vi yor sun beniiiiii' hala gülüyordu ve bunu heceyle karışık kıkırdayarak söylemişti ne sanıyordu kendini bu!

Drew ü ittirerek

'Drew buraya ne amaçla eldiğini , ne yapmak istediğini anlamıyorum.Ben evliyim' yüzüğümü gösterdim .' Sende öyle' ellerinden tuttum ve parmağındaki yüzüğü göstermeye çalıştım fakat parmağında yüzük yoktu.

'Ve yüzüğün?' dedim

'Şey çöp kutusunda kendisi, çünkü evli değilim ben'

'Ne demek evli değilim?'

'Biz hiç yatmadık'

'Uydurma'

'Yatmadık!'

'Ama biz yattık!'

diye bağırdım. Nedendir bilinmez diz çöküp ağlamaya başlamıştım drew - lanet olsun- diye bağırıp elini duvara vurarken.

'Duydun işte biz evliyiz ve ben kocamı seviyorum' -seviyorum-  kelimesini duyulmayacak kadar sessiz söylemiştim çünkü buna kendim bile inanmıyordum , tanrım!

Beni yerden kaldırırken ve göz yaşlarımı silerken

'Buradan gidebilir ve aşkımızı sonumuza kadar yaşayabiliriz daina'

'Bizim sonumuz olamaz çünkü aramızda bir aşk yok drew'

'Sana tapabilirim?'

'Ama ben sana tapamam? Bak eğer beni yüz üstü bırakmasaydın herşey farklıolabilirdi ama sen..'

'Lanet olsun unut artık şunları! Seni bırakmadığımı biliyorsun daina bahane uydurma lütfen.Her saniye seni izlediğimi biliyorsun'

'Neden evlendin o zaman?'

'Seni unutmak için . Peki sen sen neden evlendin?'

'Seni unutmak için. Peki unuttun mu ki unutmamışsın hala beni sevdiğini  söylüyorsun'

'Evet.'

'Ama ben unuttum. Ve ian a ihanet edemem.'

'Onu sevmiyorsun sen beni seviyorsun ! lanet olsun! '

Kolumdan tuttu ve beni yatak odamıza götürdü. İan ve benim odam. oahh... ne kadar ironike...

'Bak ne görüyorsun?'

'Yatak odamız. İAN VE BANA AİT YER. '

'Ama bir şey eksik'

'Bence bir şey fazla oda sen sin drew!

!Hayır aptal' saçlarımı elleriyle okşarken bunun hiç bitmemesi için içimden yalvarmaya başladım ki neler oluyor direndiğim adam drew bir dakika?!!

'Yapma..'

'Burada aşk eksik daina.. Lütfen lütfen lütfen sana yalvarıyorum beni sevmediğini inkar etme'

cevap vermedim.

'Beni sevdiğini söyle '

Beni öpmeye başladı ki bunu özlediğimi öyle farkettim öyle içten karşılık verdim ki kendime hayret ettim !

sımsıkı sarılırken ve öpüşürken ianla benim yatak odamızdaydık ve ihanet duygusu ağır basmıştı işte. Drew ü ikinci kez ittirdim.

'Git buradan'

'Az önce resmen kelimelere dökemediğin sözcüğün karşılığını verdin seviyorsun beni'

'Hayır bunu sana acıdığım için yaptım.'

'Kimi kandırıyorsun daina ?' hafifçe sırıttı.

'Eğer bundan bir kişiye bile bahsedersen birdaha benim yüzümü göremezsin.' köşeye sıkışmıştım.

'Buradan gidiyoruz hemen'

kolumdan tuttu ve beni çekiştirmeye başladı.Kolumu çektim

'Hiçbir yere gelmiyorum seninle.'

'Daina bak beni sevdiğini biliyorum ve herşey senin elinde . Ben... eğer yarın geceye kadar bana seni seviyorum demezsen ısabell le yatarım ve onuda alıp avustural yaya giderim.'

'İsabet olur çünkü bu umurumda değil.'

Odanın kapısından çıkarken

'Az önce ki şey ikimizin aşkının fırtınasıydı. '

dedi.

'Başlatanda sendin bitirende.. Yarın gece daina .. Ya sen başlatacaksın yada sen bitireceksin!' dedi ve çıktı.

BOK HERİF SENİ SEVİYORUM İŞTE !  ÇOK SEVİYORUM!

***

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 15, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

E(ĞLENCELİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin