"Merhaba ısabell" dedim drew 'un karısına sarılmıştım.Aynı şekilde drew'da ianla tanışmıştı.Ne garip herşey... Drew benden uzak duracaktı ama bana o kadar sıcak kanlı davranıyordu ki bu duygu değişikliliğinin farkında olamamak imkansızdı.Birlikte kahvelerimizi içtik ve sohbet ettik.Yorgunduk ve dinlenmek istiyorduk.
"Vanessa biz gidelim , çok yorgunuz" dedim bir yandanda esniyordum.Kafein yorgunluğuma iyi gelmemiş aksine uykumu getirmişti.
"Şey evet 4 saat uyuyabildik" ian ayağa kalkarken ve elimden tutup beni kaldırırken ortama ayak uydurmaya çalışıyordu.Gülümsediler ve burada kalmamız için ısrar ettiler.Drew için aynı şeyi söyleyemem tabi.Kuruntu yapmış olabilirm ama sanki kıskanıyordu..Evet evet kıskanmıştı sanki..Ama bananey diki.. Ben bir leydiyim hiçbirşey beni kasmaz!
"Birlikte zaman geçiremdik yol boyunca , anlarsınız dostum" ian erkek rkğe kapıda muhabbt derken vanessadan anahtarımı alıyordum o sırada.Aman tanrım drew sanki öldürecekti ian ı.Yada gerçekten kuruntu yapıyorum.Oh hayır akıl hastası değilim ve önemsemiyorum..Sadece merak benimkisi ..
"Aşkım gidelim mi?"ian, drew ve hatta taylor bile suratıma bakmaya başladılar.Ne oluyordu bunlara böyle? Vanessa önüme kadar geldi ;" hey hey hey bir dakika.Leydimiz az önce aşkım dedi bunu duydunuz mu?"
Herkez ağzı açık kalmış evet der gibi başını sallarken "Saçmalamayı kesin ne var bunda! Sadece bizim yorgun olduğumuzu sanıyordum hepinizin dinlenmeye ihtiyacı var." dedim.
Taylor" Ama sen aşkım demezdin yani nefret.."derken lafını kestim; "Şey biz gitsek iyi olacak"
Kapıdan çıktık ve vanessaların arabısı aldık. Annem den sonra eve gitmek benim için çok ağır olacaktı ama bununla yüzleşmem gerekiyordu..
****** XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ******
DREW'ÜN AKLINDAN*
Aman tanrım onu çok özlemişim...
melek gibiydi karşımda böyle narindi..Lanet olası adamıda nereden buldu! Neden benim yerim onu! Ama tabi benim hatamdı.. Onu ben bıraktım , ondan önce ben evlendim ve bu kızında bir suçu yoktu.Onu da alet ettim tanrım! Gelmiş geçmiş en lanet olası herif benim!
Bu kız neden beni öpüyor ki!? Neden karşılık veremiyorum. Karşılık versem bile seviştiğim kız neden DAİNA...
Kendi hatanın bedellerini ödüyorsun seni lanet olası beyin!
Leydim.. Aşkım... Biliyorsun ki seni sevmekten vazgeçmeyceğim ve senden asla..
Bedellerimi ödeyeceğim yada susacağım..
Ama susmayacağım leydim! Siz de öyle istersiniz biliyorum aşkım..
En yakın zamanda birlikte olacağız , seni o adamla bırakmayacağım! Sana dokunduğunu düşündükçe aahhh!!!
Birlikte olacağız güzel günler geçireceğiz..İnanıyorum sevgilim.. İnanıyorum ki sende;
BENİ SEVMEYİ ÖZLEDİN , BENİ ÖZLEMEYİ SEVMEDİN..
"Sorun ne sevgilim? Neden durdun?"
"Ben bu gece .. " duraksamıştı.
"Ben bu gece ayrı yatacağım ama bak aramızda hiçbir sorun yok isabell sakın üzüleyim falan deme tamam mı sevgilim?" "Sadece biraz düşünceğim."
Kız sinirlenmişti.
"Madem bir sorun yok neden durdun ve neden ayrı yatıyoruz , neyi düşünecksin drew?!"
Hiçbirşey söylememişti zaten odadan çıkarken kızda ona engel olmamıştı.
**********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
E(ĞLENCELİ)
Teen FictionKendime hükmedemiyorum! Belkide ben bir leydi değilimdir..Belkide , karanlığa susamıştır çiçekler..Eğlenceli olmak hıçkırık tadında usandırcı olmaya başlamadan ..