Akedemiye geldiğim için mutluydum bir yönden çünkü annem ve babamın baskıları yoktu benim gibi özel insanlarla ilk defa bir okula gidecektim.Okula geldiğimde bir öğretmen yanıma gelerek ciddi ifadesiyle sen selena mısın? Dedi.başımla kadını onayladım.beni takip et dedi.dediğini yaptım ve kadını takip etmeye başladım.bir odaya girip bana forma verdi.forma çok değişikti okula geldiğimde sadece 3 renk forma görmüştüm ve benimki hepsinden farklıydı ne yani bu formayla yürürken çok dikkat çekecektim ve ben bunu istemiyordum. Sevimli ve cici kız havasında olsamda çoğu zaman damarıma basıldığında çok değişiyordum.kadın beni kolumda sürükleyip bi kapıdan içeri soktu.2 dakikan var giy formalarını bekliyorum dedi.tuvalette elimi yüzümü yıkayïp çabucak kıyafetlerimi giydim.bu kadın her kimse hiç sevmemiştim çok kabaydı.koridorun en sonundaki sınıfın kapısını açıp içeri girdi beni de peşinden sûrükledi tabi.bu yeni sınıf arkadaşınız selena dedi.
1 kįzın yanı boştu oraya oturabilirdim ama en arkadaki boş sırayı gördükten sonra fikrimi değiştirdim.oraya oturunca ben bütün sınıftan uğultu sesleri geliyordu.bu kız ölmek mi istiyor gibisinden seslerdi.fısıltılarını duyabiliyordum.tenefüs zili çaldı nihayet kafamı sıraya gömdüm ve gözlerimi kapadm.bir elin beni yerimden itmesiyle kendimi yerde buldum. Ne yaptığını sanıyordu bu çocuk? Diye geçirdim içimden.kafamı kaldırıp yûzüne baktığımda o kadar yakışıklı bir çocuk vardı ki karşımda tabi çok ta kabaydı.sen benim sırama oturma cesaretini nerden buldun?dedi.gözlerinden ateş püskûrüyodu biraz korkmuştum ben bir melezdim ve ezilmeyecektim ilk günden babam demişti sen güçlüsün ve hepsini yenebilirsin diye yerden kalkarak üstüne yürüdüm çocuğun asıl sen kimsin de bana dokunabiliyorsun? Dedim.birden kahkağa attı.bak sen yeni gelen sürtük bana kafa tutuyor dedi.çok sinirlenmiştim çocuğa sert bir tokat atarak koşarak odama gittim.yatağımda sessizce ağladım ben böyleydim sinirden ağlardım hep.