yanımda oturan çocuğun gülüşü içten bir gülüştü.bende sonradan aklıma geldi ama çocuğun adını bilmiyorum 18 yaşındaki kişiye aynı öğretmenler gibi çocuk diyordum.
elimi uzattım ve merhaba ben selena senin adın ne? dedim.cici kız gülümsememi takınıp.
oda elimi sıkıp merhaba bende justin dedi.
allahım çok tatlı bir ismi vardı.yani daha doğrusu kendine ve tipine yakışan bir ismi vardı.
çok saçma bir soru ama 'kaç yaşındasın justin 'dedim.oda bana 18 dedi.aynı yaştaydık bende bir salağım en fazla bende 3 yaş büyük olabilirdi çünkü akedemide 4 sınıfa kadar bölümler vardı.aklımdan geçirdim acaba justi'nin türü ne?hani vampir,kurt.cadı veya büyücü aslında cadı kızlara denir.erkeklere büyücü denirdi.ama genede özel bir türde olabilirdi.dünyadaki en nadir türlerden en fazla 2 kişi olabilirdi.ancak iki kişiden birisi olursa yeni bir nadir türlünün doğması milyonda bir olanaktır.justine dönüp türün ne dedim.oda bana 'kurt' dedi.
peki seninki ne? diye sordu bende melezim dedim.resmen yüzündeki ifadeye gülmemek için dudaklarım birbirine bastırdım.ve çocuk o halinden çıkıp o zaman çok güçlüsündür dedi.bende daha hiçbirşey yapmayı bilmiyorum oyüzden buraya geldim dedim.justin konuştu;buraya herkez öğrenmek için gelmez buraya kendini geliştirmek yeni şeyler öğrenmek için gelirler.bende onun söylediklerini dinlemiştim hemde can kulağıyla.justin konuştu: sınıfın en güçlüleri sırasındayım geçen seneki yapılan güç testinde 1. Oldum .ben daha bişey bilmediğim için eminim sınıfın en güçsüzü ben olacamdedim.ama sen melezsin senin doğuştan gelen güçlerin var ama sadece istemen gerek dedi justinarkadaşlar lütfen hikayemi okuduktan sonra votlayın.ben hikayemin bölümlerini kısa yazıyorum çünkü uzun yazınca canım sıkılıyor aklıma bişey gelmiyor hem böyle daha iyi oluyor ve herzaman hikayem için önerilere açığım.aralarda yazım hatalarım oluyor biliyorum.iyi veya kötü yorumlarınızı bekliyorum eleştiriye açığım.yani hikayeyi beğenmediyseniz yazabilirsiniz ama argo kelimeler lütfen kullanmayınız.zaten kitabımı fazla kişi okumuyo ama okuyanlarda votlamıyor sizden ricam lütfen votlayın.