Prolog

446 37 2
                                    

Stiles Stilinski to szesnastolatek uczęszczający do liceum w Beacon Hills. Jego życie z pozoru jest normalne. Chłopak nie wyróżniający się z tłumu, dobry uczeń choć zdarzają się wpadki w postaci jedynek, zabawny, posiadający grupke zaufanych przyjaciół.

To wszystko można stwierdzić, na pierwszy rzut oka. Lecz, gdy podejdziesz bliżej i dokładnie się przyjrzysz zobaczysz, że to tylko złudzenie.

Wiem, że to może dziwne pisać wam o chłopaku, którego pewnie nie znacie i który także nie zwraca na mnie uwagi. Jednak chcę poprzez te wpisy pokazać mu, że ktoś go kocha, a wam, że ideały naprawdę istnieją trzeba tylko otworzyć oczy na rzeczy z pozoru nieistotne.

Do usłyszenia,
59916051

Gdy post zaczyna się dodawać, zasiadam na kanapie i zaczynam rozmyślać. Czy wyjdzie mi to na dobre? Czy Stilinski domyśli się kim jestem? Co będzie gdy tak się stanie? Pokocha mnie tak jak ja jego? Czy dobrze robię pisząc o nim w internecie? Nie mam innego pomysłu, więc muszę pozostać przy tym. Robię to dla miłości, więc wszystkie chwyty są dozwolone.

Kiedy na ekranie wyskakuje napis "dodano" wiem, że nie ma już odwrotu. Skoro stało się, to muszę to pociągnąć.

***
Witajcie moi mili w nowym opowiadaniu. Tak wiem wiem, tym razem to nie Sterek jednak uważam, że za mało jest opowiadań o Stacksonie (?), więc sama postanowiłam coś napisać. Mam nadzieję, że się spodoba. Tak więc do zobaczenia wkrótce. Dziękuję. xx

SZEWII

Z pozoru / Stiles + JacksonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz