SELAAM. YİNE BEEN :D:ssDSA LÜTFEN OKUYUN YA!! DİĞERLERİNE GÖRE UZUN OLDU. :)) DİĞERİ DAHA UZUN OLUCAK SÖÖZ. BU ARADA, BÖLÜM MÜZİĞİ İLE OKUYUN! "MILEY CYRUS - WRECKING BALL.-"
Burası pub gibi bir yerdi. Sadece havasından geçilmeyen bir sürü insan. Kendimi yalnız hissetmiyordum. Alison yanımdaydı. Bi masa bulup çantalarımızı oraya koyduk. Görünürde o aptal 5 çocuktan birisi yoktu. Ama itiraf etmeliyim müzik tarzları güzel. Bu şarkıya bayıldım. Alison ise telefonuyla uğraşıyordu. O sırada Zayn yanımıza geldi. "Sonunda bizi fark eden biri oldu !" dedim gülümseyerek. Oda "Ah Üzgünüm diğerleriyle ilgileniyordum. Ee nasılsınız ?" Dediğinde Alison gülerek "sıkılıyoruz" dedi. Bu doğru değil. Birgün Zayn'den intikam alacağımı bilmek ve onun bu halde görmek eğlenceli ! Çok eğlenceli !! "Hayır , ben sıkılmıyorum. Hatta çalan müzikler çok hoş !" Diye tepki verdim. Üçümüzde gülmeye başladık. Ve biz gülerken Perrie'nin bize baktığını fark ettim. Tam sırasıydı !! Zayn'e yakınlaşmanın. Şarkı.. Tanrım! Hadi ama bu kadar şanslı olduğumu bilmiyordum! Ayağa kalkıp elimi Zayn'e uzattım, "Dans etmeye ne dersin Malik?" Şaşırmıştı ama beni geri çevirmemişti. Hadi ama orda göt olmak kim isterki?
"Take my hand, take a breath. -Elimi tut, beni hisset.-"
Adımlarımızı yönlendirdikçe, birbirimize uyuyorduk. Ve birde muhteşem kokusu.. Beni sahroş ediyordu. Mavi gözlerim, ela gözlerinde kayboluyordu. Hadi ama! O senin düşmanın Effie! "Sevgilin Zayn.. Bize kızacak." Omuz silkip, bana daha çok yaklaştı. Hadi ama o mükemmel.
"Pull me close, take one step. Keep your eyes, locked on mine. -Yakın oll, ve dans et. Beni gör, bende kall."
Bir saniye! Sahnede sadece biz mi varız?! Hadi ama bu çok utanç verici. "Çok güzel dans ediyorsun." Mm, Zayn Malik'ten iltifat almak gerçekten mükemmel. Yada değil. Her neyse. Ona tebessüm edip cevapladım."Sana uyuyorum."
"And ket music be your guide. -Ve müziğin rehberin olmasına izin ver.-"
Sert bir darbeyle, Zayn'den ayrılıp yere savruldum. Canım çok acımıştı,Tanrı aşkına hangi sürtük bunu yap- Perrie! Başka kim olabilirki? Müzik durmuştu. İnsanlar etrafımıza toplanıp, merak içinde izliyordu. "Perrie! Ne yapıyorsun Tanrı aşkına!" Zayn'in öfkeli sesi ile kendime gelirken, bir yandanda acıdan sızlayan belimi ovuyordum. Yanağımda hissettiğim sıvıyla küfürlerimi çoğalttım. "Hadi ama sevgilim seni benden almaya çalışıyor. Hem bu bizim partimiz." Zayn, Perrie'ye alayla güldükten sonra bağırdı. -bir bakımdan haykırdı- "Kutlama partisi evet. Senden kurtulmamın partisi Perrie! Bitti!" Perrie paramparça olmuştu. Hadi ama onun bu haline ben bile acımadım değil yani. Ama sonuçta Zayn bu. Aklımda bir sürü soru var aslında. En önemlisi ise, kendime yediremediğim soru. Ona aşık mıyım? Herkes bize bakıyordu. Tanrım sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Parti tam anlamıyla bitmişti. Zayn hızla oradan uzaklaşmıştı. Arkasından koşup onu durdurdum. "Zayn ne diyeceğimi bilemiyorum. B-ben gerçekten Üzgünüm. Böyle olsun istememiştim " iyi rol yapıyordum. Zayn bana dönüp "Önemi yok. Böyle davranmasaydı , bunların hiç biri olmayacaktı... Yani sana öyle davranmasaydı. " "Neden böyle bir şey yaptın ? Ben sadece senin için basit biriyim. Basit , ahmak bi komşu. " Zayn bana sinirle bakıp yine yürümeye başladı. Arkasından gitmemiştim. Geri döndüğümde Alison ve çocuklar dışarıdaydı. "Hadi Ashley gidelim. Görüşürüz çocuklar " deyip arabaya bindim. Alison şöför koltuğuna oturdu ve "Napıyorsun sen " diye sert bi tepki verdi. "Efendim?" Dedim sakince. "ZAYN'İN İLİŞKİSİNİ BİTİRMESİNE SEBEP OLDUN!!" "Benim bi suçum yok !!" "AHH EMİNİM. " Bu cümleden sonra sakinleşmişti. "Ya ona aşık olursan Effie?" Gözlerim bi noktaya bakıyordu. Soru tekrar tekrar kafamda dönüyordu. 'Ya aşık olursam' cevap verememiştim. Alison'ın bana baktığını anladım. Ona dönüp cevap verdim. "Aşk , ahmaklar içindir Alison." Yemeğimizi bitirip kapıdan çıkarken arkamızdan "Merhaba" demişti biri. Arkamızı döndüğümüzde bunun Harry olduğunu anlamıştık. "Selam" diye karşılık verdim gülerek. Alison birşey dememişti. Az önce birlikte yemek yediği kız yanında yoktu. Gülümseyerek "ee nasılsın" dedim. Oda gülümsedi ve "İyiyim , sen" diye cevap verdi. "Bende iyiyim. " "Alison sen biraz durgun gözüküyorsun " dediğinde fısıldayarak "Niye acaba!?" Dedi. Harry anlamamış bir şekilde "Efendim?" "Yok bişey. Eff-Jessie ben arabadayım" bunu dediğinde gülümsedim. Tanrım bu salak kız pot kırıyordu. Harry 'ye 'görüşürüz' deyip koşmaya başladım. Alison arabaya bindi ve bende. "APTAL, APTAL, APTALSIN SEN !!" "Kapa çeneni Effie " " Pot kırıyordun gerizekalı !!" "Sus diyorum" "SUSMAK MI TANRIM SEN TAM BİR APTALSIN. POT KIRIYORDUN DİYORUM SANA HALA SUS DİYORSUN. SABAHTAN BERİ TERS TERS DAVRANMALAR KENDİNE GEL NEYİN VAR SENİN" "NEYİM VAR BİLİYOR MUSUN !?? HAYIR , ÇÜNKÜ HEP SEN , SEN VE SEN !! AA BİRDE O APTAL İNTİKAM HIRSIN. BÜTÜNLEŞMİŞSİNİZ RESMEN !! BEN , HOŞLANDIĞIM ÇOCUĞUN SEVGİLİSİ OLDUĞUNU ÖĞRENDİM. ŞUNUDA SÖYLİYEYİM SEN VE İNTİKAM HIRSIN BENDEN UZAK DURUN !! ŞİMDİ NE HALİN VARSA GÖR!!" arabadan inip hızla yürümeye başladı. Ne demek oluyordu bu ? Arkasından gitmemeliydim. Aklımda dedikleri yankılanıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Revenge Or Love
Fanfiction12.04.2009 Elindeki çerçeve bakıp gözyaşlarını sildi Effie. Ardından içeri Alison girdi. Effie'nin yanına oturup elindeki çerçeveyi aldı. Biraz baktıktan sonra geri yerine koydu. "Ağlama" dedi kısık bir sesle Effie'ye. "Elimde değil. Onu özlüyorum...