1.BÖLÜM

2.9K 91 5
                                    

BU BENİM İLK HİKAYEM ARKADAŞLAR VE ŞUAN ÇOK HEYECANLIYIM BANA DESTEK OLURSANIZ SEVİNİRIM...ŞİMDIĎEN TEŞEKKÜRLER.:)))

Medya; mirayımız.:))

DIRRR.⌚⌚
Bu sabah alarm çaldığında ilk defa uyanıktım.uyku tutmamıştı nedense.bugün içimde garip bir his vardı.ama bunu fazla umursamadan yatağımdan kalktım ve koşar adımlarla banyoya gittim.elime yüzüme su serptikten sonra geri kalan rutin işlerimide yapıp çıktım banyodan.
Giysi dolabımdan deri siyah pantolon beyaz tişört aldım.üstünede deri ceketimi alıp makyaj malzemelerimi yanına gidip fondoten ve rimelimi sürdüm dudak nemlendiricimide sürdükten sonra çıktım odadan.
Yavaş yavaş merdivenleri inerken burnuma mis gibi kokular geliyordu.benim canım annem neler yaptı acaba mutfaģa doğru geçtim. Masada herşey donatılmış krepler, börekler herşey vardı. Annemin yanağına kocaman öpücük bıraktıktan sonra masaya oturdum.

"Günaydın anne"

"Günaydın kızım"

"Yine döktürmüşsün sultanım"

"Senin için yaptım kızım nasıl olsa bugün okulda ilk günün aç gitmeni istemem kızım "

"Sağol ellerine sağlık sultanım"

"Hadi bir an önce geç oturda geç kalma okuluna "

Kahvaltıdaki herşeyi silip süpürünceye kadar yedim. annem diye demiyorum çok güzel yemekler yapar ama kendisi pastaneci bence çok yakışıyor o iş anneme. bende yazın okullar tatil olunca anneme yardım ediyorum dükkanda babam ise avukat sabahları duruşmaları olduğu için erken çıkıyor bazen

Kahvaltımı bitirdikten sonra çantamı almak için odama çıktım.ve çantaya iki defter bir kalem koydumve aşağıya indim.sehpada beni bekleyen telefonumu alıp arka cepe attıktan sonra kısa botlarımı giyip anneme uzun bir öpücük göndererek çıktım evden.

Okulum ve evim arasında sadece 15 dakikalık mesafe var be yürüyerek gidip geliyorum. Hem benim için spor oluyor.:)

Biraz yürüdükten sonra sanki içimde garip bir his var gibi ürperdim. Ama nolduğunu kendim bile anlamadım. En yakın dostum gizemi aramak için telefonu elime aldım ve rehberden gizemi bulup ara tuşuna bastım. Ve bir iki çalışta hemen açtı.
"Alo"

"Alo gizem nerdesin kanka"

"Evdeyim kanka okula gelmek için çıkıyordum n'oldu?"

"Yok bişey nerdesin diye merak ettim sadece neyse ben kapattım okulda görüşürüz"

"Görüşürüz cnm "

Okula gelmiş sayılırdım. Ve son dönemeci döneceğim sırada arkada bir ses işittim. Ve tereddütle arkama sesin geldiği yöne baktım...

ARKADAŞLAR BEĞENİ YAPIN LÜTFEN DESTEK OLUN BANA :)))

PEŞİMDEKİ SAPIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin