İyi okumalar..;))
Miraydann 》》》》》》
Sabah başımda ağrıyla uyandım .
Çok feci şekilde ağrıyordu kahretsin.yatağımdan yavaşca kalktım.banyoya ilerlerken o günkü balonlara gözüm takıldı.durdum baktım öylece acaba kimden diye yine düşünmeden edemedim.sonra banyoda rutin işlerimi hallettim.Dolabıma ilerledim.kapağını açtığımda ne giysem diye düşünmeye başladım.kıyafet alma zamanım geldiğini de aklımın bir köşesine not ettim. Çünkü fazla bir eşyam kalmamıştı. Bir süre sonra gözüme kestirdiğim toz pembe bir elbiseyi giydim. altında beyaz babet ayakkabılarımıda giydim .bugün makyaj yapmıycaktım.sadece nemlendiricimi sürdüm. ve kahvaltı için aşağı indim.
Aşağı indiğimde abnemin evde olmadığını fark ettim. Abim koltukta hala uyuyordu. Bende uyumak isterdim ama maalesef gitmem gereken bir okulum vardı.
Abime küçük bir not bırakıp evden çıktım.
aklıma gizem gelince hemen cep telefonuma aldım elime arıyıp beraber okula gitmek için konuşucaktım bir kaç çalıştan sonra hemen açtı.
" efendim kanka "
" kanka nerdesin evden çıktınmı. "
" oo kankaa ben çıkalı çok oldu şuan okulun giriş kapısındayım zaten noldu 'ki "
"Neyse gelince konuşuruz hadi byy"
off ya istediğim bir şeyde olmuyordu. Mecbur tek gidicektim okula .
Okula varmıştım ki. Arkadan bir çatırdı. Sesi duydum hemen döndüm baktım ama kimse yoktu. Bir iki adım daha gidince yine aynı şey olunca baya korkmuştum.adımlarımı hızlandırarak gitmeye başladım. Bu sefer adımın seslenildiğini duyunca yavaşca döndüm baktım. Arkın dı .
Bir kaç adımdan sonra hemen yanıma geldi.neyseki sonunda birisi gelmişti yanıma derin bir nefes alarak nefesimi dışarı bıraktım bu halimi arkın görünce merak içinde bana baktı. Bende anlattım.
" bu halin ne birinden kaçar bi halin var "
" ya arkamdan az önce çıtırdı sesi duydum. Ama kimse yoktu aynı şey tekrar olunca haliyle korktum"diye tek seferde anlatınca bir kahkaha attı ve eliyle ampul çevirmiş gibi yaptı. Ne yani bana delirmişmi diyordu bu. 'Ah rezil oldun işte miray ne var anlatıcak' diye kendime kızmadan edemedim ama onun kolunada bir çimcik attım yerinde sıçradı bu sefer ben güldüm.
Okula girdiğimizde ilerdeki bankta gizemi gördüm gel diye el işareti yapıyordu. Arkına ben gidiyorum diyerek haber verdikten sonra gizemin yanına gittim.
" siz ne iş kankacım arkınla" diyerek hemen lafa atladı gizem
" ne alaka be yolda karşılaştık" diyerek söylendim . Ama beni dinleyen kim hem benim ne işim olurdu onunla kendini beğenmiş angut bana deli dediyaa .
Okulun zili çalınca hemen sınıfa yöneldim gizemde arkamdan koşturak geliyordu. Sınıfa girdiğimde herkez yerine oturmuş bir şekilde hocayı bekliyordu. Ne inek bir sınıf ama..Hocanın gelmesiyle ders başladı ders tarihdi. Hiç sevmem gizeme baktığımda uyuyordu bende uyusam diye düşünürken hocanın adımı seslenmesiyle hocaya baktım.
" miray gel buraya kızım dediklerimi tahtaya yaz " diye söyledi.
Ben sadece hocaya bakıyordum. Sınıftakilerde bana hoca tekrar adımı seslenince kalkmak zorunda kaldım. Bu hocada sanki tek ben varmışım gibi tek beni görüyor. git en önden birini kaldır ama yookk..Sıradan uyuşuk bir şekilde kalktım. Hem arkın hem de kuzey bana bakıyordu . Hocanın masasının önüne gidip tahta kalemini alıo hocanın dediklerini yazmaya başladım. Arkadan birisi öksürmeye başladı. Ama öyle bir öküsürük yok kardeşim o ne öyle arkama bakmak için döndüğümde arkının öksürdüğünü gördüm ama ben dönünce hemen sustu ve bana sanki 'hele şükür döndün arkana' der gibi baktı. Ben de ne var anlamında kafamı salladım. Bana el işaretiyle bir şey anlatmaya çalışıyordu.ama anlamıyordum. En sonunda sırasından kalkıp yanima geldi ve elbisemin yanından bozuk olan yani elbisemin açilan yerini eliyle düzeltip yerine geçti ve göz kırptı ben hala şoktaydım. Sınıfta öyle..kuzeye baktığımda sinirle yerinde kıpırdanıyordu. Ve bir anda sınıfta çıkıp gitti ve ben sadece bakakaldım. Ve zilin çalmasıyla yerime geçtim. Gizem daha yeni uyanıyordu. Onuda alıp kantine indim. Ve olanları anlattım. Bana şaşkın bir ifadeyle bakıyordu. Ve kendine gelince konuşmaya başladı.
" kanka bak sana diyim arkın senden hoşlanıyorr. Kuzeyi demiyorum bile o seni fena kıskanmış" diye bilmişlik tasladı.
" yok be saçmalama kızım arkın niye benden hoşlansın sadece sınıftayız diye yapmıştır öyle şey"
diye geçiştirmeye başladım. O benden niye hoşlansının ki o kadar kız varken okulda hemde onun peşinden giderlerken diye düşünmeye başladım.
" ee kuzeye ne diyosun o zaman. Durduk yere bir şey yokken niye gitsin çocuk bunu açıklaa bana "" diye soruverdi yine bir şey
" ya birisini kızmıştiŕ o hem hep öyle o bakma sen ona " diye yalan uydurdum. Zaten onunla olanları duysa ona söylemediğim için beni keserdi valla
Pek inanmamışa benziyordu ama yemediği adımngibi eminim çünkü 'sen onu benim külahıma anlat' der gibi bakıyordu. Bende konuyu kapatmak için hemen kantindeki sıraya girip çikolata aldım iki tane ve zilin çalmasıyla sınıfa gittikk..Sonuncu dersteydik şuan.arkının bana arada bakması ve hocanın ders anlatmaktan başka bir sey yapamadığı ve kuzeyin bugünkü geri kalan derslere girmemesiyle bir gün daha böyle geçti.
Çıkış zili çaldığında sıramdan kalkıp yavaşca merdivenleri inmeye başladım. Gizem arkadan geliceğini söylemişti çünkü o yüzden tek gidiceğim yine düşünürken abim arabasıyla kapının orda beni beklerken gördüm. Hemen koşup abime sarıldım.
" ee miray hanım sabah bir haber vermeden gitmişsiniz."
" abi not bıraktım ya sana "
" tamam tamam neyse geć hadi arabaya gidelim "
"Tamam "diyerek hemen arabaya bindim o sırada yanımızdaki arabada arkını gördüm. Bana öpücük atarak gülümsedi. O bana öpücükmü attı dedim.. aa sapık çocuk yaa bende ona dilimi çıkarttım ve abim arabayı çalıştırıp eve koyulduk.
Eve geldiğimde çok yorgundum annem evdeydi. Yemeklerde hazırdı. Hemen abimle yemek masasına oturduk. Epey yenek yediketen sonra kalktım odama geçtim kendimi yatağıma attım. Sonra tekrar kalkarak banyoya gittim küvete ılık su doldurduktan sonra kendimi suyun kollarına bıraktım.
Neredeyse bir saat kalmıştım küvette. Hemen üstümü giyinip yatağıma girdim. Nedense aklıma arkın gelmişti. Tatlı çocuk .yakışıklı çocuk. Ahh kendine gel miray sanane onun tatlılığından diyerek kendime kızdım. ama onu düşünmektende kendimi her defasında alamıyordum nedense. beni sinir etmeyide güldürmeyide biliyordu bu çocuk.
Ve göz kapaklarımı söz geçiremiyordum artık o yüzden kendimi uykuya bıraktım.
BİRAZ GEÇ GELDİĞİ İÇİN ÜZGÜNÜM.. AMA YB ERKEN GELİCEK.. VOTE YAPMAYI UNUTMAYIN LÜTFEN..:)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEŞİMDEKİ SAPIK
ChickLitHer gün takip edilmekten bıkan miray... Her gün onu takip etmekten bıkmayan arkın.. Ve her gün onu takip eden adamı göremeyen mirayın sinirleri alt üst olmuştur..