,,Jojo je to tak. Já jsem hmm'' řekla jsem neúplně protože jsem nevěděla co říct. On byl tak aww a já jen citlivá středoškolačka. Byla jsem strašně smutná a Dastin to poznal ,,Mužů dovnitř?'' řekl tiše, jen jsem kývla a sedli jsme si na gauč. Říkal něco o matice ale já ho vůbec nevnímala zahleděla jsem se na něho ,,Jsem nudný já vím. Ale musíš se tu matiku naučit. A nebo.. Nechceš si chvíli povídat a pak ti se pustíme na tu matiku?’’ řekl zamyšleně a já radostně kývla. Sedl si ke mě blíž..,,Dobře.. Tak jak se máš?’’ řekl mile „Nic moc.. A ty?” odpověděla jsem vřele „Taky..” řekl smutně „Jak to?” vyhrkla jsem na něho „Neřeš..a tobě je 16 joo?” odpověděl vesele „Jj proč?” zeptala jsem se nechápavě i když jsem věděla na co naráží. „Už si asi zažila svých 15 minut do nebe že?” (poz. aut. Je tím myšleno to že už není panna) zeptal se „Ne..” šeptla jsem nenápadně „Ale kluka si měla že?” řekl přesvědčeně. „Jo v páté třídě” odpověděla jsem otráveně „Aha..Tak to teda nechápu. Jseš taková Pěkná. Já bych tě chtěl hned” řekl a začervenal se. Začervenala jsem se taky. Dívali jsme se na sebe hladově a v tom mě začal Dastin líbat, s ním to bylo tak úžasné. Pak si svlíkl mikinu a pokračoval v líbání. Ruce mi dal do vlasů a já ty svoje zase okolo jeho krku. Při líbání si sundal i tričko a já zjistila že má břišaky. Sundala jsem si taky tričko ať v tom není sám. Když Dastin viděl mé prsa začal mě líbat vášnivěji, ale najednou mi došlo že takhle cesta nevede a odtrhla jsem se od něho. Podíval se na mě nechápavě a řekl „Děje se něco zlato? Udělal jsem něco špatně? Můžeme na to jít pomaleji.” „Ne ne promiň” řekla jsem a utíkala nahoru do svého pokoje, zamkla se ale Dastin ovšem běžel za mnou „Copak ti je?” řekl přes dveře „Nic jen se bojím” řekla jsem smutně „A čeho? ” odpověděl nechápavě „Známe se jen chvíli, je ti 18 a poprvé to prý bolí” řekla jsem vyděšeně „Zlatíčko neboj, neplánuju tě odpannit, asi jsem se zamiloval na první pohled ale když ti vadí můj věk..tak to radši abych šel a netrápil tě” odpověděl chápavě. Otevřela jsem pomalu dveře a podívala se na něho provinile „Nechoď” šeptla jsem. Dastin mě objal a řekl „Neboj” „Ale docela bych to chtěla” šeptla jsem „Tak paní je nádržena” řekl provokativně, chytl mě za zadek a štípnul mě. Vzal mě do náručí a odnesl na mou postel, lehl si na mě ale opíral se jednou svou rukou aby na mě neležel celou svou váhou. Pusinkoval mě na krku a pak přešel k mým ústům.
Z pohledu Dastina
Byla tak sexy a já jí tak chtěl. UPS stoják, co teď? Minie to poznala, začervenala se. Pako moje. Svlíkla si i kraťasy a já to totálně nezvládal. Sundal jsem si kalhoty a šlo na ni vidět že to hodně chce „Chceš to zlato?” řekl jsem jí zvědavé ona jen kývla hlavou na souhlas. OK svlíkla si podprsenku a já se divil že to chce tak rychle.
(Btw. Pokoj od Minie)Jak myslí, zadělal jsem rychle záclony u jejího okna a šel zpátky za ní. Sundal jsem si boxerky a nasadil si kondom. Sundal jí kalhotky. Zahalovala se, šlo vidět že se stydí „Nemusíš se zakrývat. Nemáš se za co stydět. Jsi nádherná.” utěšil jsem jí a ona se začervenala. Políbil jsem jí na břichu a dělal si cestičku níž.. Zahlédl jsem jak si zkousla spodní ret. Dal jsem jí pusinku na její krásnou kundičku. Hrál si jazykem s jejím klitorisem a ona sténala. Poznal jsem na ní jak se jí to líbí „Mám jít za tebou nahoru?” řekl jsem láskyplně, kývla. Vzhledem k tomu že jsem měl stále stojáka jsem se zakryl dekou a posunul se k ní „Miluju tě” Pošeptal jsem jí do ucha. Mlčela. Nechápal jsem „Ty mě nemiluješ?” řekl jsem „Ano, jen jsem ti to chtěla říct do očí” odpověděla mile. Já ji tak miluju „Jsi připravená? Kdyby ti to vadilo tak přestanu ano?” řekl jsem jí starostlivě „Jo” odpověděla. Zasunul jsem ho do ní něžně a opatrně. Zasténala bolestí „V POŘÁDKU? Mám přestat?!” řekl jsem starostlivě „Ne prosím pokračuj!” řekla chtivě a já pokračoval zasunoval jsem ho do ní a ona vzdychala. Byla tak úžasná. Udělala se a já hned po ní. Převalil jsem se vedle ní a oba jsme vzdychali „Jseš úžasnej” řekla udýchaně a přitulila se ke mě. Po chvíli jsme usnuli.
Z pohledu Minie
Probudila jsem se v náručí svého vyvoleného „Dobré ráno princezno” šeptl „Dobré.. TY VOLE ŠKOLA” zastresovala jsem „Neboj zlato je sobota” řekl a zasmál se „Ehm potřebuji na záchod” šeptla jsem „A?” odpověděl „Jsem nahá” řekla jsem a on mi podal své boxerky abych se zahalila.