Bab 2

1K 12 0
                                    

"Papa bolh x adik nak keluar pergi jalan-jalan ngan kawan-kawan?" tanya Damia Adrianna kepada ayahnya Encik Darwish.

"Keluar pergi mana?" tanya Encik Darwish semula kepada anak bongsunya itu.

"Pergi jalan-jalan... bolh lh papa." Damia Adrianna memujuk ayahnya sambil kelip-kelip mata depan Encik Darwish.

"Tak payah papa bgi budx tu keluar nnty dah keluar x thu nk blik rumah." sampuk Daniel Adriann. "Eeii apa angah nie." 'kecik besar kecik besar je adik tgk angah nie eeii' Damia Adrianna yg geram itu dh sumpah seranah dh dekat angah dia.

"Ermmm yelh papa bgi tpi jangan lupa nk balik pulk.." Encik Darwish benarkan anak kesayangan dia pergi. "Yeay Terima Kasih papa.. sayang papa.. Muaahh." "Ehh ni nk pergi nie ada duit x?" tanya Encik Darwish semula. "Ada papa."

"hrmmm papa sayang lh kan sgt si budx kecik tu." "Ofcos lh papa sayang adik, adikkan anak bongsu papa kan?" sambil memakai kasut Damia Adrianna bercakap. "Yelh sudah sudah gaduh pulk korg nie.. hah kamu nie angah nak pergi mana nie?" tanya Encik Darwish kepada anak keduanya itu.

"Angah ngan Along nk pergi jumpa kawan sekejap." jawap Along. "Owhh ok hati2.. hah along tolong hantar adik kamu." "ok papa."

~~~~~~~~~~
Di Mall

"Ok tq along, bye bye along angah." sambil ucap terima kasih sambil itu salam tangan along dan angah.. apa lgi keluar lh dri kereta Damia Adrianna pun masuk sebuah Cafe di dlm Mall itu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sepupuku Suamiku!!Where stories live. Discover now