RAIN STORY(epi-2)

1.1K 94 46
                                    

Seoulၿမိဳ႕ရဲ႕ လမ္​းမတခု​ေပၚ.....

Taeနဲ႔Fanyတို႔ sunnyဆိုတဲ့doctorမ​ေလးဆီသြား​ေနသည္​...

နွစ္​​ေယာက္​သားလက္​တြဲကာ အၿပံဳးက္ိုယ္​စီနဲ႔...

ဒါမဲ့Taeတ​ေယာက္​ သူကပိုလို႔​ေတာင္​ဆိုး​ေနတယ္​...လမ္​းတ​ေလ်ွာက္​..
မ်က္​နွာႀကီးကို ဖီး​ေနတာပဲ​ေလ.....

အဲ့​ေတာ့..fanyက

Fany-yah!!tae...မ်က္​နွာကလဲ ဖီး​ေနတာပဲ..သြားအ​ေအးပတ္​​ေတာ့မယ္​..ဟို​ေရာက္​​ေတ့ာဆရာ၀န္​က..​ေၾကာင္​​ေနဦးမယ္​

Tae-booကလည္​း​ေပ်ာ္​လြန္​းလို႔ပါဟာ....ဒါနဲ႔ Booက ဘာ​ေလးလိုခ်င္​လဲ..သား​ေလး​လား သမီး​ေလးလား??

Fany-......,အင္​း...သမီး​ေလး...

Tae-hmm??ဟုတ္​လားနာက​ေတာ့ သား​ေလးလိုခ်င္​တယ္....

Fany-သမီး​ေလးပဲ​ေကာင္​းပါတယ္​...အာ့ဆို ဖန္​နီနဲ႔တူရင္​ လိမၼာမွာ...

Tae-haha...​ေအးပါ..ဒါဆို အႁမႊာ​ေလးဆိုရင္​​ေရာ ​ေကာင္​းဖူးလား..
..(devil smile)

Fany-arrr..boya...သူမ​ေမြးရတိုင္​း...

Tae-arr..သိၿပီ..အ​ေလာင္​းအစားလုပ္​ရ​ေအာင္​...သား​ေလးဆိုရင္​..taeႀကိဳက္​တာfanyလုပ္​​ေပးရမယ္​...အကယ္​၍ သမီး​ေလးဆိုရင္​...fanyႀကိဳက္​တာလုပ္​​ေပးမယ္​....ဘယ္​လိုလဲ???

Fany-arsa!!မဆိုးဘူး...သား​ေလးဆ္​ုရင္​ ဘာလုပ္​​ေပးရမလဲ​ေျပာ

Tae-သား​ေလးဆိုရင္​..........အာ..သိၿပီ.....fanyကနာ႔ကို တ​ေန႔...အ​ေခါက္​နွစ္​ဆယ္​.....

Fany-!!!!?!?!!!!mwo.....Boya!!??ဘာလဲ ...tae..ကလည္​း(မ်က္​နွာႀကီးနီရဲ​လာၿပီး)

Tae-hmmm????yah...ဘာ​ေတြ​ေတြး​ေနတာလဲ..ၾကည္​့စမ္​း ဒီ​ေကာင္​မ​ေလး..
မဟုတ္​တာ​ေတြ​ေတြ​းေနတယ္​...haha...နာ႔ကိုနမ္​းရမယ္​လို႔​ေျပာတာပါ...heehehe...

Fany-aish!!?!taeက​ေတာ့ ဆိုၿပီး ခ်စ္​လက္​သီး​ေလး​ေတြနဲ႔ထု​ေန​ေလရဲ႕

Tae-hee..fanyက​ေကာ

Fany-သမီး​ေလးဆုိရင္​..taeကတသက္​လံုးfanyအခိုင္​းအ​ေစ ျဖစ္​​ေပးရမယ္​..fanyႀကိဳက္​တာလုပ္​​ေပးရမယ္​ ဘယ္​လိုလဲ!!???

Tae-haha...ok ok deal....

Fany-deal:):):)

နွစ္​​ေယာက္​သားစကား​ေတြ​ေျပာရင္​းနဲ႔ ​ေဆးခန္​း​ေရွ႕​ေတာင္​​ေရာက္​လာၿပီ​ေလ...

RAIN STORYWhere stories live. Discover now