Rain Story(epi-6)

1.1K 91 13
                                    

Taeတ​ေယာက္​...Sunnyဆီမွအျပန္​..​ေတြး​ေနသည္​..

Tae's thought~မိုး..မိုး...မျဖစ္​ႏိုင္​တာ...၀ူး(sigh)မသိ​ေတာ့ဖူး.....

Fanyရယ္​..ဘာ​ေတြလဲ..နားမလည္​​ေတာ့ဖူး...

ထိုစဥ္​.. Taeဆီph၀င္​လာသည္​......

TTTTTTTTTTȚTTTT.......

Tae~hello??

W~hello taeyeonလား..Fany's ommaပါ သမီးအားလား...​ေျပာစရာ ႐ွိလို႔..

Tae~aw..omoni..ဟုတ္​..အားပါတယ္​...ဘယ္​လာခဲ့ရမလဲ??

Fany's omma~***********coffee shopကိုလာခဲ့လိုက္​​ေနာ္​...

Tae~ဟုတ္​ကဲ့..အခုပဲထြက္​လာခဲ့လိုက္​မယ္​..

➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳ ➳

A few minutes later.....

At..cafê

Taeတ​ေယာက္​..ျမန္​ျမန္​​ေလး..၀င္​လာၿပီး...fany ommaကို​ေတြ႔​ေတာ့..အဲ့ခံုမွာ ၀င္​ထိုင္​လိုက္​ၿပီး...

Tae~arrnyeohaseyo..ommoni..​ေစာင္႔​့ရတာၾကာၿပီလားမသိဖူး....

Fany's omma~arrnyi..မၾကာ​ေသးဖူး သမီး...သမီးကို​ေျပာစရာ​ေလး႐ွိလို႔...

Tae~ဟုတ္​ကဲ့..​ေျပာပါ...

Fany's omma~amm..အရင္​ဆံုး..​ေကာ္​ဖီ​ေလး​ေသာက္​လိုက္​ဦး...

Tae~nae..

ခန​ေလာက္​ၾကာ​ေတာ့...

Fany's omma~ဒီလို..သမီးရဲ႕...fany​ေလ..အိမ္​မွာဆိုရင္​...အျမဲ​ေခါင္​းကိုက္​တယ္​လို႔​ေျပာတယ္​....အဲ့တာ..သမီး..သူ႔အတြက္​..Personal doctor ​ေလး..႐ွာ​ေပး​ေစခ်င္​တယ္​..ရင္​းႏွီးတဲ့သူ​ေပါ့...အစင္​းသိတဲ့သူ​...
​ေနာက္​ပီး..fany​ေလး....accident ​ေၾကာင္​့..သူ႔မွတ္​ဥာဏ္​ကပိုဆိုးလာတဲ့ပံုပဲ..အဲ့တာမို႔..

Tae~nae.....arr..သိႁပီ..႐ွိတယ္​..သမီးသူငယ္​ခ်င္​းတ​ေယာက္​ပဲ.....fanyကိုလဲသိတယ္​......သူ႔ဆိုရမယ္​ထင္​တယ္​..
သမီး.သူ႔ph no.​ေပးထားမယ္​​ေလ..သူ႔ဆိုစိတ္​ခ်ရတယ္​..
နာမည္​က Sunnyပါ...

Fany's omma~aww..amm.amm..​ေက်းဇူးပါပဲ..

Tae~nae..ဒါမဲ့..အဲ့လို​ေတြမ​ေျပာပါနဲ႔..ommoniရယ္​...fanyက..သမီးဘ၀ပါ.............သူက..သမီးအတြက္​အရာအားလံုးပါပဲ.......သူူ႔အတြက္​ဘာမဆိုလုပ္​​ေပးရမာ​ေပါ့.. arrnyi..လုပ္​​ေပးမွာ............သူ​အဲ့လိုျဖစ္​တာသမီး​ေၾကာင့္​့လဲပါတယ္​.......(မ်က္​ရည္​​ေတြ၀ဲ၍)......................သူျပန္​​ေကာင္​းဖို႔.​အကုန္​လုပ္​သြားမွာပါ

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 18, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

RAIN STORYWhere stories live. Discover now