Fotoğrafı gördükten sonra bayılan Elena 2 saat sonra uyandı.Elenanın gözleri doluduydu kızına sarılmış onunla birşeyler konuşuyordu.
Adam:Lütfen ağlama Elena.Birşey ister misin?
Elena:Saol Adam teşekkür ederim.
Mary, Elenanın yanına gider ve ona sarılır.Elena içeri gider ve bir valize önemli şeyleri koyar.
Çünkü artık yola çıkmanın zamanı gelmiştir.Adam:Bizimle mi geliyorsun yoksa Elena?
Elena:Gelmek zorundayım daha fazla burada kalamam.
Adam:Hızlı hazırlan Elena.
Elenor köşede oturmuş oyuncağıyla oynuyor.Oyuncaklardan birini diğerine doğru koşturuyor.Diğeri ise ondan kaçıyor sonra birbirlerini vuruyorlardı.Mary, Elenora sorar:
Mary:Elenor neden böyle şeyler yapıyosun ?
Elenor:Burada birbirlerine saldıran insanlar var.
Mary bu sözü duyduktan sonra değişik olur ve oyuncağını alır.Elenor ise annesinin yanına gider.
1 saat sonra çıkarlar ve 57.Güney yolunu kullanarak şehirden uzaklaşırlar.
Adam bir markete geçer ve içerden konserve,ambalajlı yiyecek ve su alır.İçerde çalışan bir telsiz görür ve telsizi dinler.Telsiz:Lütfen, lütfen beni kim dinliyorsa (yutkunur) yardım ahh yardım etsin.Canım,canım çok ama çok yanıyor.Burada ki değişik canlılar bana saldırdı arkadaşım öldü onu, onu kurtaramadım eğer beni duyan varsa yar...
Çığlık,haykırış sesi gelir.Adam telsizi fırlatıp hemen diğerlerinin yanına koşar.O haykırış Adamı korkutur çünkü sonu onun gibi olsun istemez.Suratında ki o şaşkınlık Mary i korkutur ve Mary sorar:
Mary:Noldu Adam neye korktun.
Adam:Hiç bişe bakın size yemek getirdim.
Mary:Eminsin değilmi birşey olmadı?
Adam:Hayır iyiyim gerçekten iyiyim.
Mary:İyi bakalım Adam.Elenor sandviç ister misin?
Elenor:Olur.
Mary:Al bakalım.
Elenor: Teşekkür ederim.
Dedikten sonra yola devam ettiler.Yürüyüp duruyorlardı Elenor yorulunca duruyor dinleniyorlardı.Yaklaşık 3 saattir yürüdüler.
Adam biraz dinlenelim dedi ve herkes yavaşladı.Herkes eline bir su alıp içti.O su onları tebessüm ettirmeyi başardı.Adam bir araba gördü ve yaklaştı arabanın içi temizdi arabayı karıştırırken torpidoda bir ses kayıt cihazı buldu.Adam(Edım) kayıt cihazını alıp dinlemeye başladı.KAYIT CİHAZI:
Bunu dinleyen kişi adım David,çok zor durumda kaldığım için bunu yapıyorum.İlk önce annem sonra babam sonra eşim en sonda ablamı kaybettim bu zalim dünyada tek başıma kaldım.Nasıl yapıcam bilmiyorum ama gitmem gerek,Yalnız başıma kaldım deliricem!!.Ve gitmeden önce bir insana faydam olmasını istiyorum.Şimdi bu kayıt cihazını yanından ayırma arka bagajda harita var orası evimizin yolu ailemle gidicektik ama onlar artık yok. Haritada kırmızı dairenin içi gideceğin yer yeşil yer şu anda bulunduğun yer.Siyah bavulu görüyor musun? İçinde evin anahtarı ve arabanın anahtarı, size yetecek kadar yakıt ve yemek var.Şimdi beni dinleyen kişi kendine iyi bak yardımım dokunduysa ne mutlu bana güle güle...Bunları dinledikten sonra "İnsanlık ölmemiş"diyerek bir off çekti.Davide üzüldü bir yandan mutluydu çünkü kurtulmuş olabilirlerdi.Diğerlerinin yanına gidip bu güzel olayı anlattı.Herkes kaydı dinledi ve Davide üzüldü.Zaman yoktu Adam arabayı hazırladı, yola çıkmak için herkes hazırdı ve yola çıkmanın zamanı geldi.Elenor arabaya geçip Uykuya dalmıştı bile Mary ve Elena sohbet ederken Adam ikisinide çağırdı ve yola çıktılar yolda giderken parçalanmış arabalar, ölü yaratıklar, yıkık dökük binalar.Adam(Edım) onları gördükçe kötü oldu biraz nefes almak için pencereyi açtı.
Hafifçe esen rüzgar Mary'nin uykusunu getirdi ve yavaşça uykuya daldı.Elena eşinin ölümü aklına geldikçe gözünden bir damla süzülüyordu.Elenor kıvranıp duruyordu.Yol böyle geçerken arabadan anlamsızca bip!bip! Diye kısa aralarla ses geliyordu.Adam yakıt göstergesine baktı ve anladı ki yakıt azalmıştı arabayı kenara çekeceğini söyledi ve yavaşlayıp bir arazinin kenarına çekti. Herkes arabadan çıktı Adam yakıtı dolduruyordu.
Elenor annesine bakıp tuvalet ihtiyacının olduğunu söyledi.Ve Elena kızının elinden tutup ağacın arkasına geçerken o çığlıkla irkildi ve tam o sırada...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-THE NOT EAT-
FantasyDünyadaki her mineralin azalması ile savaşlar başlar Dünyayı yöneten Mark HUTFENN tüm mineralleri almış ve insanlar para ile satıyor olması BÜYÜK SAVAŞA yol açar...