BÖLÜM-2
Adam:Mary! Mary! Nerdesin?(ÇATIRT) AAAAAAAA!
Mary:Ahh bacağım çok acıyor demir saplandı!Offf çok acıyorrr!
Adam:Bekle beni tahtalardan yol kapandı arkadan alt koridora doğru geliyorum!
Mary:Çabuk acil gell!
Adam alt koridora doğru koşar ama birşeyi unutur gece saat 12 den sonra Hunterlar(Avcılar) yani Mark'ın adamları devriye gezer eğer dışarıda bir kişi görünürse vurulur.Helikopter'deki hunter otele doğru ışık tutar ve Adam'ın gölgesini görür.
Hunter:Hey oradaki çabuk dışarı çık bize zorluk çıkarma!
Adam bir tahta parçasının arkasında beklerken Hunter'ın gitmesini bekler Hunter gider ama bilmiyordur ki az sonra daha büyük bir grup gelicektir.
Işık'ın pili bitmesi sonucu etrafını zor gören Adam hemen alt tarafa doğru koştu.Adam:Mary orada mısın?
Mary:Çok hızlıydın gerçekten!
Adam:Olayları bilsen böyle demezsin çabuk elini ver.
Adam Mary'i sırtlayıp barınaklarına doğru koştular.Helikopterin onları takip etitiğinden haberleri yoktu. Helikopter barınağa kadar takip etti ve geri döndü.
Kraven o sırada bir ceylan yakalamış ve onu hazırlıyordu.Adam ve Mary barınak'a gelmişlerdi.Kraven Mary'i öyle görünce hemen yatağa uzatıp pansuman yaptı.Çok kan kaybetmişti uyuya kaldı.
Adam:Kraven sen Mary'nin yanında kal ben onun için ilaç bulucam.
Kraven:Tamam.
Adam eski hastaneye doğru gider.
Hastane eski olduğu halde biraz ilaç vardır.Hastanenin girişi çok yosunludur.Yosunlar tehlikeli olduğundan değmemek gerekir.Adam arka taraftan dolaşır ve pencereden girer.Ve tam o sırada 2 tane Hunter devriye gezmektedir.Adam:(İçinden)Ne yapıcam!
Hunter1:Şehirde yaşayan aptallar şehire zehirli gaz atılacağından haberleri yok değil mi Hahaha!
Hunter2:Tabikide yok söylersek kaçararlar.
Telsiz:Ses(Tızızzıt)Arkadaşlar burada iki tane şehirli bulduk gelinde beraber vuralım saat 12'yi geçti demi hahaha.
Hunterlar gittikten sonra Adam ilaçları alıp hastaneyi terk etti.Aklında Hunterların bulduğu iki kişi acaba Mary ve Kraven olabilirmiydi.Yeraltı geçidini kullanarak barınak'a geldi ve arkadaşlarını görünce rahat bir oh çekti.Adam tüm olayları anlattı.Mary'e birkez daha pansuman yaptılar ve sonunda hepsinin uykusu geldi ve hepsi uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-THE NOT EAT-
FantasíaDünyadaki her mineralin azalması ile savaşlar başlar Dünyayı yöneten Mark HUTFENN tüm mineralleri almış ve insanlar para ile satıyor olması BÜYÜK SAVAŞA yol açar...