9. BÖLÜM

37 5 2
                                    

Sabah uyandığımda yatağimdaydim HEYY! Ben nasıl buraya geldim? Hem ben bayilmistim. Kalkıp wc ye gittim. Yolda yani wc ye giderken Poyraz ı gördüm.
(Konuşma başında ismin bas harfi yazicak)
P-Günaydın
H-Heyy dostum ben en son kardeş olduğumuzu duyup bayilmistim.
P- Evet! Hatta uyandin gözlerin kapali yatağa yurudun ve birşeyler sayikladin.
H- Oha şimdi de uyurgezer oldum.
Poyraz sadece siritti malos.
H-Ha bu arada gercekten kardes miyiz?
P-Evet zaten annelerimizin ölüm nedeni lanet babam...
H- Neee!!
P-Üzgünüm
H- O adami geberticem!!!!
P- Sorry!! O adam da o gün öldü yani babam ayni arabadalarmis.
H-Demekki ben seni hastanede.....
P- Evet bende o zaman öğrendim.
İnanamıyorum çünkü poyraz birden çıktı karşıma belki güvenilir değil ama olay soyadı ben küçükken evde bir mektup bulmuştum mektup'da;

Zeyno'ma;

Senin hamile olduğunu biliyorum ama ben o güne kadar senin yaninda olucam ve sonra sadece büyük şok yaşayacaksın. Biliyorum ki sen Poyrazimizi istemiyorsun ama şöyle bir planim var. Poyrazi dunyaya getir ve bana ver ben onunla yaşamayı tercih ediyorum. Sanada sevdiğin adamla mutluluklar..........


Mete SOYAK
Hatırladığım sadece bunlardı,en çok adami ismine dikkat etmistim ve Poyraz'in babasının adi da meteydi soyadlari ayniydi zaten artık inaniyordum üvey de olsa kardeşim. Poyraza evden cikarken kapinin önünde sarildim.
H-inaniyorum kardeşiz.....
P-sevindim,Hayel seni seviyorum ama kardeş olarak.
H- bende seni ama kardeş olarak.
Ikimizde güldük ve okul yolunu tuttuk hiç konuşmadık okula adım attim ahh lanet olsun dostum sol adimla okula girdim kafami kaldirdim Barkin ne o kiz kim??
H- Poyraz o kiz-
P- Bilmiyorum
Şu an Barkin a pas bile vermiycem hatta onunlada oturmuycam sinifa adımımı attığımda sadece Eylül, Irmak ve Betül vardi onları gördüğümde sağ gözümden bir damla yaş düştü zaten sonra gerisi geldi. Kizlar uzerime atladi"noluyo,noldu"gibi sorular pencereden gösterdim Irmak kızın yanina gidecekken Betül tuttu. Kendimi topladım sinifa Barkin ve o surtuk girdi. Barkın tam yanima oturacakkken ırmak oturdu onu aldirmadim güldüm eğlendim neee!! Gözlerime inanamiyorum o surtuk barkin a sarildi ve Barkin pici karsilik verdi.teneffuste yanina gittim ve....
H-BARKIN O KIZ KİM???
suan çok sinirliydim sanki sinirden dometes e dönmüştüm.
P- Sevcan ı-ı şey
H-Ne şey Barkin bittti.........
Arkamdan bağırdı çantamı aldim ve eve gittim eve gidince" kutsi ft. Meral kendin söz konusu aşk" şarkısı açtım ve onu dinledim dinledim ağliyordum çünkü her zaman ki gibi sevdiğimi kaybediyorum. Telefonumu elime aldim.30 cevapsiz arama 22 mesaj uha bune birden kahkaha attim amma cok arayan soranim var benimde ehueheuehu
Öküzüm: 10 cevapsiz arama 20 mesaj
Hayel

aç şu telefonu gibi şeyler fakat en sonda up uzun bir mesaj mesajda..........










Büyük ihtimalle hafta sonu paylasim yapicam ve bu hafta paylasim yapamadim üzgünüm ama bnm icin sizin vote ve yorumlar onemli hadi iyi geceler💞😇😘🎧🎶🎤😍😙💕😂❤😔

Masum Aşkım.......Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin