Perspektywa Zuzi
Idę dziś z Nikolą moją BFF na plażę, dawno jej nie widziałam bo nie mieszka przy mnie tylko jakieś 300 km odemnie, ( więc przyjeżdża tylko w wakacje ) właśnie jedzie autem jest nie daleko tylko 20 km jej zostało nie mogę się doczekać aż zapuka do moich drzwi. Rozmawiam z nią przez telefon, i mówi ciągle ile brakuje km do mojego domu.
Nagle Nikola mówi : Zuzia pomocy przyjedz!!
Ja : CO SIĘ STAŁO?!
Nikola : Ktoś przebił nam koło w aucie jak wyszliśmy z auta i byliśmy w sklepie! Masz jakąś zapasową oponę?!
Ja : A ty Nika nie masz ?!Nikola : No nie bo ostatnio miałam kapcia i nie ma
Ja : Oki zapytam mamy czy mamy oponę. Czekaj zawieszę CięNikola : Ok
Zawiesiłam Nikole i pobiegłam do mamy czy nie mamy zapasowej opony
Mieliśmy na szczęście! Pobiegłam po telefon i odwiesiłam NikolePowiedziałam : Mam na szczęście !
Nikola : Dzięki Bogu !
Ja : Gdzie jesteś?! już sprawdzam busaNikola : ul.Miodowa 13 Przy takim zielono żółtym sklepie wiesz gdzie ?!
Ja : Jasne będę za 15 min jakoś
Nikola : Okej do zobaczenia pa
Ja : Do zobaczenia
Wsiadłam już w busa jadę jeszcze chwila! WIDZĘ NIKOLE!!
Wysiadam na przystanku i daje jej zapasową oponę.
Nikola mi podziękowała i pojechałyśmy do mnie do mnie.
Perspektywa Nikoli
Jadę do Zuzi już prawie jestem jeszcze 20 km! Potem z nią pójdę na plażę nie mogę się doczekać!
Rozmawiam z nią przez telefon i ciągle mówię ile brakuje km. Wysiadam z auta i wchodzę do sklepu z rodzicami. Wracamy do auta. O NIE! KTOŚ NAM PRZEBIŁ OPONĘ ! DZWONIĘ DO ZUZY!
Ja : Zuzia pomocy przyjedz!
Zuzia : CO SIĘ STAŁO?!
Ja : Ktoś przebił nam koło w aucie jak wyszliśmy z auta i byliśmy w sklepie! Masz jakąś zapasową oponę?!
Zuzia : A ty Nika nie masz ?!
Ja : No nie bo ostatnio miałam kapcia i nie ma
Zuzia : Oki zapytam mamy czy mamy oponę. Czekaj zawieszę Cię
Ja : Ok
Czekałam chwile i nagle mnie odwiesiła!
Zuzia Powiedziała : Mam na szczęście !
Ja : Dzięki Bogu !Zuzia : Gdzie jesteś?! już sprawdzam busa
Ja : ul.Miodowa 13 Przy takim zielono żółtym sklepie wiesz gdzie ?!
Zuzia : Jasne będę za 15 min jakoś
Ja : Okej do zobaczenia pa
Zuzia : Do zobaczenia!
Czekałam chwile i nagle widzę Zuzia stoi w busie jedzie i wysiadła na przystanku!
Dała mi zapasową oponę!
Podziękowałam Zuzi i pojechaliśmy do niej! :)
==================================================================
Przepraszam że przerwałam ale musiałam ! Do zobaczenia w następnym rozdziale! :)
Zuzia
CZYTASZ
BFF
ActionJest to moja pierwsza książka, będę pisać o przyjaźni i nie tylko :) Myślę że Ci się spodoba. Nie wiem ile będzie miała rozdziałów czy będzie krótka czy długa. Będę wstawiać regularnie rozdziały. Chyba że będę bardzo zajęta. Więc miłego czytania :)