Κεφάλαιο 4

9 0 0
                                    

" Γιατί με βοηθάς;" ρώτησε η Άννα

" Είμαστε φίλοι και πρέπει να βοηθάει ο ένας τον άλλον" είπε ο Μέισον

Εκείνη την ώρα η Άννα σκέφτηκε αυτό που της είχε πει η Ρόζι.. Ο Μέισον το είπε πραγματικά, το ενοούσε. Η Άννα του χαμογέλασε.

" Ευχαριστώ πάντως" είπε η Άννα κοφτά

Αυτός δεν μίλησε αμέσως. Μετά από λίγο είπε:

" Τίποτα.."

Κάθε βράδυ η Άννα έκλαιγε γιατί το μενταγιόν ήταν σημαντικό για εκείνη. Ο πατέρας της ήταν σε απόγνωση. Δεν ήξερε τι να κάνει.. Ήθελε να πει στην Άννα τι συμβαίνει. Δεν ήταν έτοιμη, δεν θα πίστευε πως είναι μια ημίθεα κόρη μια Θεάς. Η Θεά Αφροδίτη ήξερε τι έγινε και ήταν κι εκείνη πολύ στεναχωρημένη. Οι Θεοί είχαν το δικαίωμα να δουν τα παιδιά τους 2 φορές. Όσο είχε η Άννα το μενταγιόν θα μπορούε να την επισκευτεί η Θεά Αφροδίτη.. Τώρα όμως δεν μπορεί. Για αυτόν τον λόγω η μητέρα της της είχε δώσει το μενταγιόν για να μπορεί κάποια στιγμή να την επισκευτεί.

Την επόμενη μέρα η Άννα είδε από το μπαλκόνι της την Ρόζι με μια νέα φίλη. Ήταν πολύ περίεργη. Είχε μαύρα μαλλιά και την φράτζα της την είχε βάψει σκούρο κόκκινο, τα μάτια της ήταν πράσινα και τα ρούχα της όλα μαύρα. Όταν τις κοίταξε χαμογέλασε. Δεν έδωσε και πολύ σημασία η Άννα γιατί ήξερε πως η Ρόζι κάνει ένα μεγάλο λάθος. Η Ρόζι γυρνάει και κοιτάει προς το μπαλκόνι της Άννας. Ήταν σαν να ντράπηκε, μόλις είδε την Άννα να την κοιτάει με την φίλη της, την πήρε και έφυγε. Ήταν σαν να μην ήθελε να την δει με εκείνη. Η Άννα δεν έδωσε ούτε και σε αυτό σημασία. 

Την ίδια μέρα ο πατέρας της Άννας για πρώτη φορά της έκανα την μεγαλύτερη χάρη. Της είπε να καλέσει μερικές συμμαθήτριες της. Ο πατέρας της το έκανε αυτό μόνο και μόνο για να ξεχαστεί η Άννα και να μην σκέφτεται αυτό που πρέπει να της πει ο μπαμπάς της.. Πέρναγε τέλεια φανταστικά. Για μια στιγμή είπε από μέσα της:

" Μακάρι να ήταν και η Ρόζι έδω.." 

Ήταν σαν να την ήθελε για φίλη αλλά και όχι γιατί φερόταν πολύ περίεργα και αυτό δεν άρεσε στην Άννα και κατάλαβε πως έκανε ένα πολύ μεγάλο λάθος. Άλλα δεν ήταν και τόσο σίγουρη... Δεν έδωσε όμως έμφαση σε αυτό που σκεφτόταν, έδωσε σε αυτό το μεγάλο χατήρει που έκανε ο μπαμπάς της. Το άλλο πρωί ξυπνάει η Άννα γεμάτη ενθουσιασμό

" Καλημέρα μπαμπάκα!" είπε

" Καλημέρα και σε 'σένα γιατί τόση χαρα" ρώτησε ο μπαμπάς της

" Εε.. να  μου έκανες μια χάρη που στην ζήταγα χρόνια τώρα. Γιατί όμως μου έκανες αυτή την χάρη;"

" Θέλω να σε βλέπω ευτυχησμένη τίποτα άλλο.."

Η Κέιλα κρυφάκουγε και είχε κιτρινίσει από το κακό της... Η Άννα μια φορά την είχε πιάσει να κρυφακούει τον πατέρα της αλλά δεν της είπε τίποτα ήθελε απλά να δει τι κάνει για να την παγιδεύσει με τον με δικό της τρόπο. Η Κέιλα ήταν πολύ κακιά γυναίκα μόνο το κακό σκεφτόταν. Δεν την ήθελα ΚΑΘΟΛΟΥ η Άννα. Όπως σας έχω πει το είχε πει επανηλλημένες φορές στον πατέρας της να την διώξει από το σπίτι αλλά ο πατέρας της είχε λόγω που την κράταγε στο σπίτι. Η Κέιλα δεν αγαπούσε τον μπαμπά της Άννας.. Κάνεις δεν μπορούσε να καταλάβει τι ήθελε από αυτόν. Η Άννα στεναχωριόταν γιατί ήθελε να βλέπει τον μπαμπά της ευτυχησμένο και δεν το έβλεπε...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Το χαμένο μενταγιόν...Where stories live. Discover now