Her zamankin den farklı bir şekilde uyandım bu sabah .. Sinirli ve asabi bir şekilde , ne olmuştu bana bilmiyordum ama tuhaftım işte... Elimi yüzümü yıkadım ailecek güzel bir pazar kahvaltısı yaptık herşey cook güzeldi ama bilmiyorum gülmek eylenmek gelmiyordu içimden.....
Dışarı cıkıp hava alsam iyi olacam sandım ... Ve kalkıp hazırlandım . kırmızı etegimi, beyaz gömleğimi, kırmızı şalımı ve en çok rahat ettigim beyaz sandaletlerimi giyinip çıktım dışarıya.
O kadar dalgındım ki arkadan ablamın ..
-"Telefonunu unuttun bihterrr... Demesini bile işitemedim.
Arkamı döndüm gidip ablamdan telefonumu aldım çantamın içine bıraktım.
Ablam.....
-"Ne oluyor sana bihter bana anlatmak ister misin ?? Dedi
Bende " Abla ne olduğunu bende bilmiyorum biraz dolaşırsam belki iyi gelir .. DedimHerkez bana bakıyor sanki ... Kimseye bakmak istemedim, yüzümü önüme eğdim ve adımlarımı sayarak ilerledim ... Derken o sırada telefonumun çaldığını hissettim .. O kadar cookk dalgındım ki telefonumu çantamın hangi gözüne bıraktıgımı unutmuştum. Biraz gec oldu ama telefonumu buldum arayan en sevdiğim arkadaşım Gülay'dı..telefonu actım ve kısık bir ses tonumla
-""Efendimm. Dedim
Gülay......
-"Kanka kızlarla caffe panik'te toplanmışız sende gelsene .. Dedi
Arkadaşima hic yalan söylememiştim ama kendimi iyi hissetmedigim için kimseyide görmek istemiyordum ve...-""Benim ewde işlerim var kanka siz takılın yarın okulda görüşürüz . Dedim ve telefonu kapattım.
Nereye de gideceğimi bilmiyordum aslında sadece yürüyordum öyleyce.
Girdim bir marketin icine ve en sevdigim damak çikolatalardan 4tane aldım .Tabi yanındada soguk bir içecek almayı unutmadım. Sonra parkın içine girdim her zamanki masamda oturdum. Çantamdan kulakliğımı çıkardım begenerek dinlediğim soner sarıkabadayı'nın taş şarkısını açtim içimden aglamak geliyordu ve agladım. Birden omuzuma bir el dokundu kulaklığı çıkardım kafamı çevirdim ve işte o an....... Kalbim çok hızlı attı ne oldu anlamdım bende ama içimde fırtınalar koptu.. Ve bana...-""Uzaktan baktımda bir sıkıntınız var galiba anlatmak isterseniz dinlerim. Dedi.
_""Teşekkür ederim ama bana ne olduğunu bilmiyorum düşunüp sordugunuz icin sagolun. Dedim
Rica etti ve gidip karşımdaki masada oturdu. Aman allahım bu nasıl bir duygu içimdeki kopan fırtınalar ne için anlamıyorumm ne oluyor bana... O bakışları , o ses tonu, o kibarlığı bu nasıl birsey daha önce bu kadar kibar ve düşünceli birini tanımamıstım. Bakıp dikkat çekmek istemiyordum ama bakamadan da duramıyordum.
Acaba o da benim onda hissettiklerimi hissetti mi bende diye sayıklıyordum içimden. Bir ara baktı ve gülümsedi. Çok mutlu oldum içimdeki mutsuzluk yok oldu birden bire sanki :-) .
Masasından kalktı bana doğru ufak adımlarla yürüdü, cok heycanlandım. Yavaşça yaklaştı bana doğru geldiğini görmemezlikten geldim telefonumla uğraşmış gibi yaptım .-""Pardon, rahatsız ediyorum ama yine ben :-) . dedi.
-"" Aa yok sorun degil , birsey mi oldu. Dedim fakat elim ayağım titriyordu heycandan:)
-""sorun olmazsa tanısabilirmiyiz. Dedi
-"" Sorun olmaz tabi tanısabiliriz ben Bihter. Dedim
-""Bende Arda cok memnun oldum. Dedi ve elini uzattı.Çok accayip sanki rüyadayım ve saatler saniye gibi cok hızlı geçiyordu herşey . Elimi uzattım bende 3saniye kadar tokalaştık, o an hiç bırakmak istemedim elini.
-""Sana sonra nasıl ulasabilirim peki. DediSosyal medyamın olup olmadığını sordu. O zamnlar kullanmadıgım için olmadığını söyledim. Masadan bir peçete aldı çebindeki kalemi çıkardı ve peçeteye birseyler yazıp bana uzattı..
-""Neye ihtiyacın olursa bana bu numaradan ulaşabilirsin. Dedi
Kararsızdım bu da diger erkekler gibimiydi acaba diye düsünüyordum. Peçeteyi aldım.
-""Peki ihtiyacım olduğunda çekinmeden arayacam seni. Dedim
-""Kendine iyi bak Bihter . Dedi ve gitti.
Hiç gitmesin hep yanımda kalsın istiyordummm ... Birde baktım kalemini masada unutmuş aldım elime baktım kaleme ve iyiki kalmış masada en azından onu bana hatırlatacak birsey olur bende dedim ve kalemi çantama bıraktım.. Sonra ""kendine gel bihter"" dedim. Kalktım masadan. Cok mutluydum, yanimdan geçen küçük bir çocuğa elimdeki damak çikolatalrdan birini verdim. Saate baktım cok gec olmuştu annem daha fazla merak etmesin diye ewe doğru ilerledim sonra fırına girdim 3tane ekmek aldım. Yürüyordum fakat aklımda o vardı, acaba birgün yine karşılaşırmıyız diye düsündüm..Ve derken ewe kavuştum. Zili çaldım kapıyı küçük kardeşim açtı. İceriye girdim ekmeği mutfağa bıraktım, gidip elimi yüzümü güzelce yıkadım ve pijamalarımı giyindim günlük defterimi aldım ve bu günki o güzel anları tek tek anlattım günlügüme. Yatagıma uzandım tavana bakıp Arda'yı hayal ettim durdum. Ve annem içeriye girip akşam yemeğine çağırdı beni. Yemkte sarma ve mantı vardı en sevdiğim ikili yemek :)
Yemeğimizi yedik, ablam sürekli bana bakıyordu ve kafa sallıyordu. Ondan hiçbirsey saklamazdım ama budefa anlatmak istemedim ... Ders çalışmak için odama gittim çantamdan telefonumu çıkarırken bana yazdığı peçeteyi ve kalemini gördüm derince bir offfff çektim. Bu yaşadığım şey aşk mı acaba bilmiyordum aşk değilse neden aklımdan çıkmıyordu o zaman. Sonra ders calıştım biraz ve meyve yemek için ailemin yanina gittim içeriye hepsi konuşup egleniyordu ama ben konuşmaların icinde yoktum hiç cünki o aklımdaydı hep...
Meyvemizi yedik biraz televizyon izledim ve saat cook geç olmuştu uyumak için odama gittim once kitaplarımı topladim ve gidip dişlerimi fırcalayıp yatağıma girdim çok yorgundum öylece uyudum hemen.. Umarım birgün yine karşilaşırız.......¡¡¡¡¡¡¡¡