ŞaşKıNLıK....!!

13 2 0
                                    

Bu gün bir ilk yapıp okulu ekip Arda ile buluşmak istedim. Hemen telefonumu aldım onu aradım fakat işinin olduğunu ve gelemeyeceğini söyledi. Başta üzüldüm ama bir yandan da iyi olmuştu derslerimi aksatmayı hiç istemiyordum çünkü YGS sınavına çok az kalmıstı derslerime daha ağırlık vermem gerekiyordu. Arkadaşlarla birlikte okulumuzun kantininde ders calışmak için toplandık. Ara sıra çözemediğimiz soruları ögretmenlerimize soruyorduk.

En çok matematik sorularına yardım edecek bir ögretmen lazımdı ama okulumuzda matematikçi yoktu. Bu yüzden kendi aramızda çözmeye çalışıyorduk.
Okulda bir haber aldık tam da bu konu ile ilgili bir haber olmuştu bütün 12. Sınıfları mutlu edecek bir haberdi bu. Okulumuza nihayet matemetik öğretmeni geliyordu.

Gelecek olan ögretmen erkekmiş tabi bizim kızlar yine basladilar kendi aralarinda yorum yapmaya. Onlar konusuyordu ben sadece gülüyordum onlara. Sınıfa çıkıp ders çalışcaktım kızlarda bahçede oturup öğretmenin gelmesini bekleyeceklermiş.
Sınıfa çıktım yarım saate kadar kimya dersine çalıştım. Karşı sınıftan bir kız heycanla ögretmenin geldiğini bana söyledi, pencereden baktım kızlar öğretmenle samimilik kurmuştu bile. Kızlar sayesinde bir türlü göremedim ögretmenin yüzünü cünki arkası dönüktü...Aşağıya indim gidip bende tanışmak istedim...

+ Merhabalar hocam okulumuza hoş geldin.. Diye seslendim
Arkasını döndü yüzümde inanılmaz bir şaşkınlık oldu.

+ Demek yeni öğretmenimiz sensin.
- Bihter bu okulda okuduğunu bilmiyordum...
+ Bilmiyordun öğrenmiş oldun. Dedim ve hızla koşarak sınıfıma çıktım. Bilmiyorum çok kızmıştım ona mesleği ögretmenlikmiş bunu benden niye saklamıştı ki bilmiyordum ama onunla bir süre konuşmamayı düşünüyordum.

Bizim kızlar hariç okulda başka kimse bilmiyordu Arda ile sevgili olduğumu. Kızlar yanıma gelip ne kadar yakışıklı bir ögretmen olduğunu söylüyorlardı. Umursamamaya çalışıyordum ama sinirlerim çok bozulmuştu. Bazı kızlarda ögretmeni nerden tanıyorsun orda niye söyledin diye soru soruyorlardi bana. Kimseye cevap vermeyecektim.

Daha fazla dayanamadım ve çantamı alıp okuldan çıkmak istedim. Cengiz kankam beni üzgün gördüğü için okul bahçesinde yanıma geldi biraz bahçede oturduk. Neden üzgün olduğumu sordu birsey yok sınav yaklasıyor stresliyim söyleyip geçiştirdim. Pencereden bize baktıgını gördüm yanımıza gelir belki dedim ama neden gelsin ki bey efendi öğretmen hem okulada yeni geldi güzel bayan hocalar ve benden güzel öğrenciler vardı onlarla tanışmayı bırakıp benim yanıma mı gelecekti...

Cengize sarıldım ve ağladım neden agladımı bilmiyordum.

+ Neyse cengiz ben artık gideyim.
- Bekle bihter bende sınıftan kitaplarımı falan alıp geleyim seninle gidip bir çay falan içelim
+ Tamam o zaman bekliyorum seni burda çabuk ol çünkü hemen çıkmak istiyorum. Dedim

Cengiz okulun içine girdi onun gittiğini görüp hemen yanıma geldi Arda,

+ Ne oluyor bihter neden böyle davranıyordun bana.
- Nasıl davranmam lazım Arda hocam.
+ Ne hocası ben senin sevgilinim öğretmenin değil
- Sen benim sadece öğretmenimsin.
+ Bu ne demek şimdi beni terk mi edeceksin???. Dedi
Cevap vermedim gözlerine baktım ve cengiz geldi.

+ Hadi çikalım bihter. Aaa siz yeni matematik öğretmenimizsiniz hoş geldiniz.
- Neyse cengiz sonra tanışırsın ögretmenle hadi cabuk gitmek istiyorum ben.
+ Nereye gideceksiniz bihter.
- Hocam bugün okulumuza geldiniz hemen hesap soramazsınız bize, yürü cengiz hadi çikalım. Dedim

Okuldan çıktık Arda sadece arkamızdan bakıyordu. Cengiz hocayı daha önce tanıyıp tanımadığimı sordu ve tanımadığımı söyledim. Gidip bir yerde oturup çay falan içtik. Okul çıkış saatimize bir ders kalmıştı. Okula geri dönüp arkadaşlarla toplanık ewe gitmek istedik. Okula doğru yürudük. Okula vardığımızda Arda kız öğrencilerle gülup eğleniyordu. Beş saniye kadar durup öylece onun gülüslerini izledim ama nefretle izledim. Beni fark ettiğinde gülümsemesi kayboldu, bilerek üzülmüş gibi yaptı sanki üzgün olsaydı kızlarla gülmezdi zaten. Yanıma yaklasıp...

+ Döndünüz mü? Nereye gittiniz? Gibisinden sorular sordu
- Nereye gittigimiz kimseyi ilgilendirmez, yeni gelen bir öğretmeni hiç ilgilendirmez. Dedim
Cengiz biraz ilerden canım hadi gelsene diye seslendi. Elimi kaldırarak bekle canım geliyorum, dedim.

+ Canım derken ne oluyor bihterrrrrr . diye biraz ses totununu yükselti bana karşı. Hiç umursamayarak ve cevap vermeden gidip cengiz,in koluna girdim.
Nihayet okul dagıldi bugün bana zindan gibi idi, nasıl berbat bir gündü ya. Kızlar ve erkekler karışık toplanıp yemek yemeye gideceğimizi konuştuk. Arda gözlerini dikmiş bize bakıyordu. Bende bakıyordum ama onu umursamiyordum. Karsıdan iki dakikada bir beni arayıp duruyordu aramasından sıkıldım ve telefonumu sessize aldım. Gençlerle cıktık lokantaya doğru ilerledik. Beni cengiz den kıskandıgını anladığım için sürekli onun yaninda idim. Yolda yürürken bile onun koluna girerek yurüdüm çünkü arkadan bize bakacağını biliyordum ve arkama dönüp baktığımda tam da tahmin ettiğim gibi bize bakıyordu.
Tabi cengiz'in sevgilisi rabia da Arda'yi kıskandırdığımı biliyordu bu yüzden birşey demiyordu. Lokantaya gittik herkez birer adana sipariş verdi, ben cengiz ve rabia yan yana oturduk. Böyle mutlu bir şeklide foto çekmek istedik. Fotografı Sosyal medyada paylaşıp Arda,yı kıskandıracağım için cengiz ile kol kola girerek ve kocaman gülerek fotoğraf cektik hep beraber. Daha sonra hemen sosyal medyada paylaştım o da açıktı fotografimizi hemen görüp begendi ve beğenir beğenmez....

+ Bihter çıldırtma beni ne oluyor neden o çoçukla yan yanasın sürekli?? Diye mesaj atmıştı.
Mesaji hemen Rabia'ya gösterdim ve kıskandırma planımızın işe yaradığını anladık sonra Cengiz ve Rabia'nın arasından kalktım, iki sevgili yanyana oturmalı. Tabi bu sürekli beni arayıp duruyordu. En son telefonu beni arayanın sapık olduğunu ve Cengiz'in telefonu açmasını istedim. Telefonu açıp hoperlore vermesini söyledim ve telefonu açıp ortaya bıraktı..

+ Buyrun kimsiniz sürekli niye arıyorsunuz???
- Sen kimsin bihter nerde?
+ Bihteri birdaha rahatsız edersen karsında beni bulursun? dedi ve telofunu kapattık.
İşte simdi daha çok kıskanmıştır ama o bunlardan daha fazlasını hak ediyor. Kız arkadaşlarım böyle yapmamamı söylüyorlardı. Bence şımarmalısın sevgilin senin okulunda ögretmen diye ama kızlar beni anlamıyordu onu sabah aradığımda söyleseydi bu kadar kızmazdım ama hem benden saklıyor hem de okula geldiği gibi bütun kızlarla samimilik kuruyor... Onu ne zaman affederim bilmiyorum ama bildiğim tek şey ona biraz daha acı cektirmekti...¡¡¡¿¿¿

Hayaller Ve YaşanmışlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin