Aradan birkaç gün geçmişti sosyal medyaya girmiyordu. Neden girmiyordu ki ???
Çok merak etmiştim onu birşey mi olmuştu ona yoksa neden bana mesaj atmasın diye düşunüp duruyordum. Arasamıydım acaba, telefonu elime alıp sürekli arayayim mi yoksa aramayayim diye düşünüp duruyordum...
Tam 2 hafta geçmişti aradan¡¡¡¡ Hiçbir haber yoktu Arda'dan .. Arkadaslarımda sürekli aramam gerektiğini söylüyorlardı. Haklıydılar ama bilmiyorum gururmu yapıyordum acaba...
Kız arkadaslarim bir caffde toplanmışlardı, beni de çağırdilar.. Arda'ya ulaşamadiğım için moralim çok bozuktu, gitmek istemiyordum ama gidip kafamı dağıtırsam çok iyi olacak bu yüzden arkadaşlarımın yanina gittim. Caffeye yaklaştım , ve kalbim o an o kadar çok hızlı atıyorduki sanki içinde yeni bir kelebek canlanmıştı gibiydi.İçeriye girdim.... Keşke hiç girmeseydim, o ordaydı sevinmem lazım diye düşünüyorsunuz ama sevinemezdim.. Neden mi?? Yanında bir kız vardı... Arkadaslarım bana seslendi .. Onlara doğru yürüdüm ama gözüm Arda ve yaninda ki kızdaydi.. Beni fark etmemişti bile. Neden fark etsinki yanında ki kız benden çokk çook daha güzeldi. Kızlarla selamlaştım onlara göz işareti yaparak Arda'yi gösterdim
+Bakın kızlar bu Arda.. Bana hiç yazmamasının nedeni buymuş demekki baksanıza. Dedim..
Kızlar çok şaşırdılar, aslinda çok üzülmüstüm ama belli etmek istemedim. Yanındaki kızla cok mutluydular, sürekli gülüyordular.. İste sonunda beni fark etti. Önce gülümsedi ve el salladı. Üzgün bir surat ifademle bende el salladım.... Orda durmak istemedim arkadaşlarıma işim çıktığını ve acilen gitmem gerektiğini söyledim ve masadan kalktım, ceketimi giyinip, çantamı elime aldım arkadaşlarımı öpüp yavaşça yürüdüm. Onların masasının yanından geçtim. Kapıdan tam çıkacakken arkadan birinin bana seslendiğini duydum arkama baktım. Arda seslenmis bana..-""Bir dakika beklermisin bihter ?? Dedi , bende bekledim ve yanıma geldi..
+ Neden gidiyorsun bir kahvemi icmez misin?
- Olmaz Arda çok acil işim var gitmem lazım.
+Ya kuzenimle tanıştırayım o zaman. Dedi.......İnanmıyorum yanındaki kuzeniymiş. Yine ben ve yine bir yanlış anlama durumum. Kuzenim dedigi an yüzümde bir gülümseyiş oldu... :)
+ Kuzenin mi ? Dedim ve gülümsedim :)
- Evet kuzenim sen kim sandın ki ..
+Şeyy ben sevgilin sandım.. Dedim
O da gülümsedi. Allahım gülüşü çok güzel içimi huzurla dolduracak kadar kocaman bir gülüşü vardı.
Gidip kuzeni ile tanıştım.+Merhabalar ben bihter.
- Merhaba bende Tuğçe.. Dedi ve Arda'ya bakıp
- Kim bu güzel kız Arda. Dedi
Arda gülümserek ve kızarmıs yanaklarıyla.
+ Benim için değerli hemde çok çok değerli bir arkadaşim. Dedi.... O an bir özgüven gelmişti sanki bana. Kuzeni fazla yanımızda kalamadı gitmesi lazımmış. Kalktı tokalaştı bizimle. Arda dısarıya kadar eşlik etti kuzenine. Kız arkadaşlarımdan Ayşe Gül masasindan kalkıp yanıma geldi.+ Kanka niye bu masada oturuyorsun hani işin vardi?
- Aslında işim vardı fakat Arda beni kuzeni ile tanıştırmak istedi, ayrıntıları sizlere sonra anlatırım.
+ Tam kanka ewe gider gitmez hemen mesaj at hepimize biz kalkıyoruz sana iyi oturmalar..
- Sagolun kanka görüşürüz. Dedim ,, aslında cok meraklı arkadaşlarım vardı hepsini ayri ayrı cok seviyorum..
Arda geldi ve beklettiği için özür diledi. Ya cok kibar , çok anlayışlı biri .. Garsonu çağırdı, ne istediğimi sordu her zamaniçtığim kahveden sipariş verdim. Ona ilk önce 1 haftadır neden sosyal medya ya girmediğini sordum. Telefonu bozulduğu için giremiyormuş. Bir kac saat gecmişti sohpetimiz çok güzeldi ama sürekli benden hoşlandiğını söylemesini bekledim fakat belkide hoşlanmıyordu neden söylemesini bekliyordum bende bilmiyordum.Telefon numaramı istedi durakladım,, verssem mi acaba diye. Gözlerimin içine baktı ve dedi ki;
+ Güvenmiyor musun yoksa bana?
- Yok güveniyorum hem senin numaran bende kayıtlı benim numaram da sende kayıtlı olsa daha iyi olur.
+ Biliyor musun?
- Neyi?¿¿
+ Aslında hep seninle...... Dedi ve sustu başını önüne eğdi.
- Ewet devamını getirirmisin?
+ Bihter şimdi olmaz ama 4 gün sonra bugün ki saatte buraya yine gelebilirsen eğer devamını o zaman getirecem. Dedi.Off 4 gün geçmezdi ki şimdi acaba ne olacaktı, devaminı nasıl getirecekti. Merak etmiştim şimdiden. Tamam gelirim dedim. Telefonum çaldı arayan annemdi, meşkule aldım. Artık ewe gitmem gerektiğini şöyledim. Gitmek istemiyordum herşey o kadar güzeldi ki hayalin içinde kaybolmuş çocuk gibiydim. Hesabı istedi, çantamdan cüzdanımı çıkardım, gerek olmadığını ve kahvelerin ondan olduğunu söyledi. Kabul etmedim kaşlarını çattı parmak sallayarak espirili bir şekilde :)
+Benim yanımda senin paran geçerli değil bihterim :) Dedi...
Sadece budefalığına böyle olacağını söyledim . kalktık elini uzattı elimi tuttu...
- Kendine çok iyi bak aklım da hep sende bil bunu tamam mı ?¿ Dedi.Hayatım boyunca geçirdiğim en güzel gündü bu. Caffeden çıktık ve ayrılmak zorunda kaldık birkaç adım attıktan sonra arkama baktım, o da bana bakıyordu gülümsedi. Köşeyi döndükten sonra telefonuma mesaj geldi...mesajı yollayan Arda idi.
-"""Kız fazla oyalanma hemen eve. Dedi
Bu nasıl güzel şeyler ya hiç böyle mutlu hissetmemiştim kendimi inşallah onunla hep böyle bu şekilde devam ederiz.............