1 bölüm {İSTANBULA GÖÇ}

5 1 0
                                    

     Mardinin gece ayazında kaçıyoruz. Arkamızda mardinin eşkiyaları. Babamı öldürmek istiyorlar. Çünkü benim kardeşimi töre aldı babamda gidip bu törenin ağa babasını öldürdü. Bizi bulamayacakları bir yere saklandık. Onlar gittikten sonra bir arpa taşıyan tıra atladık. Tır nereye giderse bizde oraya gitmek zorundaydık yoksa eşkiyalar bizi öldürecekti. Babam kan kanseriydi yanına beni çağırdı"Bilal oğlum hakkını helal et benim zamanım kalmadı ben zaten ölücem senin de başını belaya soktum kusura bakma oğlum" dedi göz yaşlarını sildim. Araba durunca biz de indik İstanbul denilen yani ölü şehre gelmiştik. Sanki bütün belalar bu şehirdeydi. Yola koyulduk güneş doğmak üzereydi karşımıza bir mobilyacı çıktı. Dışarıya mallarını koymuş bir örtüyle örtmüşlerdi. Gittik bi koltuğa oturduk. Babam iyice kötüleşti. O sırada dükkan sahibi geldi. " siz iyice yol geçen halı bellediniz burayı gidin pis dilenciler" dedi. Bizde gurur denilen bir şey kalmadı. Sonra bir banka oturduk simit yemeye koyulduk. Babamın saçlarını okşarken elime tutam tutamsaç geldi. Gözlerimden yaşlar istemeden aktı. Babam görmeden sildim. İstanbul un ilk tekmesini yemiştik. Sokaklarda öyle dolaşıyorduk. Babam yere yığıldı. Hemen hastaneye yetiştirdim. Durumu iyice kötü olmuş. Doktorlar sabaha çıkmaz dediler. Odasına girdim hıçkırıklarımı tutamıyordum. Babam uyanıp" bilalim ben gidiyorum sen kendine emanetsin. Artık şehirli olmak zorundasın bu şehre alışmalısın." dedi. Bir anda diiiiiiiiiitttttt diye ses geldi. Ölmüştü. Elini öptüm ayrıldım. İş bulmak zorundaydım, bi tamirci yerine uğrayıp işe girmeye çalıştım. İyi insanlardı hemen işe aldılar. Bi kaç gün çalıştım az para veriyorlardı ama karnımı doyuruyordu.
         
          Çalıştığım yer istanbulun tam ortasındaydı. Böylelikle istanbulu daha iyi tanımıştım. Bir gün tamirciye lüks bir araba gel içinden çok güzel bir bayan çıktı

           Telefonda bağırarak konuşuyordu. " nasıl erkek mankenin ayağı kırılır. OFFFF NAPICAM BEN ŞİMDİ" dedi telefonu kapadıktan sonra bana baktı yanıma gelip" yakışıklısın boyun posunda var benimle geliyorsun" deyip kolumu çekip arabasına bindirdi.

❤AŞK YOLCUSU❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin