O MOBİLYACI

1 0 0
                                    

                   Evi döşemeye başlamıştık. Her şey kusursuz olmalıydı. Çünkü bu ev bizim huzur bulacağımız bir barınaktı. Beyaz eşyalar neredeyse bütün paramı sömürdü. Dolap molap derken mobilyalara zor para kaldı. Ucuz ama bir o kadarda kaliteli koltuk,yatak falan filan arıyoruz. Geldik 5.dükkana. Bu olamaz dedim ama oldu bir de baktım bu mobilyacı bize " pis dilenciler" demişti. Rahmetli babam çok üzülmüştü. Bu adam gururu sömüren bir kişi. Bu insanlar niye var ki. Sanırım hayatın tadını kaçırmak için.

                      Buraya girmemek için ısrar etmiştim. Adam beni tanımamıştı. Ama maalesef ben onu tanıyorum. İyiki de tanımadı eğer tanısaydı o adamı orda öldürebilirdim.Neyse ki oradan bir şey almadan çıktık. Ön yargı insanların kin gütmesini insanlara farklı yaklaşımda bulunmasını sağlar. Kimse kimseden üstün değildir.

                    Bu akşam evimde son günüm Dilek le yaşayacağımız eve ben biraz erken taşınacağım. Evi eşyalı satmak ek gelir getirdi. Böylelikle düğüne para kalmıştı.😯 Yatağa yattım ve Dilekle ilk mucuk yaptığımızı hatırladım aklımda kurup kurmaladım. Hayaller hayatı süsler. Çocuğumuz olduğunu düşündüm. İnşallah bizim ailemizin meyvesi olur.

                  Ertesi gün evden çıktım kutu misali hayal güzeli evimizin yolunu tuttum. Yerleşemeden damatlık bakmaya çıktım. E tabi gelinlikte alınacak. Dilek le alışveriş yaptık. Ben damatlığımı aldım. Dilek bana gelinliğini göstermiyordu. Neymiş" düğünden önce kızı gelinlikli görmek uğursuzluk getiriyormuş". Bu saçmalığı kim uydurdu. Tabi ben genede çaktırmadan baktım. Ayyy hep yarım dünya geliklikler giyiyordu. Sorması ayıptır ben o gelinliği giyerse nasıl dans edicez. Ben ona nasıl ulaşıcam. Sonunda düz beyaz straplez harika bi gelinlik seçti. İşte şimdi benim gelinimsin.

                  Düğunümüz kır düğünü olacak. Çiçek böcek içinde Dilek e evet diyeceğim. Ayy çok heyecenlı inşallah bir aksilik çıkmaz. Herşey yolunda olsun da nolursa olsun. Hadi inşallah olacak,olacak. Biz dünya evine göreceğiz. Davetlisiniz haaaa. {Jjkjkkjssskjk}

🙈🙉🙊🙈🙉🙊🙈🙉🙊
💖💖💖💖💖💗💗💗💗
💒💒💒💒💒💒💒💒💒
💎💎💎💎💎💎💎💎💎
💐💐💐💐💐💐💐💐💐

                                                              DİLEK 💗  BİLAL
              

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

❤AŞK YOLCUSU❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin