DÜĞÜN TARİHİ

1 0 0
                                    

        Dilek çok heyecanlıydı. Aynı zamanda çok sabırsızdı. Düğün bu gün olsa diyordu. Ben de biraz tırsıyorum. Evlilik nasıl bir şeydi. Ben yolumu çizdim Dilekle bir ömür olacaktım. Onun elinden tutup gül tarlasına giricem. Bu gül tarlasındaki dikenlere de göğüs vereceğim. O yeterli elimden tutsun ben onu ölesiye seviyorum💑

         Bir gün Dileği arayıp deniz kenarına gelmesini söyledim. Ben de heyecanlıydım. Elinden tutup evlendirme dairesine gittik. O ilk evleneceğimizi sandı ama sadece tarih alacaktık. 12 haziranda evleniyoruz sözlerde gelin. Orada olursanız bizi şereflendirildi biz(sjjjjsjkjk😝)

          Daha süprizlerim bitmemişti. Ev almıştım nefesimizi bir alacağımız bir ev. Öyle şahşalı bir ev değil ama tek katlı beyaz pencereleri mavi çiçekli böcekli harika bir ev. Dilek bayıldı. Bir ara ağladı bile çünkü ona olacak bebeğimizin  odasını gösterdim. Sanki biraz aşırı ağladı. Sarıldım ettim. Yok olmadı ağlamasını dindiremedim. Onun üzülmesini istemiyordum. Ne olduğunu sordum yanıt yok. Sonra çekip gitti anlamıyorum naptım ben şimdi. Ertesi gün saat 5 te kapım çaldı. Dilek ti. Kahve ikram ettim ağlamaktan gözleri balon gibiydi. Anlatmaya başladı._" Bu anlattıklarımdan sonra beni sevmessen anlarım. Bak benim benim...." göz yaşları çoğaldı ve" Benim çocuğum olmayacak bilal ama sen baba olmayı çok istiyorsun. Bitirelim mi?" ben de ağlamaya başlamıştım. Diz çöktüm " asla ben seni bırakmam ben senin kusurlarına da aşığım. Hem bi umut bile yok mu test yaptıralım" dedim olabilir dedi. Sımsıkı sarıldım.

              Her testi yaptırdık. Doktorlar bi umut var dediler. Sevinmiştim ama dilek pek sevinmedi çünkü içinde umudu yoktu. Olacak dedim. ".  Bi daha hastaneye gitmem test mest yapmam yine de var mısın?" dedi. Sonuna kadar.....

             Sevgini engelsiz yaşamayın sonra bıkıyosunuz. Engel olsun ki aşkına daha sıkı tutunasın. Ben dileği bırakmam eğer bırakırsam hayatı bırakmış olurum. Siz siz olun sevdiğinizin elini sımsıkı tutun

👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
             

❤AŞK YOLCUSU❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin