Bahar-viata furata episodul 66
Bahar şi Efsun au o confruntare care tinde să devină violentă. Efsun o pune pe Bahar la pământ şi scoate un cuţit. După ce-i spune nişte lucruri care o tulbură pe Bahar, lupta dintre cele două se reia şi de data asta Bahar o domină pe Efsun şi e cât pe ce s-o înţepe cu cuţitul. Dar vecinele, alertate deja, vin şi le despart pe cele două. Acum Efsun este gata să se răzbune pe sora ei şi să facă tot ce-i stă în putere pentru a-şi căpăta înapoi viaţa de huzur de la vilă. În acest sens începe să-şi facă aliaţi, mai întâi pe Salih şi pe Sultan. În căutarea ei, dă peste Arda care o umileşte şi atunci ea îl pune pe o listă a duşmanilor personali, complotând şi împotriva lui. Într-una din zile Efsun o cumpără pe una dintre servitoarele vilei Atahan cu nişte brăţări de aur. Mai târziu, Efsun şi apoi Bahar merg la spital să li se ia probe de salivă (pentru un nou test ADN?).
Ateș locuieşte cu fiul lui şi cu fosta lui iubită, Arzu. În curând va fi ziua băiatului şi are de făcut unele pregătiri pentru o petrecere. Bahar se hotărăşte să se întoarcă la conac şi Hasret, simţindu-se oarecum vinovată, îi dă camera ei lui Bahar iar ea doarme pe o canapea. Din acest motiv, al primirii fetei în vilă, se iscă dese certuri între Hasret şi Fulya. În seara aniversării băiatului lui Ateș o fotografă profesionistă, care face poze evenimentului, le cere părinţilor să facă o poză împreună cu copilul lor. Bahar, care a fost şi ea invitată, se simte stânjenită, la fel şi Ateș care adeseori priveşte mai mult către ea decât către camera. Când se desfac cadourile şi Bahar îi oferă băieţelului o jucărie, iar acesta se bucură nespus, Arzu se perpeleşte de gelozie. Însă la finalul petrecerii, Bahar rămâne cu Ates iar băiatul şi Arzu pleacă cu un taxi.
În aceeaşi seară Arda se duce cu Zeynep, prietena lui, la un club unde amândoi beau, dar Zeynep se ameţeşte şi acceptă să-şi petreacă restul serii în doi, într-o cameră de hotel. După ce se consumă câteva ore de iubire, ea adoarme profund, iar Arda se îmbracă şi pleacă lăsându-i un bileţel pe pernă. În acest timp, Efsun pregăteşte terenul pentru a-şi pune în aplicare un plan. Salih acoperă un geam cu ziare şi lasă doar un mic "ochi" liber, pe unde va filma ceea ce se petrece. Efsun ia o cheie şi zgârie maşina lui Arda, dar el o vede şi aleargă după ea. Efsun se îndreaptă exact către curtea lui Salih şi geamul de după care el deja filmează. Ea strigă că este urmărită, şi din vecini un bărbat îi sare în ajutor, însă Arda îl loveşte în aşa fel încât acesta cade pe spate, accidental, exact cu ceafa de cantul bordurii, murind pe loc. Arda şi Efsun îşi dau seama că s-a petrecut ceva neaşteptat de rău, iar el se apleacă să vadă dacă bărbatul trăieşte, dar constată că are o rană la cap care sângerează. Amândoi sunt îngroziţi, iar Salih, fără ştirea lui Arda, încă filmează...
Bahar-viata furata episodul 67
Efsun intră în panică atunci când îşi dă seama că omul venit s-o ajute e mort. Se ceartă cu Arda dar pleacă amândoi să stea de vorbă şi să găsească o soluţie. Efsun îi propune să-i lase pe Salih şi pe Sultan să-i ajute. În acest timp Salih şi Sultan ies din casă crezând că vecinul lor era vorbit cu Efsun şi că se preface. După ce şi ei se conving că acesta este mort, ajung la concluzia că au o problemă care trebuie rapid rezolvată. Cele două cupluri (Arda şi Efsun, Sultan şi Salih) merg cu maşinile pe drumuri diferite, şi se întâlnesc în pădure unde îl îngroapă pe cel mort. Dar Salih, prevăzător, agaţă într-un copac aparatul foto pe filmare, cu obiectivul către Arda, care sapă o groapă apoi pune acolo cadavrul învelit în pătură. Salih, Efsun şi Sultan au grijă să stea îndeajuns de departe de el, ca să nu între în cadrul imaginii.
Zeynep se trezeşte şi vede biletul şi banii lăsaţi de Arda pe măsuţă şi se simte nenorocită dându-şi seama că i-a cedat iubitului ei sub influenţa băuturii. După ce se îmbracă şi coboară în hol, o vede pe maică-sa care găsise adresa hotelului scrisă pe un bilețel şi venise să-şi caute fata. Deşi Zeynep e susţinută de mama sa, ea se adânceşte în depresie în zilele următoare. Hulya este îngrijorată de absenţa fiului ei, dar Mehmet Emir o linişteşte. Arda este pe malul mării încercând să scape de nişte haine şi de pantofii pe care îi purtase de cu seară în pădure.