Ates (Kerecem)-Este un avocat de succes.El a ajuns una dintre cele mai importante personalitati ale mediului de afaceri si este mana dreapta a lui Mehmet Emir Atahan.De fapt,Ates nu este o persoana asa cum pare la prima vedere.El este in strafundul sufletului sau un secret.Pe cand era el mic,mama si tatal sau au fost ucisi.El vazuse semnul de pe mana ucigasului mamei sale.Dupa 20 ani,o gasise pe aceea persoana si aflase cine daduse ordinul pentru executarea acestei crime.Edibe Atahan este mama lui Mehmet Emir.Edibe Atahan paralizase.Insa dupa un timp se vindecase.Insa nu spusese nimanui acest lucru.Dar dupa aceea,toata lumea va afla si Ates facilita detentia acesteia.Dupa aceea se impacase cu cei din familia Atahan.El este cel care ii zisese lui Bahar adevarul.
Bahar (Ezgi Asaroglu)-este o fata foarte frumoasa in varsta de 21 ani.Ea este sofisticata,prietenoasa,bine-intentionata.Ei ii place sa faca oamenii fericiti.De fapt,Bahar este fata lui Mehmet Emir. Ea nu-si cunoaste nici mama,Hasret,nici tatal natural,Mehmet Emir.Ea traieste impreuna cu Ilyas si Nuran,carora a fost incredintata inca de la nastere de bunicul sau Yusuf.Ea stie ca mama sa este Nuran,iar tatal ei este Ilyas.Si mai este si fata naturala a familiei,Efsun,cu care locuieste sub acelasi acoperis...insa Bahar va ramane la marginea vietii care i se cuvine.In episodul 62,ea va afla adevarul de la sora sa Efsun,care i-a furat viata, si mama sa vitrega Nuran.
Efsun(Ceren Moray)-Are 21 ani.Este o fata frumoasa,minunata si atragatoare.Insa este in acelasi timp increzuta.Efsun este o fata ambitioasa si destul de egoista,ea este persoana dispusa,daca e cazul,sa-si elimine adversarul.Ea tinde sa caute o viata indestulata.Si stie ca acest lucru il poate face doar prin intermediul banilor si atunci cand ii va rapi identitatea(viata) lui Bahar.Ea nu va avea mustrari de constiinta.Mai mult spunandu-i lui Bahar ca are o relatie cu Ates,ea ii va desparti pe cei doi.Insa acestia se vor impaca atunci cand vor descoperi contrariul.Motivatia lui Efsun este clara,dar Bahar nu tinde catre avutie si bani.Chiar daca ar fi servite pe tava,ea este persoana care refuza asa ceva.In schimb,Efsun este innebunita dupa avutie,glorie,stralucire.In ep.39,ea si Ismail se vor indragosti.In ep.54,cand Bahar va pleca in Cipru ,ea va avea o mare deceptie,iar plamanii nu vor mai functiona si va fi internata.Atunci cand va afla,Bahar se va intoarce in Istanbul.Efsun va simti asta si se va insanatosi,insa se va imbolnavi din nou si se va cauta si gasi un donator de transplant renal.Dupa acea,se va insanatosi.In ep.62,cand Bahar va afla adevarul se va simti foarte rusinata.Ea se va certa tot timpul cu familia lui Mehmet Emir.
Sultan(Oya Basar)-Mătușa lui Efsun,este in varsta de 50 ani si are aspectul unei femei dure.Atunci cand te uitai la fata ei puteai sa intelegi cat de frumoasa a fost in tinerete.Si acum este increzuta si atractiva insa pe fata ei se poate citi o dezamagire si o suparare.Si motivul acestei suparari este o viata lunga care a trecut cu suferinte,dezamagiri si lupta.Ea ii uraste pe Hulya si Arda.
Ilyas (Suleyman Atansev)-Este persoana care nu s-a realizat in viata.Dupa ce Bahar i-a fost incredintata,cu toata ca a inceput nenumaratele afaceri,Ilyas a dat faliment de fiecare data.Deoarece nu are nicio ocupatie,se intretine cu banii trimisi de Yusuf.Ilyas este un om sensibil.Este barbatul care se pierde intre dorintele sotiei si ale fiicei sale.De multe ori nu i-a in seama ceea ce gandeste.O sustine pe Bahar pentru a nu suferi pentru ca este adoptata.
Hasret (Iclal Aydin)-Este mama lui Bahar care se credea despre ea ca este moarta.In ep.62 ea afla ca Bahar este fata ei naturala.
Hülya (Ahu Sungur)-Este sora lui Mehmet Emir Atahan.Este mama lui Müge si Arda.Sotul ei Asîm o parasise si fugise cu nepoata lui Sakine.
Fulya (Didem Inselel)-Este sotia lui Mehmet Emir.O uraste pe Hasret,dar o iubeste pe Bahar.
Beyza (Görkem Gönülsen)-Este o lucratoare de la conac.
Adile (Nesime Alis)-Este o lucratoare de la conac si mama lui Beyza.
Acesta este primul capitol si sper sa imi urmariti cartea.