Alarmın iğrenç sesiyle uyanmıştım. Güneşin yüzümde dans eden ışıltılarıyla. Bugün bu evde son günümdü. Bu semtten,bu havadan,bu gürültü ve az da olsa huzur olan bu yerden ayrılacaktım. Evet,ben bir semt kızıydım. Burada doğup büyümüştüm. Biraz zor olacaktı ama zorundaydım. Annemin bağırışıyla hemen yataktan zıpladım.
"Deriinn! Hadi uyan artık çok işimiz var bugün."
Annemin bu sesi beni çok korkutuyordu. Hemen hızla üstümü giyindim. Hızlı ve zıplaya zıplaya merdivenlerden aşağı indim.
"Selam Mileet! Herkese good morning."
Deyip muhteşem ingilizcemi döktürmüştüm. Gülücüklerimle etrafı neşelendirdim. Kahvaltı masada hazırdı. Ama etrafta koliler vardı. Kahvaltı için masaya oturdum. Kahvaltı yaparken babam
"Derin kızım senide yeni okuluna kayıt yaptırdım. Yani anlayacağın bugün yeni okuluna gideceksin. Ha baştan söyleyeyim orası bir kolej buralara benzemez. Artık bazı haylazlıklarından vazgeçsen çok iyi olur."
Babamın deyişine göre sananlarda benim çok haylaz bir kız olduğumu zannedecekler. Sadece birkaç kız dövmüşlüğüm var ve ona sinir olduğum için müdür yardımcısının üstüne sıcak çay dökmüşlüğüm. Ha tutanakları saymazsak eğer. Her neyse bugün yeni okuluma gidecektim. Acaba nasıl bir yerdi?
Bunu öğrenmek için tam yanına 1 saatim vardı ve sanırım hazırlanmam lazımdı. Kahvaltımı yapar yapmaz odama çıktım. Ha bu arada ben kim miyim?
Ben Derin YILMAZ. 16 yaşındayım. Tam bir çılgın liseliyim. Biraz egoist ve masum görünsemde çok vahşi bir kızım. Sevdiği uğruna herşeyi yapacak vahşi bir kız. Bu arada üstüme siyah dar pantolonumu ve göbeği açık beyaz T-shirt giydim. Kırmızı kareli gömleğimi belime bağlayıp beyaz nike ayakkabılarımı giydim.Salaş bir at kuyruğuyla normal Derin Yılmaz stylingimi almıştım.Merhabalar! Arkadaşlar kitap yeni yardımcı olursanız sevinirim :)
Bu aradaDerin YILMAZ: Anastasia Thsilimpou
Babası:Mahir GÜNŞİRAYDevamı kişiler eklendikten sonra açıklayacağım. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACEMİ SEVDALI
Teen FictionSensiz Her Bir Anı Şahit Tuttum Kendime. Sensizliğin Resmini Astım Duvarıma. Umudun Işığıyla Aydınlattım. Bekledikçe Anladım Sabrın Güzelliğini. Sen Beklemek Miydin Yoksa? #BağcılarKızı Tülay BERK