BÖLÜM 2

12 2 0
                                    

Pat küt merdivenlerden aşağıya indim.
"Ben hazırıımm!Gidebiliriz Baba."
Babamla birlikte evden çıktık. Ne yani şimdi ben yeni okuluma mı gidiyordum? Çok heyecanlıydım ama bir o kadarda üzgün. Arabada son ses Sancak açmıştım. Evet bir rap hastasıydım. Şarkıya dalıp gittiğimde okula varmıştık. Burası oldukça lüks bir kolejdi. Ben buraya nasıl alışacaktım? Koleje bakarak benden tahmin edeceğim bir ses çıktı.
"OHAA!"
"Derin ağzını kapat yavrucuğum." diyerek babam bana bakıp gülmüştü. Evet bu konuda haklıydı. Ağzım bir karış açıktı ve rezil olmadan hemen ağzımı kapayıverdim. Babamla birlikte içeri girdik. Babam müdürün odasına girdi. Bende sap gibi beklemiştim. Ama önümden o kadar yakışıklı ve çekici bir çocuk çıkmıştı ki ondan gözümü alamamam elimde değildi.
"Sınıfın 9/D canım ben ev aramaya gidiyorum. Sende sınıfına çık."
"....."
"Derin?"
"Buyrun benim. Ha şey baba sen miydin ya?"
"Kızım sen iyi misin?"
"Galiba." diyerek babamı gönderip sınıfımı aramaya çıktım. İçeri girdiğimde üstüme üstüme birisi geliyordu.
"Heyy sen yabancı çık sınıftan."
"Eee şey ben yeni geldim. Artık bu sınıftayım."
"Ooo yeni kızz."
Çok itici bir çocuk olarak görünüyordu. Ancak tanımadığım için bir şey söyleyemem. Bütün erkekler ilk defa bir kız görmüş gibi bana bakıyorlardı. Oradan bir çocuk atlayıp
"Benim yanım boş güzellik buraya oturabilirsin." deyip yanındaki arkadaşını itti. Bir kızın yanı boştu. Bence oraya oturmam benim için en iyisi olacaktı. Tam o kızın yanına oturmak için gidiyordum ki bir çocuk gözlerini benim üzerime dikmişti. Çok vahşi görünüyordu. Birazcık yeni olmamın korkusuyla kıza sordum.
"Yanına oturmamda bir sakınca var mı?"
"Tabiki de oturabilirsin." dedi ve kızın yanına oturdum.

ACEMİ SEVDALIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin