Zgomotul din pădure

40 18 3
                                    

Melanie trăia într-o casă sărăcăcioasă, la marginea satului. Părinții ei lucrau în slujba regelui și nu stăteau mai deloc pe acasă, ea fiind crescută de bunica ei. Aceasta din urmă fusese totul pentru ea, o învățase să vorbească corect, să fie respectuoasă, să citească, să descopere toate frumusețile lumii prin cărțile citite, a învățat-o să iubească lectura.
Stând într-o zi în fața casei, Melanie a auzit un zgomot care venea din pădurea de lângă casa ei. Nu intrase niciodată acolo, deoarece existau multe zvonuri despre pădurea aceasta. Mulți spuneau că este bântuită. Acum trei ani, chiar fiul regelui a intrat în pădure și nu s-a mai întors. Cei care se duseseră după el, s-au întors așa cum plecaseră, spunând că fantoma la posedat și nu dorește să se mai întoarcă.
Regele fusese devastat, Richard era singurul său fiu si moștenitor, iar acum regatul său era sortit pieirii. Melanie nu credea în zvonurile acestea, însă bunica ei nu a lasat-o să intre în pădure. A admirat frumusețea copacilor de la distanță, dar își dorea să intre. L-a admirat pe fiul regelui pentru curajul său și și-a promis că la 18 ani va intra și ea. Azi, când în sfârșit împlinise 18 ani va intra în pădure.
Și-a strâns lucruri din fața casei și hotărî să nu îi spună bunicii sale, pentru că îi va interzice, iar ea dorea să vadă animalele si păsările din aceea pădure, să audă susurul, izvoarelor și bătaia vântului printre frunzele copacilor. Astfel, așteptă ca bunica ei să plece de acasă, ca mai apoi să își pregătească apa, cartea sa preferată și o haină mai groasă.
Iese din casă și se îndreaptă spre pădure. La marginea ei se afla un semn cu "Nu intrați!" însă nu îl ia în considerare și își continuă drumul. Pășește ușor, admirând înălțimea arborilor verzi, neobservând că se îndreaptă tot mai mult spre inima păduri. Zgomotul pe care îl auzise în fața casei se repetă, iar Melanie hotărăște să se îndrepte spre locul de unde provine. Merge ușor nedorind să sperie animalele care se află în jurul ei, când după un copac zărește o casă mare cu o grădină frumoasă cu un leagăn de lemn lângă o boltă de trandafiri roșii.
- Wow nu pot să cred că cineva locuiește în pădure, iar toți oamenii refuză și să se apropie de ea. spune cu uimire Melanie.
De nicăieri, cineva se apropie de spatele ei spunând:....

Melanie's StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum