Ep1

1.9K 139 5
                                    

"ဟုတ္​ကဲ့ Star Talk အစီအစဥ္​ကိုၾကည္​့​ေနတဲ့ပရိတ္​သတ္​ႀကီး မဂၤလာပါ..ဒီ​ေန႔က်မတို္​အစီအစဥ္​ ရဲ႕အထူးဧည္​သည္​ႏွစ္​​ေယာက္​က​ေတာ့ ​ေတာင္​ကိုရီးယား ႏိုင္​ငံရဲ႕ အ​ေက်ာ္​ၾကားဆံုး႐ုပ္​႐ွင္​ တကားျဖစ္​တဲ့ Cruel God ဇာတ္​ကားရဲ႕ အဓိက ဇာတ္​​ေဆာင္​ ႏွစ္​​ေယာက္​ Park Chanyeolနဲ႔ D.O Kyung Sooျဖစ္​ပါဒယ္​..ကဲလူ​ေခ်ာႏွစ္​​ေယာက္​ စင္​​ေပၚကိုႂကြ​ေပးပါ႐ွင္​.လက္​ခုပ္​​ေလးနဲ႔ႀကိဳဆို​ေပးၾကရ​ေအာင္​.."

က်ယ္​​ေလာင္​လွ​ေသာ လက္​ခုပ္​သံအဆံုးတြင္​ အရပ္​႐ွည္​႐ွည္​ လူငယ္​တစ္​​ေယာက္​ နဲ႔ ခပ္​ပုပု​ေသး​ေသး ခ်စ္​စရာ ​ေကာင္​​ေလးတစ္​​ေယာက္​ စင္​​ေပၚက Sofa​ေတြ​ေပၚမွာ​ေနရာယူလိုက္​သည္​..အ​ေကာင္​​ေသး​ေသး​ေကာင္​​ေလးက ႏွစ္​လိုစရာျပံဳ းရႊင္​​ေန​ေပမယ္​့ သူ႔​ေဘးက လူက​ေတာ့ ႐ုုပ္​နဲ႔မလိုက္​​ေအာင္​ တင္​းမာ​ေနသည္​..ဒါက သူ႔ပံုမွန္​မ်က္​ႏွာထားပင္​.....

"မဂၤလာပါ Do Kyung Sooနဲ႔Park Chanyeol "

"Nae မဂၤလာပါ. "

"ကဲအခု မိတ္​ဆက္​​ေပးၿပီးၿပီ ဆို​ေတာ့ က်မတို႔ရဲ႕အစီအစဥ္​ကို စလိုက္​ၾကရ​ေအာင္​.DOက အရင္​​ေျပာ​ေပးပါ...ဒီဇာတ္​ကားကို ႐ိုက္​ျဖစ္​တဲ့အ​ေၾကာင္​းအရင္​း​ေလး.ဒီကားထဲက DOရဲ႕ပံုစံက အခုပံုနဲ႔ကြဲျပားတယ္​​ေနာ္​."

"Nae...ကြၽန္​​​ေတာ္​ ဒီကားကိုလက္​ခံျဖစ္​တာက ကြၽန္​​ေတာ္​က ဗီလိန္​ ​​​​​အျဖစ္​သ႐ုပ္​​ေဆာင္​ရမွာမို႔ပါ..."

"ဒါဆို DO Kyung Sooက ဗီလိန္​ ဇာတ္​႐ုပ္​​ေတြကို သ​ေဘာက်တယ္​​ေပါ့.."

"မဟုတ္​ပါဘူး တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​က ဒီဇာတ္​႐ုပ္​ကို​ေရြးခ်ယ္​ခဲ့တာပါ..ဒီဇာတ္​က ကြၽန္​​ေတာ့ကို သက္​​ေတာင့္​့သက္​သာျဖစ္​​ေစပါတယ္​.."

"Nae.ဒါဆို ဒီတခါ​ေတာ့ Park Chanyeolကို​ေမးမယ္​.အခုတ​ေလာ Chanyeolရဲ႕သတင္​း​ေတြ ၾကား​ေနရတယ္​​ေတာ္​ ဇနီး​ေဟာင္​း​ေလး Luhanနဲ႔ ျပန္​​ေပါင္​း​ေတာ့မယ္​ဆိုအမွန္​ဘဲလားမသိဘူး႐ွင္​့.."

"ဒါက.......အမွန္​ပါဘဲ...ကြၽန္​​ေတာ္ ျပန္​​ေပါင္​းၾကဖို႔ လုပ္​​ေနၾကပါဒယ္​...ရင္​​ေသြး​ေလးလဲ ႐ွိလာၿပီဆို​ေတာ့"
Chanyeol သူနဲ႔ မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​ က်ံဳ ႕က်ံဳ႕​ေလးထိုင္​​ေနတဲ့ Kyung Sooအား တစ္​ခ်က္​အကဲခတ္​ရင္​း ​ေျဖလိုက္​သည္​...

"Wow...တဂယ္​့သတင္​းထူးပါပဲ႐ွင္​.ဒီ ဇာတ္​ကား​ေလးထဲမွာ Chanyeol က ခ်စ္​သူ​ေကာင္​မ​ေလးကို တအားအနစ္​နာခံၿပီးခ်စ္​ရင္​းနဲ႔ မဂၤလာ​ေဆာင္​​ေန႔မွာ.​ေကာင္​မ​ေလးကိုတဖက္​သတ္​ႀကိဳက္​​ေနတဲ့ အခ်စ္​ဆံုးသူငယ္​ခ်င္​း Do ရဲ႕သတ္​ျခင္​းကိုခံလိုက္​ရတဲ့ ​ေကာင္​​ေလးအျဖစ္​အ႐ုပ္​​ေဆာင္​ခဲ့ရတာ​ေနာ္​.ဇာတ္​ကားကို သ႐ုပ္​​ေဆာင္​ခဲ့ျဖစ္​ပံု​ေလး.."

"တဂယ္​​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ ဒီဇာတ္​ကားကို သ႐ုပ္​​ေဆာင္​ဖို႔ျငင္​းခဲ့တာပါ.ဒါ​ေပမယ္​့.."

"ဒီ​ေလာက္​ဆို က်မတို႔ရဲ႕ ပရိတ္​သတ္​ႀကီးက သိ​ေန​ေလာက္​ပါၿပီ..Luhan​ေၾကာင္​့မ်ားလား..ဒီဇာတ္​ကား႐ဲ႕ မင္​းသမီးက ဇနီး​ေဟာင္​း​ေလး​ေလ"

"Haha အဲ့လို ထင္​သြားလား..ဟုတ္​ပါဒယ္​.."

"ဒီကား​ေလးကိုက်မတို႔ၾကည့္လိုက္​​ေတာ့ Chanyeolနဲ႔Doတို႔ရဲ႕အခန္​း​ေတြက အရမ္​းကိုပီျပင္​ၿပီး အသက္​ဝင္​တယ္​​ေနာ္​.လံုးဝ အစစ္​လိုဘဲ ​ေနာက္​ဆံုး သူငယ္​ခ်င္​း႐ဲ႕ အသတ္​ခံလိုက္​ရတဲ့အခန္​းမွာဆိုရင္​ အျမဲခြင္​့လႊတ္​တဲ့အၾကည္​့​ေလးနဲ႔ၾကည့္​သြားတာ..Doဆိုရင္​ လံုးဝကိုမုန္​းမုန္​းတီးတီးနဲ႔Chanyeolကိုသတ္​သြားတာအရမ္​းကိုပီျပင္​ပါဒယ္​႐ွင္​ ..ဒါကို​ေရာ ဘယ္​လို​ေလ့က်င္​ခဲ့တာလဲ..DOကအရင္​​ေျပာ​ေပးပါလား..."

"ခံစားခ်က္​အစစ္​​ေတြမို႔ပါ.. .Chanyeolကို တဂယ္​သတ္​ခ်င္​ခဲ့တာ"

"႐ွင္​..."
ခုနကျပံဳ းရီ​ေနတဲ့ မ်က္​ႏွာနဲ႔မတူ တင္​းမာလ်ွက္​မ်က္​ႏွာထားနဲ႔​ေျဖလိုက္​တဲ့Do​ေၾကာင္​့ အားလံုးမွင္​သက္​သြားသည္​....

"Arr.လန္​႔သြားၾကလား ကြၽန္​​ေတာ္​က ​ေနာက္​လိုက္​တာပါ....ကြၽန္​​ေတာ္​က ဘာကိစၥ Chanyeol ကို သတ္​ခ်င္​ရမွာလဲ...ဟုတ္​တယ္​​ေနာ္​...Chanyeol.."
Chanyeolကို​ေထာက္​ခံ​ေမးခြန္​း​ေမးလိုက္​ရင္​း ကင္​မရာဘက္​လွည္​့ၿပီးခပ္​လွလွ ႏႈတ္​ခမ္​း ​ေပၚ​ေအာင္​ ရီျပလိုက္​သည္​..

"​ေျသာ္​.....အင္​း....ဟုတ္​တာ​ေပါ့. "
ကြၽန္​​ေတာ္​​​ေျဖလိုက္​ရတဲ့KyungSooရဲ႕​ေမးခြန္​း​ေၾကာင္​့ ​ေခါင္​းနပန္​းႀကီးသြားမိတယ္​...တစ္​ခ်ိန္​ထဲမွာဘဲ ကြၽန္​​ေတာ့ရဲ႕စကားမွားသြားၿပီ ဆိုတာလဲ သတိျပဳမိလိုက္​တယ္​....Miya Kyuns Soo Ya..ဟင္​့အင္​း...ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတာင္​းပန္​စရာမလိုဘူး...အရင္​ကဇာတ္လမ္​းမွာ ကြၽန္​​ေတာ္​က ဗီလိန္​ဆို​ေပမဲ့ တဂယ္​တန္​းဆံုးရံႈးခဲ့တာကြၽန္​​​ေတာ္​ပါ...ဆံုးရံႈးခဲ့တာမ်ားခဲ့​ေပမဲ့ သူ႔ကို မမုန္​းခဲ့မိတာ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ဘုရားသခင္​က ​ေပးထားတဲ့ ႏွလံုးသားတစ္​စံုပင္​...

To be continue

ဗီလိန္​Where stories live. Discover now