Ep 2

1K 122 3
                                    

​ေျမ​ေအာက္​ဘူတာ တစ္​​ေနရာမွာ ​ေကာင္​း​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​လက္​ဆြဲၿပီး ​ေျပး​ေနတယ္​ သူတို႔​ေနာက္​က ဆယ္​​ေက်ာ္​သက္​ ​ေကာင္​မ​ေလး​ေတြ​က နာမည္​တစ္​ခုကို ဗလံုးဗ​ေထြး ​ေအာ္​ဟစ္​ရင္​းလိုက္​​ေနၾကတယ္​...အရပ္​႐ွည္​႐ွည္​နဲ႔ ​ေကာင္​​ေလးက ​ေနာက္​က ​ေကာင္​​ေလးရဲ႕လက္​ကို မလႊတ္​တမ္​း ကိုင္​ရင္​း ​ေျပး​ေနသည္​...​ေနာက္​က​ေကာင္​​ေလးက​ေတာ့ ႏွစ္​ႏွစ္​ကာကာ ကိုျပံဳ း​ေန​ေလသည္​...... ..

"ဟား.........."
ခပ္​​ေျခာက္​​ေျခာက္​ ​ေအာ္​သံတစ္​ခုနဲ႔အတူ Kyung Soo အိပ္​ရာ​ေပၚကႏိုးလာခဲ့တယ္​.

^^ဒီ​ေလာက္​​ေတာင္​ ႏွစ္​​ေတြၾကာ​ေနၿပီ. ငါ့ကို ႏွိပ္​စက္​ ​ေနတုန္​းဘဲ Chanyeol.မင္​းသိပ္​ရႊံစရာ​ေကာင္​းတယ္​.ဂတိဖ်က္​တဲ့​ေကာင္​^^

👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

"​ေမာင္​ .....ဘာ​ေတြစဥ္​းစား​ေနတာလဲ.luတို႔ ျပန္​​ေပါင္​းဖို႔ ကို ​ေတ​ြ​ေဝ​ေနတာလား"

"မဟုတ္​ပါဘူး....Luရယ္​."

"Lu​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​.အရင္​က ​ေမာင္​့ကိုခ်စ္​လြန္​းလို႔ lu မိုက္​ခဲ့တာပါ."

"ဒါ​ေတြက ၾကာခဲ့ၿပီဘဲ Luရယ္​ အခုခ်ိန္​မွာ ဗိုက္​ထဲက ကိုယ္​တို႔ရင္​​ေသြး​ေလးအတြက္​ဘဲစဥ္​းစား​ေနာ္​...Luကို အိမ္​ျပန္​ပို႔​ေပးမယ္​​ေနာ္​..."

"Nae...."

^^ၾကာခဲ့ၿပီ...တဂယ္​ကိုၾကာခဲ့ၿပီ...မင္​းငါ့ကို စြန္​႔ပစ္​ခဲ့တာ... မင္​း​ေၾကာင္​့ စုတ္​ျပတ္​​ေနတဲ့ငါ့ဘဝထဲ တိုးဝင္​လာတဲ့luhan​ေၾကာင္​့ ငါရပ္​တည္​​ေနႏိုင္​ခဲ့တာ.မင္​းမ႐ွိလဲ ငါ ရပ္​တည္​ႏိုင္​တယ္​ Kyung Soo^^

👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

"မင္​းဘာလာလုပ္​တာလဲ Chanyeol.ဒီအခ်ိန္​မွာ မင္​းရဲ႕ဇနီး​ေလးနဲ႔​ေနရမွာ​ေလ.သူက မိန္​းက​ေလး​ေလ...."

"မင္​းက​ေရာ.."

"မင္​းမွာ ငါ့ကို​ေမးပိုင္​ခြင္​့မ႐ွိဘူး Chanyeol.ငါ့စိတ္​နဲ႔ငါ့ကိုယ္​ပဲ.."

"ဒါဆိုငါလည္​းမင္​းလိုပဲ.."

"မင္​း!!!!! ..ငါမင္​းကိုရႊံတယ္​ Chanyeol."

"မင္​းမွတ္​မိ​ေသးလား Kyung Soo"

"ဘာကိုလဲ.."

"အရင္​က​ေလ .. ငါတို႔ဒီမွာထြက္​​ေျပးခဲ့ရတာ."

"အင္​း... အဲ့တုန္​းက ငါ့ကို မိန္​း​က​ေလး​ေတြ လိုက္​လို႔​ေလ...မင္​းငါ့ကိုဆြဲ..... ဘာလို႔ဒါ​ေတြလာ​ေျပာ​ေနတာလဲ. "

"မင္​းမ်ားျပန္​သတိရမလားလို႔​ေလ. မင္​းသတိရ​ေသးတယ္​မလား."

"ဟင္​့အင္​း....ငါခ်ိန္​းတဲ့​ေန႔မွာ မင္​းလက္​ထပ္​လိုက္​ကတည္​းက ငါ့​ေမ့လိုက္​ၿပီးသား ငါသြား​ေတာ့မယ္​ Chanyeol.."

တစ္​ခ်က္​ျပံဳ းျပရင္​း လွည္​့ထြက္​သြားတဲ့ Kyung Soo ရဲ႕​ေက်ာျပင္​ကိုၾကည္​့ရင္​း Chnayeol ​ေလပူတစ္​ခ်က္​ မႈတ္​ထုတ္​လိုက္​တယ္​...ဘာတဲ့ သူခ်ိန္​းတဲ့​ေန႔မွာ ကြၽန္​​ေတာ္​လက္​ထပ္​ခဲ့တယ္​တဲ့ မဟုတ္​ဘူး...အဲ့​ေန႔က မိုးတြင္​းႀကီး ကြၽန္​​ေတာ္​မိုး​ေရထဲမွာ သူ႔ကုိတစ္​​ေန႔လံုး​ေစာင္​့​ေနခဲ့တာ..ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕ႏွလံုးသားစ​ုတ္​ျပတ္​သြားတဲ့ ​ေန႔ဘဲ မွတ္​မိတာ​ေပါ့..(9.6.2000).

To be continue...စုတ္​ခ်ာ

ဗီလိန္​Where stories live. Discover now