III Actualizare superioritate/inferioritate
,,Nimeni nu este superior, nimeni nu este inferior, şi nu există nici persoane egale între ele. Fiecare este unic. Egalitatea este, din punct de vedere psihologic, o aberaţie. Nu toţi oamenii pot fi un Albert Einstein sau un Rabindranath Tagore. Însă aceasta nu înseamnă că Rabindranath Tagore este superior pentru că nu poţi fi asemenea lui. Nici el nu poate fi ca tine. Eu cred că fiecare reprezintă o manifestare unică. Trebuie deci să renunţăm la toate ideile de superioritate, inferioritate, egalitate şi inegalitate şi să le înlocuim cu ideea nouă de unicitate. Într-adevăr, fiecare individ este unic. Priveşte doar cu mai multă iubire şi vei vedea că fiecare individ are ceva propriu, un lucru pe care nu îl mai are nimeni altcineva."
Osho în ,,Viaţa este aici şi acum"
Acum după citirea citatului, ce domină: superioritatea sau inferioritatea?
@pandaa5
,, Cum poţi fi, vreodată, superior unui alt om? Cum te poţi compara cu un obiect, o fiinţă care nu seamană cu tine? Fiecare e unic, iar , eu, sunt doar un numar mic, împartit de vre-o 5 ori la un numar gigantic. E adevărat, numarul de follow-eri si de citiri la anumite persoane sau carţi, te intimideaza, nu poţi să spui că te lasă indiferent. Unii judecă doar după aceste aspecte ale persoanelor de pe wattpad, pe unii nu îi interesează subiectul în sine sau personalitatea, tot ce conteaza sunt aceste aspecte care fac diferenţa dinte un om popular sau mai putin căutat, om care merită luat în seamă , sau oameni ignoraţi."
Felicitări @pandaa5 pentru comentariul postat, de asemenea şi celorlalţi! Mentalităţile ies la iveală! Mă bucur să observ libertatea de exprimare prin comentarii!
I
(DEX)POPULARITÁTE= s. faima, renume, reputaţie
Pentru un începător, popularitatea este redată prin numărul de voturi, vizualizări, comentării, follow, aceste caracteristici definind ,,faima'', aprecierea pe Wattpad (@AnaMariaGarbau,@EmmaWeii7,@Panda-Bear-123, @anabogdan24), însă pentru o persoană mai experimentată simbolistica popularităţii este mai importantă:
@Panda-Bear-123
-menţinerea unei atitudini pozitive de către cititor faţă de autor, chiar dacă nu mai publică o perioada de timp
@EmanuelaSelena
-comunicarea cu cititorii
@O0oPandao0O
-scrierea unei cărţi datorate unei motivaţii intrinseci
@RalucaTamara
-impactul avut asupra cititorului
-caracter variabil şi interpretabil
@-SweetWitch-
-este redată ,,de cititori activi în care reuşeşti să trezeşti într-atâta emoţie încât să îi faci să şi-o exprime direct printr-un comentariu [...] care nu ezită să trăiască fiecare paragraf alături de ţine''
-relaţia dintre scriitor şi cititor redată prin interacţiune
@PinckChocolate
-număr redus de cititori care să devină influenţaţi (pozitiv) de ceea ce scri
-obţinerea de critici constructive
Simbolistica uneori nu poate fi percepută de cei începători, fapt întâlnit şi în viaţă reală.
Popularitatea de asemenea depinde de:
@Quinke, @-SweetWitch-
-feedback
-conţinut original şi captivant pentru a-i capta pe cititori
-publicarea capitolelor în mod constant
-cartea să se afle în topuri
-recomandări
Am realizat o simplă sinteză a aceea ce aţi scris în secţiunea de comentarii.
Însă perspectivele popularităţii pot fi surprinse de toţi cititorii.
@Atashusi a pus accentul pe conţinutul cărţilor populare, în prezent:
-subiect obişnuit
-doi îndrăgostiţi
-o fată întâlneşte un băiat
@O0oPandao0O a remarcat: ,,sunt unii autori care scriu numai pentru popularitate sau, se opresc din a scrie din acelaşi motiv.''
Aş voi să încep cu prima perspectiva, des întâlnită datorită atenţiei primite, ce-l centrează pe începătorul care nu are încă experienţă de a scrie o carte.
Înregistrându-ne pe wattpad, prima impresie o avem asupra cărţilor populare şi a utilizatorilor cu mulţi urmăritori. Logic, noi percepem aceste informaţii că nişte scopuri pe site. Începem să analizăm un profil popular şi începem să ne dorim tot ceea ce are persoană respectivă. ,,Şi eu voiesc să am atâtea voturi", ,,şi eu voiesc atâţia urmăritori". Apoi ne întrebăm cum a reuşit. DE CE? Răspunsul nu-l ştim pe deplin. .Apoi începem să citim conţinutul şi să afirmăm că noi putem face acelaş lucru. Dacă vom scrie o carte ,,asemănătoare" vom deveni faimoşi. Şi uite aşa găsim pe wattpad cărţi a căror titluri le găsim peste tot.
Nu aş vrea să învinovăţesc pe nimeni care a făcut asta, pentru că e un lucru firesc.
II
Aș dori să analizăm puțin următoarele cărți:
@BrainySmurf5: ,,Wattpad Explorer"@ItsJustMeIulia: „Ce inseamna "POPULARITATEA"?"
2 cărți, aceeași temă, 2 rețele sociale diferite.
2 opinii personale unice, ce includ un subiect bine dezbătut.(vă recomand citirea informațiilor din aceste cărți!)
Care este părerea voastră?
Merită să le acordăm atenție?