Felicitări!

1.2K 113 14
                                    

Nu vreau să impun citirea următoarelor cărţi actualizate! Dar ar merita o mică atenţie în timpul vostru liber! Sunt cărţi prin intermediul cărora experimentăm situaţii pentru a ne cunoaşte limitele. Nu aş voi să descurajez pe cei care nu apar în acest capitol, fiecare dintre voi depuneţi efort în ceea ce scrieţi! Voi încerca pe cât posibil să descopăr cât mai mult din cărţile voastre!

15 Iunie 2016

,,Raven Moon, o detectivă ageră și partenerul ei David Sheen rezolvă misterul dispariției al lui Scarlet Rose, o adolescentă de 17 ani, dispărută de la balul ei" reprezintă descrierea cărţii ,,The Killing" de @JenniferHolder24, o carte care asigură încă de la începutul lecturii o călătorie plină de mister.Poate reprezenta chiar un ,,ideal" pentru cei pasionaţi de cărţi poliţiste.

Povestea este una originală realizată cu ajutorul unei crativităţi bogate! Trecerea trecut-prezent este bine structurată formând o atmosferă plăcută. Cititorul pătrunde cu uşurinţă în lumea prezentată, fiind captiv până la final.

Textul nu prezintă greşeli gramaticale ceea ce demonstrează atitudinea faţă de carte.

Însă întrebarea rămâne mereu aceeaşi: ,,Oare vor reusi să deslușească misterul?"

Felicitări! Mult succes în continuare @JenniferHolder24!

15 Mai 2016

,,La sfârşitul fiecărui an, când ceasul bate 00:00 toate gândurile de pe Pamânt sunt auzite, ascultate şi cele mai adânci dorinţe sunt împlinite. Dar cu ce preţ?" este începutul descrierii cărţii ,,Trenul" de @Ana-Schwarz. O simplă carte de pe Wattpad care mi-a atras atenţia din toate punctele de vedere.

Luna aceasta am decis să aleg o carte datorită unui singur criteriu: imaginea. M-am transpus într-un cititor ,,superficial" care a judecat dupa copertă.

Dar oare coperta face povestea sau povestea face coperta?

M-a impresionat citirea descrierii şi am avut aşteptări în timpul lecturii.

,,Te-ai gândit vreodata că în schimbul fericirii pe care ţi-o doreşti, sau al iubirii, familiei, să călătoreşti, să câştigi la loto sau să ai o maşina nouă, trebuie să dai ceva? Dorinţele există, sunt împlinite, dar totul are un preţ. Cine îl plăteşte?

(vă invit să citiţi şi continuarea descrierii)

Fiecare carte are calităţi şi defecte, dar în această carte am trecut uşor cu vederea peste defecte datorită calităţilor. Deşi este la început, are potenţial!

Pe parcursul lecturii, atmosfera creată m-a dus cu gândul la ,,The Maze Runner", ,,Divergent", ,,Elias şi spioana cărturarilor" etc. Pentru a nu vă deruta aş voi să menţionez că nu prezintă plagiat! Ideile sunt originale, fiecare capitol este captivant iar mesajul în sine este unul semnificativ.

Felicitări! Mult succes în continuare @Ana-Schwarz!

(voi adăuga aici și părerile voastre)

Cartea Voturilor GratisUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum