(Ν)εφέλη - επιτέλους καλοκαίρι και θα παμε για μπάνιο στην θάλασσα
(Ζ)ώη - ναι και δεν θα εχω αλλο ανχος για το σχολείοΤα κορίτσια έδωσαν το τελευτεο μάθημα σημερα και ξεκινάνε τα σχέδια τους για της διακοπές του καλοκαιριού τους !
Η νεφέλη ειναι πολυ καλή στον χώρο και στης αρέσει να πηγενει σε πάρτυ !!ενώ η Ζωή δεν της αρέσει να χορεύει αλλα της αρέσει να γνωρίζει κόσμο και να περνάει καλα !! Όποτε την ίδια μέρα έστειλαν μήνυμα στην Ζωή!οτι γεινετε αποχερετηστηριο πάρτυ ένως παιδιού που φεύγει για την Γερμανία το οποίο γίνετε σε ένα σπίτι ένως φίλου...
Η ζωή το ειπε στην Νεφέλη για να δει τι θα κάνουνε και η νεφέλη συμφωνισε διστακτικά !!
"Σκέψη της Νεφέλης "
Εαν παμε στο πάρτυ θα περάσουμε καλα το ξέρω! αλλα αυτο που με ανχονει ειναι οτι το πάρτυ γίνετε σε έναν άγνωστο.... Σταματάει της σκευτη της εξετιες του υχου του κινητού της !Ν- έλα μαμά!
(Δ)ανάη - που εισαι τόση ωρα παιδι μου ανησυχίσα ;
Ν-συνγωμη μαμά εχω πάει βόλτα με την ζωή και ξεχάστηκα να σε πάρω τηλεφωνώ
Δ- δεν πειράζει αλλα άλλη φορά απέφτια τηλέφωνω!! Τι σου αγόρασα iPhone? τέλος παντόν έλα να φάμε πες και στην ζωή να έρθει !!
Ν- Χαχα μαμά !! Ένταξη θα της το πω !! Τα λεμε σε 10 λεπτάΖ-τι θα μου πεις ;
Ν-η μανα μου! μου ειπε εαν θες να έρθεις για φαγητό στο σπίτι;
Ζ- πολυ ευχαρίστως! Παμε και θα πάρω την μανα μου απο το σπίτι σας εαν δεν υπάρχει πρόβλημα!!
Ν- μην εισαι χαζή! Αλλα συγουρα θα σε αφυσει να έρθεις;
Ζ-ναι καλε!!Τα κορίτσια έφτασαν σπίτι και η ζωή πήρε τηλεφωνώ τι μαμά της αλλα κλασικά δεν μίλησε η ζωή μαζι της αλλα η μαμά την Νεφέλης όπου επισε και όλλοι την οικογένεια της ζωής να φάνε μαζι τους !! Δεν άργησαν να φτάσουν και η μαμά της Ζωής είχε φέρει μαζι της ένα ταψί εκμέκ ! Για μετα το φαγητό !!
Όπως καθόντουσαν όλλοι μαζι στο τράπεζι και τρώγανε η Νεφέλη και Ζωή αποφάσισαν να τους πούνε για το πάρτυ που γίνετε απόψε ως αποχερετηστηριο ένως παιδιού που πάει Γερμανία....
Οι γονείς των κορίτσιων συμφωνισαν απέφτιας μόλις άκουσαν την λέξει αποχερετηστηριο πάρτυ !!
Τα κορίτσια χάρηκα και δεν πρόλαβαν να τελειώσουν το φαγητό και σηκοθεικαν και πήγαν στο διόροφο δωμάτιο της Νεφέλης για να βρουν τι θα φορέσουν.. Πετά απο καμία ωρα φωνάζει η Κ. Κατερίνα την ζωή να κατέβει για να φύγουνε..
Η ωρα πήγε 5:30 και το πάρτυ ξεκινάει στη 8:00 όποτε η νεφέλη μπήκε και έκανε ένα μπάνιο γαι να πάει μετα να ετοιμαστεί "Μέτε απο ένα τέταρτο μπάνιο " ντύθηκε με ένα μαύρο μπλουζάκι λίγο έξαλλο και μια άσπρη φούστα! Βάφτηκε ελαφρά και ίσχυσε το κάστανο μαλλί της και έφυγε να πάει στην ζωή !!
Όταν έφτασε στην Ζωή ήταν ήδη έτοιμη φωρουσε ένα μαύρο τοπακι και ένα πολυ ωραίο σορτσάκι και μια μπεζοροζ ζακέτα ήταν θέα !! Και είχε κανει τα μαλλια της κατσαρά επισεις είχε βάφτη ελάχιστα !!
Ήμασταν έτοιμες για το ΠΑΡΤΥ !!
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Ελπίζω να σας αρεσε μέχρι τωρα και ξαναλέω συγνώμη για να αρθογραφία και συγνώμη που ειναι μικρό ειναι η πρώτη φορά που γράφω ακούω και γνώμες !!Σας αγαπώ πολυ ❤️
YOU ARE READING
Μαζι για πάντα ❤️
RomanceΝεφέλη ειναι 16 χρόνων και ζει στην άθηνα μαζι με τους γονείς της και τα αδέρφια της !!! Την Αλεξιά που ειναι 14 χρόνων και τον Οδυσσέα που ειναι 18 χρόνων. Η νεφέλη το καλοκαίρι πήγε σε ένα παρτυ με την κολλητής την Ζωή όπου εκει γνώρισαν πολλα...