Με έβαλε μέσα και με έριξε απότομα στο καναπέ ...ήταν τοσο θυμόμενος μαζι μου και δεν ηξερα γιατι
Ν- γιατι το εκανες αυτο ;
Ο -εγω δεν έκανα τίποτα .. Φαντασου να κατέβεναι ο μπαμπάς....
Ν - ποιο ειναι το πρόβλημα ; Που μου αρεσει ενα αγορι !
Ο - μονο που το αγορι ειναι στη ηλικία μου ...
Ν- και ;
Ο - δεν θελω να τον βλέπεις γιατι ξέρεις κατι περισσοτερα απο εσενα ...
Ν- θα κανω οτι θελω σήκοθηκα και έφυγα πήγα στο δωμάτιο μου και εκλέγα.
Μετα απο λίγο Μπενει η Αλεξιά στο δωμάτιο και ήρθε και έκατσε δίπλα μου
Α - εσυ γιατι κλαις τωρα ;
Με ρωτάει ενώ έκλαιγε και έκεινη ακόμα για την γιαγιά
Ν- δεν ειναι τίποτα αγαπη μου
Α- καλα! Λεει και πάει να φυγει
Ν- περίμενε θες να παμε για μπάνιο; Θα ειναι και η ζωή !
Α- εμα δεν ξέρω! Δεν εχω και πολυ όρεξη !!
Ν- ελα θα ήμαστε η τρεις μας, ελα πρεπει να ξεφύγουμε λίγο κιόλας !
Α- εμμ καλα. Θα ερθω και πήγε και φόρεσε το μαύρο μαγιο της! Εγω φορούσα ενα λευκό το είχαμε πάρει στην πενταήμερη με την ζωήΑκούω το κινητο μου να χτυπάει !
Ζ - ελα να σου πω θαρρείς απο το σπιτι μου η να ερθω εγω ;
Ν - ρε ελα απο εργησω που ειναι και ποιο κοντά στην θάλασσα !
Ζ - οκ! σε δυο θα ειναι εκει
Ν- οκ! Λεω και το κλίνω
Πηγενω και λεω στην Αλεξιά να τελειώνει και να πάρει την τσάντα τηςΕίμαστε επητελους στην παραλία και δεν κάτσαμε λεπτό έξω και βούτηξαμε στην θάλασσα . Κολύμπησα λίγο και μετα βγήκα μόλις εβγενα έπεσα πάνω σε κάποιον δεν ειδα καθαρά γιατι ειχα νερό στα μάτια μου!
;; Εεε πρόσεχε ομορφούλα
Ν- σηγνωμη δεν σε ειδα !
;; - Κώστας χάρηκα
Ν- νεφέλη .. Κι εγω !
Κ- να τα ξανα πούμε !!
Ν- ναι ενόητε... Γεια !Έφτασα στις ξαπλώστρες και εκει ήταν η Αλεξιά με την ζωή και κάνανε ηλιοθεραπεία.. Λογικά τωρα θα είχαν βγει απο την θάλασσα γιατι ήταν βρεγμένες ....
Α- ποιο ήταν αυτός ;
Ν- κανένας απλός έπεσα απάνω του
Ζ- ναι καλα !! Πες μας πως ήταν απο κοντά ;
Ν - ειχε γαλαζιογκρι μάτια και ειχε καστανόξανθα Μάλλια .. Ήταν πανέμορφος ...@@@@@@@@@@@@@@
Κορίτσια μου το ξέρω οτι ειναι μικρό αλλα εχω πολλα να κανω αυτές της μερες !!
Τι θέλετε να γεινει με τον Κώστα; ...Με αγαπη Νίνα ❤️
YOU ARE READING
Μαζι για πάντα ❤️
RomanceΝεφέλη ειναι 16 χρόνων και ζει στην άθηνα μαζι με τους γονείς της και τα αδέρφια της !!! Την Αλεξιά που ειναι 14 χρόνων και τον Οδυσσέα που ειναι 18 χρόνων. Η νεφέλη το καλοκαίρι πήγε σε ένα παρτυ με την κολλητής την Ζωή όπου εκει γνώρισαν πολλα...