In urma cu mult timp....
Ma trezesc din cauza alarmei si incerc sa ma ridic din pat,dar esuez,cazand pe jos. Ma ridic in timp ce imi frec fruntea de la lovitura primita si injur incet deoarece aceata zi de vineri trebuia sa fie perfecta,dar probabil o voi strica cu aceat imens cucui.
-Kate! Coboara la masa!Ma striga mama de la parter .
-Stai si tu putin,ca nici 7 nu e! Ii strig eu inapoi.
- E ora 7:30,draga!
-Cat e?! De ce a sunat tocmai acum alarma?
-Pentru ca am setat-o eu mai tarziu,ca sa mai dormi si tu putin. Ma trezesc cu mama la usa cu o fata amuzata de situatie.
-De ce?! Acum s-ar putea sa intarzii la scoala! Minteam,defapt intarziam la intalnirea cu prietenii mei ,la locul nostru,unde stateam inainte sa inceapa scoala.
-Oh,Doamne! Grabeste-te au mai trecut 10 minute,acum chiar nu mai ajungi! Imi striga mama in fata.
- Ok,ok... acum iesi sa ma imbrac ,mama!
-Oh,bine!In 5 minute sa fii jos!
-N-ai sa vezi.Zic eu incet sa nu ma auda.
Ma indrept spre baie si in 5 minute am facut un dus si m-am spalatpe dinti. Am iesit si m-am imbracat cu o pereche de blugi si un tricou negru . Mi-am luat in picioare bocancii si din cuier geaca de piele,coborand la mama dandui un pupic si iesind din casa. Azi era ultima zi de scoala,clasa a 12 -a. Eu,Logan,Amanda si Sam eram in masina lui Logan mergand spre scoala. Nu am mai avut timp sa mergem la locul nostru pentru ca la 8 se face premierea si voi afla daca intru la facultatea de drept. Nu pot spune ca sunt o tocilara,dar mereu m-a pasionat aceata latura adreptului,avocatura. Asta,deoarece intotdeauna mi-am dorit sa fac dreptate. Mama mea fiind judecator,m-a impins putin spre aceasta ramura,dar i-am spus ca avocatura ma atrage mai mult. In 5 minute am ajuns la scoala. Logan a parcat si am intrat in scoala. Acum se pare ca a inceput premierea.Eu eram pe la incept,cu numele Brook,asa ca trebuia sa fiu atenta. Mi-au strigat numele si am mers in fata,am dat mana cu directorul care mi-a dat diploma de absolvire si unplic. Mai apoi au urmat si prietenii mei . Toti am absolvit. Toti voiam sa mergem la drept ,dar acum depindea doar de ce era scris in acele plicuri. Am deschis deodata plicul si toti eram in culmea fericirii. Deci toti am intrat.
-Logan!Ai intrat? L-am intrebat deoarece nu parea chiar asa fericit.
-Da,dar am fost la limita cu media. Sunt norocos ca am intrat. Spune parca usurat.
-Si?! Ce e important acum e ca ai intrat! Haideti sa sarbatorim! Le spun tuturor si mergem spre casele noastre ,la 5 urmand sa ne intalnim la Amanda acasa pentru o mini petrecere. Am ajuns acasa fericita sa-i spun mamei ce tocmai s-a intamplat,dar nu o gasesc. Ma uit prin toata casa,dar nimic. Nici un biletel sau ceva,asa ca am decis sa o sun. Dupa doua tonuri imi raspunde:
-Ce mai vrei?spune rastit
-Ce s-a intamplat? Unde esti?o intreb confuza.
-Sa uiti de mine pe veci!spune si inchide. Simt cum lacrimile curg neincetat pe obraji mei si ma ia cu ameteala. Totul devine negru si simt cum ma las pe spate lovindu-ma pe podea si lesinand.
Amanda P.O.V.
E ora 5:30 si Logan si Sam au ajuns ,dar nu o vad pe Kate.
-Baieti,unde e Kate?
- Nu stim credeam ca e cu tine!
-Stati sa o sun!O sun de doua ori,dar nu raspunde. Baieti,care a venit cu masina?
-Eu!spune Sam confuz.
-Grabeste-te,mergem acasa la Kate! Sa vedem ce s-a intamplat si de ce nu raspunde.
Kate e prietena mea cea mai buna si mereu imi va pasa de ea. Ne cunoastem din clasa a 2-a cand i-am luat sandwich-ul si m-a spus invatatoarei aceasta pedepsindu-ne sa stam in aceeasi camera 20 de minute. De atunci suntem cele mai bune prietene pe viata. Simt cum masina se opreste si coboram in fata casei lui Kate. Bat la usa de doua ori si astept vreo 5 minute,dar nimic. Intru si o vad pe jos cu telefonul in mana. Ma duc la ea cu ochii inlacrimati Sam ajungand inaintea mea la ea luand-o in brate.
-Deschideti-mi rapid usa! Striga si isi face loc printre noi. Mergem la masina si Sam sta in spate cu ea in timp ce eu eram la volan si Logan pe locul din dreapta. Goneam pe strazi spre spital. Cand am ajuns Sam a coborat cu Kate si a dus-o la un doctor. El a bagat-o intr-un salon si a inceput sa-i puna branule si tot felul de chestii pe ea.
-Doctore! Am indraznit sa intru in salon sa vad ce-i face. Ce are Kate?
-Pe domnisoara Kate o stiu de cand era mica. Are probleme cu inima si la orice mic suspans sau sperietura,ingrijorare prea mare sau chestii de genul ii poate ceda inima. De asta a lesinat si trebuie imediat bagata in operatie pentru a nu-i ceda complet...spune doctorul trist si grabindu-se sa cheme asistente. Am iesit din salon si le-am spus vestea baietilor. Sam era devastat complet. Plangea incontinuu, si nu s-a oprit pana nu a lesinat si el. Logan privea doar in gol si nu spunea nimic,din cand in cand curgandu-i lacrimi pe obraji. Eu eram intr-o stare foarte proate si nu ma puteam opri din plans in bratele lui Logan. Era si normal ce faceam,doar un prieten vechi putea muri,atat de tanar ,cu toata viata in fata ochilor. Sam o cunoaste doar de pe clasa a 6-a cand s-a mutat din Canada,dar eu si Logan o stim din clasa a 2-a cand a venit la noi in clasa,eu si Logan cunoscandu-ne din grupa mijlocie. Din clasa a 5 -a simt ceva pentru Logan,dar nu cred ca sentimentul e reciproc asa ca incerc sa uit. Sam se vede ca e indragostit pana pesre cap de Kate ,dar nu vrea sa-i spuna.
Dupa 4 ore ,doctorul iese din sala de operatii speriat si ne spune:...
CITEȘTI
/All I want is you/ NEEDITATA
RomanceMultumesc GhAlexia pentru coperta! Kate,traieste toata viata in minciuna si mister,iar singura ei scapare este iubirea. Isi va gasi ea vreodata dragostea mai mare,sau alesul va sfarsi din cauza trecutului ei? Aflati doar cititnd "All I want is you"!