-Domnisoara Brook s-a stabilizat,dar la urmatorul eveniment asemanator inima ii va ceda...
-Ma simt si usurata si rau. Usurata pentru ca nu i s-a intamplat nimic lui Kate,dar rau pentru ca nu ne-a spus despre boala ei. Spun si ma uit la doctor care mai ca plangea. Ma uit la el si trasaturile fetei mi se par putin,doar putin ,asemanatoare cu ele lui Kate.
-Aveti vreo legatura de rudenie cu Kate?il intreb curioasa.
-Sunt fratele ei mai mare,dar nu stie despre mine nimic deoarece mama nu a reusit cu doi copii singura,tata murind cu doua luni inainte sa se nasca Kate,pe mine dandu-ma la un orfelinat,astfel uitand de mime. Spune si doua lacrimi i se preling pe obraz.
-Imi pare foarte rau! Ai de gand sa-i spui ?
-Nu cred,nu vreau sa ma urasca pentru ca nu am cautat-o... Dar apropo,mama ei unde e?
-Nu stim,cand am mers la ea acasa era singura. Spun si acum imi dau seama ca mama ei lucreaza de acasa deci ar fi auzit-o lesinand. Ma gandesc unde o fii...
-O sa incerc sa o contactez... Spune acesta trist.
-Ok... Spun si ma duc in salonul lui Sam,vazand ca s-a trezit.
Sam P.O.V.
M-am trezit pe un pat alb cu multe medicamente langa mine ,in mana avand o branula. Ce s-a intamplat? Ultimul lucru care s-a intamplat a fost ca am ajuns la spital cu Kate si am inceput sa plang. Plangeam mult si dadeam cu pumnii in toti peretii,apoi negru. Fata asta mi-a dat lumea peste cap. Din clasa a 8-a simt ceva pentru ea. Felul ei de a zambi,cand rade si e fericita... simt ca si eu trebuie sa fiu asa. Parul ei lucios si matasos de culoare castanie si acei ochi superbi albastru intens,ca marea,face orice baiat sa se indragosteasca de ei. De fiecare data cand ma apropiam de ea se rusina si se indeparte. Acum e altfel... Tot la fel de zambareata a ramas ,doar ca si-a facut varfurile albastre ca si ochii ei si nu se mai rusineaza cand ma apropii de ea. De fapt acum chiar stam mult impreuna,vorbim prin mesaje zilnic si suntem mult mai apropiati. Acum ma doare faptul ca nu e bine,e ormal sa plang,cred... Vad cum usa e deschisa si pe ea intra Amanda. Ii zambesc si ea face la fel. Cu ea ma inteleg bine,e o prietena buna si o persoana de treaba.
-Cum te simti,Sam? Spune si se uita adanc in ochii mei.
-Ma simt mai bine. Logan cum e? Kate?
- Logan nu scoate nici un cuvant doar ma tinea in brate,se uita in gol si cate o lacrima ii mai scapa. Kate... despre Kate trebuie sa-ti spun ca chestii de genu nu ar trebui sa se mai intample,sau inima...ii va ceda!spune si priveste in pamant. Eu incep sa plang,dar incerc sa ma stapanesc ca sa nu-si dea Amanda seama ca o plac.
-Poti sa plangi,Sam,stiu ca o iubesti mai mult decat ca pe o sora...spune si imi zambeste.
-De unde stii ca o plac? O intreb curios.
-Se vede de la o posta,Sam. Cred ca v-ar sta bine impreuna. Si iti spun sigur ca si ea simte la fel ,deci ar trebui sa faci primul pas. Stiu ca vei fi prima ei iubire. Se uita in ochii mei si imi zambeste. Wow niciodata nu am vazut ochi verzi mai deschisi si mai frumosi.
-Ai niste ochi superbi. Spun si o privesc in continuare. Se uita la mine si roseste. Zambeste din nou si murmura un "multumesc". Iese din salon nu inainte sa-mi mai zambeasca odata.
Amanda P.O.V.
Sam e in tip de treaba,dar el nu e prea obisnuit cu complimente. Oare ce l-a apucat azi? Nu cred ca are nimic,e doar fericit ca iubirea lui pentru Kate e reciproca. Cum inaintez pe coridoe il vad pe Logan. Se uita in ochii mei. Are niste ochi caprui,dar mai deschisi ca il lui Sam. In ei se poate vedea tristetea. Vine la mine simma imbratiseaza,eu raspunzandu-i. Inima incepe samimi bata tare si simt ca daca nu ma tine,pic. Mainile imi transpira si daca se mai uita in ochii mei mult,cred ca o sa lesin.
-Logan...trebuie sa-ti spun ceva,sunt gata sa-ti marturisesc ceva ce trebuia sa-ti spun demult. In clasa a 5-a a inceput sa imi placa de tine,era doar o simpatie,dar pe parcurs...am inceput sa am sentimente mult mai puternice. Acum stiu ca nu simti la fel,de asta am incercat sa uit,dar nu pot Logan,imi este imposibil. Spun si incep sa plang. El in tot acest timp s-a uitat in ochii mei si eu in ai lui,dar nu am observat nici o reactie. Se apropie de fata mea si cand vreau sa-mj ridic privirea la el,ma...saruta. e un sarut plinde pasiune de care amandoi aveam nevoie in momentul asta. Dupa ce ne despartim din sarut,ne uitam unul in ochii celuilalt pret de cateva secunde,iar apoi ma intreaba.-Amanda ,vrei sa fii iubita mea? Spune si pe moment raman impietrita,dar apoi ii raspund.
-Da! Spun si il sarut.
Se aud aplauze. Ma uit in jur si Sam se vede ca a iesit din salon si ne aplaude.
-Felicitari prieteni! Chiar va potriviti spune si ne imbratiseaza.
-Si tu ,frate? Tu cum stai cu iubirea? Intreaba Logan si Sam se intristeaza.
-Stii tu...imi place de o fata ,dar nu stiu cum sa-i spun. Si nu doar imi place...o iubesc si as dii gata sa-mi dau viata pentru ea! Spume Sam si lacrimi ii curg pe obraji.
-Iti place de Kate,nu? Spune Logan si Sam da din cap. Pai am o veste! Si ea te place,deci hai fa tu primul pas! Spune Logan si il impinge in salonul lui Kate,deoarece a iesit din operatie acum o ora jumatate.
Sam P.O.V.
Intru sfios in salonul unde e Kate si ma pun pe un scaun de langa patul ei. E treaza,dar se pare ca nu m-a observat.
-Kate? Spun si ea se intoafce spre mine. Ne uitam unul in ochii celuilalt . Ochii ei albastrii ca marea...
-Sam! Ma bucur sa te vad! Spune si ma imbaratiseaza. Daca mai continuam asa nu stiu daca mai rezist.
-Ahm...Kate ,vreau sa iti spun ceva.
-Sam,s-a intamplat ceva? Spun Kate si o vad agitandu-se.
-Nu e nimic grav. Voiam sati spun ca din clasa a 8-a m-am indragostit de ochii tai albastri,de bunatatea ta,de tine! Nu stiu daca sentimentul e reciproc si sper ca acum sa nu se schimbe nimic intre noi,dar nu am mai putut tine in mine. A fost nevoie sa-ti spun... Spun si ma uit in jos,deoarecenu stiu ce reactie va avea si daca nu e reciproc sentimentul,mi-e frica sa nu stricam prietenia.
-Sam,pot sa te sarut?
CITEȘTI
/All I want is you/ NEEDITATA
RomanceMultumesc GhAlexia pentru coperta! Kate,traieste toata viata in minciuna si mister,iar singura ei scapare este iubirea. Isi va gasi ea vreodata dragostea mai mare,sau alesul va sfarsi din cauza trecutului ei? Aflati doar cititnd "All I want is you"!