Chapter 1

280 22 0
                                    

"Pro Shizuu jsi ideální přítelkyně ty." prohodil Shinra.

Izaya se skoro utopil v čaji, který měl v úmyslu vypít. "Cože?!"

Vážně to řekl?! Že by Erika a její sny byly nakažlivé?

"Jak sám víš, Shizuo s nikým nerandí, aby dotyčnému neublížil. Ale kdyby chodil s tebou, tak by mu ani moc nevadilo, že se ti něco stalo..."

Izaya na něho nevěřícně pohlédl.

"Pravda.. Shizuo je dobrák. Možná by mu vadilo, pokud by ti ublížil někdo jiný, než on sám." dodal zamyšleně Shinra.

"Sklapni... Raději už mlč." řekl s předstíraným klidem Izaya.

Tohle rozhodně nechce poslouchat. On a Shizu-chan? Ugh!

Tuhle informaci rozhodně nepotřebuje, takže ji prostě zapomene. Vypustil to z hlavy, až jednoho dne, pár měsíců od rozhovoru s Shinrou...

*-*

Izaya vyšel zpoza rohu a se spokojeným úsměvem konstatoval, že Shiki ještě nedorazil. Důkazem tomu bylo, že nikde v dohledu neviděl černé auto.

Informátor zůstal stát na ulici, zatímco si prohlížel v telefonu Dollars chat pod přezdívkou Chrome.

Kdyby se přihlásil jako Kanra musel by mluvit, jelikož to je to, co od ní ostatní očekávají. Upovídaná Kanra-chan, která svými informacemi škodí/pomáhá.

Ale zrovna teď chtěl Izaya pouze pozorovat situaci. V celku ale nezajímaví rozhovor mezi Celty, Anri, Mikadou a Saki.

Izayu něco donutilo zvednout hlavu a pohlédnout před sebe. Nejdříve to nezaznamenal, ale pak je uviděl.

V první chvíli ani nevěděl, jak zareagovat. Byl trochu v šoku a taky trochu překvapený. Ale nakonec se mu po tváři rozlil široký úsměv.

Naproti přes ulici stála kavárna. Taková ta typická, kde očekáváte milý, přátelský personál, který se zjeví ve chvíli, kdy je potřebujete. Kdyby jste tam zašli, dočkali by jste se.

Kavárna byla celkem populární, přestože tam stála jen necelý měsíc. Ale již teď majitelé uvažovali nad rozšířením. Například pro začátek taková venkovní zahrádka před kavárnou není k zahození.

Skrz jedno ze tří větších oken, kterými dopadalo dovnitř více světla, čímž působilo příjemnější atmosféru, uviděl Izaya sedět blonďatý pár.

Shizuo a Vorona seděli na proti sobě a pojídali jahodový zákusek, místní specialita! K tomu si dopřáli mléčný koktejl. Pokud by měl Izaya hádat, šlo o jahodový nebo malinový.

Po rychlém průzkumu okolí a bližšímu prozkoumání okolí stolu, jaké byl na tuto vzdálenost Izaya schopný, usoudil, že tam není Tom.

"No ne, že by si Shizu-chan přeci jen zkrotil ženu?" ušklíbl se Izaya.

Shizuo, který naštěstí nezaznamenal Izayovu přítomnost, něco řekl a Vorona, k Izayovu překvapení, reagovala zrudnutím a až nevinným úsměvem. Poté souhlasila, čímž vykouzlila Shizuovi na tváři šťastný úsměv.

Izaya se trochu zamračil.

"Vrána k vráně sedá a tak si monstrum našlo své..." zamumlal. Přitom si je vyfotil.

S komentářem Jaký to rozkošný pár ji poslal do konverzace Dollars, ke které se přidali Masaomi a Aoba.

Izaya si prohlížel reakce na fotku, která absolutně nezapadala do tématu rozhovoru, který se zde doteď vedl.

"Dokonalý" plán     Kde žijí příběhy. Začni objevovat