...Thomas už je u nás úplně nastěhovanej a prý si tady hledá novou práci, ale nevím co je to za práci neřekl mi to a ani se nedivím, když se semnou nebaví od té doby co se stalo to co by se stát mezi námi nemělo..
Je 6:35 a mě zvoní budík do školy..už zase jít do ty pakárny mě vážně unavuje.
Po té co vylezu z postele se pomalými kroky (jestli se tomu dá říkat kroky) došourám do koupelny. Vyčistím si zuby, nanesu trochu korektoru na mé nedokonalosti zapudruju a na závěr si dám řasenku. Jdu zpátky do pokoje a zamířím ke skříni z ní si vytáhnu mini kraťasy do pasu a černý crop top s krátkými rukávy ještě jsem propadla batoh a vyšla jsem z pokoje.
Seběhnu po schodech dolů do kuchyně a tam si vezmu sváču co mi připravila mamka než šla do práce. Thomas už je taky v práci mamka mi včera říkala, že dneska jde výjimečně do práce hodně brzo, aby si stihnul všechno zařídit, protože nastupuje už dnes.
Kouknu se na hodiny a už je 7:05 nejvyšší čas na to abych vyrazila na autobus obula jsem si svoje černé vansky a vyšla jsem z domu.
Když jsem přišla na zastávku autobus akorát přijížděl, takže jsem to měla akorát na čas cesta autobusem mi do školy trvá cca 25 minut..
Když autobus přijel ke škole vystoupila jsem a už na mě čekala moje kámoška Jessica "ahoj" řekla mi Jess a já ji pozdrav oplatila "už jsi slyšela, že budeme mít novýho třídního učitele?" řekla nadšeně a usmívala se jako měsíček na hnoji "vážně? To jsem nevěděla jsem na něj zvědavá. Doufám, že to nebude nějakej dědek" vážně by mě zajímalo jak bude vypadat jestli bude fakt pěknej nebo tak normál a nebo přinejhorším nějakej starej páprda co nás holky bude okukovat😄 "nevím jestli je pěknej, ale rozvodně jsem na něj zvědavá" podotkla Jess a šli jsme do školy ke skříňkám kam jsme si daly věci a pokračovaly jsme do třídy.
Vešly jsme do třídy a akorát zazvonilo, takže jsme se usadily na svoje obvyklá místa do třetí lavice v prostřední řadě a čekaly až přijde vyučující. Neuběhla ani minuta a do třídy vešel ředitel s...
Táákže nová storka je tady snad se bude líbit máte se na co těšit, protože se to pořádně rozjede
Komentujte ať vím že se vám to líbí a že mám pokračovat❤❤
Nezapomeňte zanechat ⭐⭐Miluju vás..❤