Do třídy vešel ředitel s...no to si ze mě děláte pr*el vždyť je to Thomas a on mi ani neřekne, že jde učit na naší školu..
Když si s ředitelem stouply k tabuli, tak se na mě s úšklebkem podíval.."tak to je kus chlapa vydíš ty svaly?" rozplývala se nad ním Jess "jo já vím viděla jsem ho i v boxerkách" jo já vím viděla jsem ho i nahého, ale to jsem jí říct nemohla..Jess na mě zařazené koukala "c-co?? j-jak to myslíš, že..že..jsi ho v-viděla i v box-boxerkách?!?" vykoktala."to je ten Thomas mami přítel" Jess jenom přikyvovala a už nic neříkala..a tak jsem začala poslouchat pana ředitele "...se vám tady bude líbit a předávám vám slovo" zachytila jsem už jen kousek ředitelova proslovu..
"Takže asi bych se na začátek měl představit.. Jmenuji se Thomas Hood, je mi dvacet devět let a budu vás učit tělesnou výchovu, biologii a zdravovědu" no sakra to ho budu mít každý den, protože tyhle předměty jsou nejhlavnější na téhle škole..
"Tak já už půjdu a kdyby něco stačí za mnou přijít pane Hoode" "ano děkuji, ale myslím, že nebude potředa za vámi chodit☺" šel Thomas ředitel odešel..
Thomas
"Dětska jelikož vás neznám tak bude dobré, aby jste se mi představili a já si vás pokusím zapamatovat..tak začneme od první lavice u okna prosím.." všechny děti se mi začali postupně představovat,ale moc jsem tomu nevěnoval pozornost. Čekal jsem až řada dojde na Em. Jo věděl jsem, že sem chodí do školy proto jsem chtěl učit tuhle třídu..už je na ní řada, ona se na mě uculila a spustila"Jmenuji se Emily, ale to už víte, ráda si kreslím a ležím v posteli s notebookem a jsem na internetu, ale nedělám tam jen to však vy víte co mám ráda😍" řekla to naschvál..sakra začínám mít těsno v kalhotech tak to není dobrý jelikož mám skiny džins a v nich je to až moc vidět, ještě že už je skoro konec hodiny.. "Jistě Em určitě máš zajímavé koníčky" "no jistě na koníčka to mám ráda, ale jen když se nebouchnu o pelest" řekla a rozesmála se a s ní celá třída "no to si radši nech pro sebe takové věci pak si o tom ještě promluvíme "snad vás to nějak neznepokojilo pane učiteli" řekla a zkousla si spodní ret a v tu chvíli zazvonilo díky bohu "jistě že ne, ale teď máte přestávku zbytek třídy se mi představí další hodinu naschledanou" řekl jsem a rychle jsem šel k sobě do kabinetu, ještě že jsem tam sám jinak vážně nevím..musel jsem si rozepnout kalhoty, protože už to dost bolelo a najednou někdo zaklepal ani jsem si je nestihl zvonu zapnout a dovnitř vešla osoba kterou jsem...
Pokračování příště..
Budu ráda za komentíky lásky
Dlouho nebyl díl já vím nebylo moc času a teď jsem nemocná tak jsem si řekla, že tím tabiju trochu času a vás snad potěším❤❤