Evlerde nerelerde yaşarlar?
Yatak odasında pek olmazlar. Onların yaşam bölgeleri tuvaletler ve banyolardır. Mutfaklarda da olabiliyorlar. Sıcak su filan dökmeyin der ya büyükler, sıcak su çocuklarına zarar verir, onları yakar.İnsanlara intikalleri nasıl olur?
Cinler tarafından çarpılan insanın enerji akımı değişir. Mesela insan çok üzüldüğü, sevindiği, yorulduğu ve ani şoklar yaşadığı zaman çarpılabilir. Allah belli dengeler üzerine yaratmış insanı.. İnsanın dengeleri bozulduğu zaman vücuda girişleri çok kolay olur. Aynı sigara dumanı gibi vücuda girmeleri kolaylaşır.
Gece banyo yapılmaması niye?
Akşam ezanından sonra banyolarda, tuvaletlerde onların dünyalarıyla bizim dünyalarımız birleşiyor, Birleştiği zamanda siz banyoda yemek yemezsiniz ama onlar yiyorlar. Onların sofralarına basma, onların üzerlerinde dolaşma gibi haller yaşanıyor. Onların sofralarına basıldığı zaman kişinin ayak parmaklarında şişmeler oluyor. Vücudunda şiddetli ağrılar oluyor. Ve mutfakta sıcak su, asla ve asla gece dökülmemesi gerekir. Mutlaka dökülecekse Besmele çekilmeli.
Kesinlikle gece yıkanmayın. Mümkünse gece temizlik yapmayın.
Çünkü Allah İslam Fıtratında uykuyu, işi, ibadeti ayırmış. Genelde çalışan kadınlar gece iş yapmayı tercih ediyorlar. Hâlbuki büyüklerimiz "Saat on, yatağa kon" demişler. Yani yatsı namazından sonra yatın deniyor. Ama gece iş yapınca gel beni çarp diyorsunuz.