Alarmın iğrenç sesiyle aniden uyandım . bugün beni yorucu bir gün bekliyordu ailem İstanbul da yaşıyolardı ben ise okulumu daha iyi okumak için İzmirde yaşıyordum bir aile yemeğinde annem beni tekrar istanbula gelmem için ısrar etmişti hatta bu bir emirdi.lise 3. sınıftım yaz tatiliydi ailemin isteği yüzünden artık İstanbul geri dönmüştüm.
Yüzüme vuran güneş ışığıyla uyandım yaz tatilinin ilk günüydü karnımın guruldamasıyla aşığıya indim hıhhh mis gibi kokular geliyordu hızla mutfağa koştum annem tavanin önünde omlet yapiyordu
Arkasından kucaklayıp yanağından kocaman öptüm bugün işe gitmeyip bana kahvaltı hazırlamış beni de tabi ekmek almaya göndrdi homurdanarak odama çıktım dolabımin önüne geçip buz mavisi şortumu üzerine de salaş neon pembe bir t şort giyip içine kattım saçlarimi dağınık topuz yapıp evden çıktım.
Markete gelmiştim içeriye girip ekmek dolabının önüne ilerleyip ekmekleri aldım parayı ödeyip çıktım eve doğru ilerlerken küçük bir köpek yavrusu gördüm Yanina çöküp sevdim taşması vardı adı da benekliydi çünkü beyaz üstüne siyah benekleri vardi ekmeğin ucundan koparip verdim az daha sevip tekrar yürümeye başladım beni takip ediyordu tasmasinda da telefon nunarasi yazmiyordu.
Kucağıma alip evin yolunu tuttum geldim ve hemen arka bahçeye geçtim arkada kopek kulübesi vardi eskiden kopek alacaktik ama sonra vazgeçmiştir köpeği kulübenin önüne koyup mama kabini aldim içine süt koyup önüne koydum.
Arkadan içeriye girdim koltuğa yorgunlukla oturmustumki annem yemek hazir dedi masaya geçip anneme olanlari söyledim sahibini bulana kadar bizde kalabileceğini söyledi hemen yemeğhe basladim kahvaltimi yapinca odama geçtim telefonum caldi arayan edaydi actim.
"Nasilsin beste iyimisin "dedi
D"evet iyiyim ama sıkıldım birşeyler yapsak olur mu "dedim
E"tamam ben buseyi de alip gelirim" dedi
B"tamm bir saate burada olun fazla oyalanmayin"diyip teli kapattim . eda ve derya en yakin arkadaslarimdi çocukluk arkadaslarimdi annelerimiz sık sık bir araya gelirlerdi .aklim da arkadaki kopekteydi .
Neyseki evde kopek mamasi vardi mamasini ve suyunu koydum üzerini değiştirmek için dolabimin önüne geçtim (multi) giydim .hafif ama dikkat çekici bir makyaj surdum saclarimi salik biraktim.ve beklemeye başladım. Ardindan zilin sesiyle kapiya kostum gelen kızlardi boyunlarina atlayip sımsıkı sarıldim . ve "hadi cikalim dedim .
Kızlar beni süzüp durdu ve
E"oha kızım çok tatli olmuşsun" dediD"aynen kızım tatlı olmuşsun ama hadi gidelim" dedi.
Derya nın arabasiyla alışveriş merkezine gidecektik malum yeni geldim babam kredi kartini vermişti ve limitsizdi arabayi derya sürüyordu ve müzik açtı son ses pencerelerde açıktı.alışveriş merkezinin önüne parkettik hemen içeriye girdik.mağzalari altini üstüne getirdik.
B"kızlar bu kadar yeter ayaklarim yoruldu başka poşet tutamam " dedim
E"aynn hadi gidelim artık "
D"tamam bence de yeter hadi ozaman arabaya " dedi. Arabaya bindik güç bela eve geldim benim motorum tamirde olduğu için derya birakti eve kendimi odama zor attim hemen üzerimi değiştirdim kedili pijamalarimi giydim kendimi yatağa attim. Tam uyuyacakken aklima benekli geldi hemen yanina gidip mamasini ve suyunu degistirdim sevdikten sonra yatagima yattim ve uykunun kollarina kendimi biraktım
Beğenin😊