2002, November 16
A csengő épp hogy megszólalt, Sam Winchester a könyveit cipelve kullogott ki az egyetem böhöm nagy faajtóján. Az odakint süvítő, csípős őszi szél egy szempillantás alatt pirossá változtatta az osztályteremben elfehéredett fiú orcáit, annak ellenére, hogy iskola kollégiuma csak két percre van az intézménytől.
"Hé, Sam! Gyere le a bárba, ma van Benny szülinapja! Igyál velünk!" - Rikkantotta egy ismerős hang. Sam minden erejét bevetve mosolyra kényszerítette kipirosodott ajkait, majd sóhajtva hátrafordult. Sejtése beigazolódott, amint megpillantotta a történelem szakos Oscart.
"Hali, mhhm, bocsi de most nincs kedvem. Nagyon elfáradtam." - Magyarázta a fiú bocsánatkérően. Igazat mondott, lényegében. Akár állva is el tudott volna szundítani, nem beszélve arról, hogy Oscar szinte mindennap valakinek a születésnapját reklámozza, pedig Sam meg merne esküdni, hogy bizony Benny barátja júniusi születésű...
"Hm, hát jó. Ha meggondolnád magad, tudod hol találsz." - Azzal a majdnem mindennap másnapos Oscar továbbállt.
Amint Sam beért a zajos kollégiumba, meggyötörten pillantott a liften díszelgő "nem működik" táblára. A fiú fogta magát, s sóhajtva kezdett felmászni a hetedik emeletre.
"Na végre..." - Motyogta Sam, miután sikeresen felmászott a hetedik emelet legvégében található szobájához, melyen a 112-es szám díszelgett. A fiú fáradt mosollyal az arcán csapta be maga mögött az ajtót, megkönnyebbülten dobta le könyveit, ezt követően pedig bedőlt szokásos, hátfájdító ágyába. Sam hálásan fúrta bele párnájába az arcát, s mikor felnézett, tekintete az éjjeli szekrényén pihenő jókora, kopott, öreg zsebórára siklott.
"Hát ez meg?" - Kérdezte leginkább saját magától, majd megerőltetve magát az óráért nyúlt. Fogása sima volt, szinte tökéletes. Pontosan passzolt a fiú kezébe. Sam egy apró kattintás kíséretében felnyitotta az órát, melynek mutatója pontosan nulla óra nulla percet mutatott.
Sam gondolkodás nélkül kezdte tekergetni az órát, nem is sejtve, hogy ezzel igencsak nagy galibát okozhat. Miután a fiú tetszése szerint elforgatta a mágikus mutatókat, visszahelyezte az órát a polcra, s mély álomba merült._
hello its me again:--)😳✨✨
YOU ARE READING
Back To The Past {sam winchester au}
AdventureA húsz éves Sam Winchester mindennél jobban vágyott a normális életre. Megszakította a kapcsolatot a furcsa vadászatot űző édesapjával, bátyjával s egyetemre ment. Mikor már azt hiszi minden rózsás, egyik reggel Sam furcsa dolgokat vesz észre a kör...