The Route From Nowhere .

130 7 3
                                    

                                  "The Route From Nowhere" - a Harry Styles fan fiction ; 

       O poveste captivantă ce te va ţine cu sufletul la gură, diferită de cele citite până acum, sau cel puţin aşa cred eu şi sper . Povestea este focusată pe Keyda Fenney, o adoleşcentă de 17 ani, una diferită de restul fetelor de vârsta ei, deoarece ea este fiica preşedintelui Americii (ok, ştiu că la conducerea ţării este Barak Obama, dar inventez şi eu, este permis), un om dur, rău dar care totuşi este iubit de alegătorii săi, dar odată cu o asemenea funcţie umbrele trecutului îl năpădesc, iar răul făcut se întoarce asupra lui.  Harry ..este un tip, misterios, departe de limita normalului şi însetat de sânge, cu o dorinţă aprigă de a-l omorâ pe preşedinte şi tot ceea ce-l face fericit, de ce toate astea? .. păi, am zis de trecutul negru al acestui "tiran" îl urmăreşte, el este cel ce i-a omorât familia unuia din protagoniştii noştrii (Harry) ..fără să ştie că acesta se ascundea în dulapul din camera mult iubiţilor lui părinţi, chipul acestui criminal i s-a întipărit în minte, odată cu setea de răzbunare, aşa că el îşi doreşte cu ardoare să i-o plătească cu aceaşi modenă, iar într-o zi, la un congres ..ceva neaşteptat se întâmplă, Keyda nu este de găsit ... parcă intrase în pământ. La câteva ore după căutări disperate , James (preşedintele) primeşte un telefon anonim , prin care i se zice că adorata lui fiica este răpită, iar dacă acesta nu se predă o vor omorâ .. nici pe deaparte de asta, Harry nu ar fii omorât-o pe Keyda, pentru simplul fapt că ..îşi pierdea timpul, numai avea niciun farmec dacă Mr. President nu era acolo, dacă nu putea vedea suferinţa din ochii lui atunci când glonţul îi străpungea pieptul ficei lui, nu .. nu era ceea ce-şi dorea el. Dar, pe parcus Harry şi Keyda se împrietenesc, deşi Harry nu voia să o arate, compotându-se oarecum la fel cu ea, doar că puţin mai domol, să mă exprim aşa ... el renunţă la ideea de a o omorâ pe fată, dar nu şi aliaţii lui, aşa că Harry se vede nevoit să fugă cu Keyda .. de acolo începând aventurile celor doi prin lume, încercând să se ascundă de oamenii tatălui ei, Keyda ajungând să-şi urască tatăl după ce aflase ce făcuse, şi de foştii coechipieri ai lui Harry .

             V-am făcut o mică introducere, pentru a ştii despre ce e vorba, pe scurt ..restul vă las să aflaţi voi pe parcurs, şi sper din toată inima să vă placă . Încerc să-l fac cât de diferit posibil faţă de ce aţi citit până acum, eu una fiind profund plictisită de toate acele fan-fic-uri super siropoase, pline de "şcene fierbinţi" şi gesturi tandre, vreau ceva .. care să-ţi pună sufletul pe jar, dar care să te ţină şi în suspans . Oricum, sper să nu o dau în bară. BYE-BYE !

The Route From Nowhere .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum